pátek 15. června 2012

Jak bude probíhat giveaway?

Líbil se mi článek u Plum Foolery, který si můžete přečíst tady, a inspiroval mě k zamyšlení nad tím, jak chci, aby probíhala moje giveaway. Podmínky, které jsem dala sama sobě (nad 100 komentářů a nad 1000 zobrazení stránky), jsem už splnila. Podmínky, které dám Vám, ihned osvětlím. Chci odměnit ty čtenáře, kteří si ke mně našli cestu sami, to znamená, že budu odměňovat jen ty, kteří sledují můj blog k dnešnímu dni. Druhou podmínkou účasti v giveaway bude, jak už jsem tady několikrát psala, minimálně jeden komentář pod kterýmkoli z mých příspěvků. Pokud jste ale někdo komentoval nějaký můj článek, ale nejste (zatím) followerem, nemusíte se bát, komentářů si vážím, takže také budete zařazeni (zařazeny). Nejde mi o získávání followerů, věřím, že si sem najdou cestu sami. Chci ale, aby to tady trochu ožilo komentáři ;-). Pokud se o mně nebo o nějakém článku, který vás zaujal, zmíníte na blogu, budu jen ráda. 


2 komentáře:

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).