pondělí 18. června 2012

Giveaway aneb obdarovávání

Tak, je tady pondělí, a jak jsem slíbila, vyhlašuji giveaway. Nebudu Vás dlouho napínat a rovnou Vám ukážu ceny. Snažila jsem se vybírat věci praktické i pro potěchu :-).

Cena číslo 1:


Zleva: Skládací nákupní taška oriflame z limitované edice (nebojte, ukážu Vám ji i rozbalenou, Vy dostanete zabalené), sprchový gel od Body basics s božskou vůní pomerančů v malém balení praktickém na cestování, kelímek na rty od oriflame z limitované edice s vůní třešně (tento je samozřejmě nový, mám ještě jeden, který používám, a je skvělý). Krycí lak na nehty od značky essence. A nakonec maska na vlasy od oriflame s bambusem a olivovým olejem.

Cena číslo 2:



Zleva: Opět nákupní taška oriflame, sprchový gel od Body basics s osvěžující vůní limetky a grepfruitu, balzám na rty Garnier repair a maska na vlasy s olivami a bambusem :-).

Cena číslo 3:



Zleva: antibakteriální gel na ruce od essence, tělové mléko s vůní zimolezu od Yves Rocher, obsah 27 ml, tužka na oči Bourjois Regard Pailetté, tyrkysová se stříbrnými třpytkami. Velmi hezky maluje, ale nepoužívám ji, tyrkysová mi nesluší. Písmo se bohužel již oloupalo (není vidět značka), ale není to používáním. Nové stíny Avon precision glimmer, odstín Golden turquoise.

Ještě fotka, jak vypadá taška rozložená. 



Podmínky atd. : Do komentáře pod tento příspěvek napište, o kterou cenu máte zájem. Výherce jednotlivých cen pak vylosuji. Dále vás prosím, pokud už jste tak neučinili, o komentář pod kterýmkoli jiným článkem. Vyjadřujte se k čemukoli, co by bylo třeba změnit, zlepšit, co se Vám líbí a co Vás u mě baví. Pokud ještě nejste mým současným followerem, této giveaway se účastnit nemůžete, ale nebojte, bude další.

P. S. Další příspěvek očekávejte asi až v sobotu, budu mimo internet :-).

P. P. S. Maily do komentářů uvádět nemusíte, zkontaktujeme se po losování ;-). 


Giveaway ukončím příští pondělí ve 23:59 ;-).

24. 6. : Giveaway končí už zítra, myslete na to ;-).

Tradá, giveaway je UZAVŘENA. Vyhlášení vítězů bude hodně brzy, vzhledem k nízkému počtu komentářů. 

9 komentářů:

  1. Ahoj :) Snad jsem první. :)
    Mě se nejvíc líbí asi ta první cena, ale i kdyžtak ta třetí. :) Komentář určitě přidám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ceny, těžko se mi rozhoduje. Ale nejvíc by se mi asi líbila ta druhá. Nebo ta první. :))
    Tak si odpočiň od internetu. ;)
    Jo, mimochodem, nechtěla by sis zrušit ověřovací slovo u vkládání komentářů? (Jen se ptám, někdy člověk ani neví, že to má zapnuté, protože v reakcích to ověření nechce...:) )

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásné ceny. Potěšila by mě jednička ale kdyby náhodou nebráním se ani jiné. ;)
    Hned si pujdu pročíst články které jsem nečetla a budu komentovat, komentovat a komentovat :P

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné ceny. Nejvíce mě zaujala asi dvojka.

    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. 2.cena ale v podstate ktorákolvek pretože krásné sú všetky :)
    na blogu nič meniť nemusíš :) len ti prajem nech ta blog baví aj nadalej :)
    k.malatinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. J8 bych si strašně moc přála cenu č.2, úplně moc se mi líbí a myslím si, že si ji po složení dnešních Bc. státnic zasloužím :-)
    A jinak nechci, aby jsi něco měnila, mě se tvůj blog líbí takový jaký je, i články, i struktura, i vzhled!

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi asi líbí cena č.1 :)
    A co ma blogu změnit? No, nevím, jestli změna už neproběhla, to zjistím za pár vteřin, ale souhlasím s An., taky nemám ráda ověřování komentářů, člověka to jenom zdržuje :/
    Jinak se mi blog moc líbí a zatím bych ho nijak neměnila :)

    lucie.martinakova@emai.cz

    A ještě bych tě ráda pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ověřování už by to chtít nemělo. A Tvůj blog už sleduji ;-).

      Vymazat
  8. Báječné ceny... :) Nejvíce se mi líbí asi číslo 1, ale cokoliv bych vyhrála, byla bych šťastná :-)

    Blog sleduji již delší dobu :)Opravdu skvělá giveaway !

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).