středa 24. října 2012

Mé tvářenky a vyhlášení giveaway

Milé čtenářky, dnes mám pro Vás přehled mých tvářenek, který chystám už strašně dlouho. A na konci článku se dozvíte, jak dopadla giveaway ;-). Momentálně vlastním a používám šest tvářenek. Tři z nich jsou od Mary Kay, jedna je od Bourjois, jedna od Maybelline a jedna od oriflame.

Všechny tvářenky






Tvářenka od Bourjois je klasika, já ji mám v odstínu Rose de Jaspe a mám ji moc ráda. Akorát vůbec netuším, kdy ji asi tak spotřebuji. Neubývá :). Tvářenka od Mary Kay je z limitované edice, mám ji od letošního června, už není bohužel k sehnání, a ta naopak ubývá rychle. Moc se mi líbí jak její krémovitá struktura (nejlépe se nanáší prsty), tak její nenápadný zlatorůžový rozjasňující odstín (Pink Pearl). Je to něco mezi tvářenkou a rozjasňovačem.




Opět vlevo tvářenka od Mary Kay v odstínu Shy Blush, pěkná zlatorůžová barva, je trochu podobná Rose de Jaspe. Tvářenka od Maybelline je má nejstarší tvářenka, už ani nevím, jak dlouho ji mám, je to velmi světlá, studená růžová. Také ji mám ráda, ale už se taky tak trochu těším, až mi dojde :).



Poslední dvě tvářenky jsou ve formě sypkého pudru a mám je už hodně dlouho. Jsou to tvářenky/rozjasňovače, velký pudr je od oriflame v odstínu Candy Pink a nádherně voní po čokoládě (už dlouho bohužel není v nabídce), je světle růžový a dost třpytivý, používám jej hlavně na plesy, a to i na ramena a do dekoltu :). Malinký pudřík je od Mary Kay, je to bílý pudr s fialovými odlesky, hodí se i jako rozjasňovač pod obočí, i jako tvářenka. Je z kolekce velocity a také už dlouho není v nabídce.

Odstíny na ruce



Zleva: Bourjois Rose de Jaspe, Mary Kay Pink Pearl, Maybelline.



Zleva: Mary Kay Shy Blush, rozjasňovač oriflame Candy Pink, rozjasňovač Mary Kay.

Všechny odstíny na ruce

Bourjois, Mary Kay Pink Pearl, Maybelline, Mary Kay Shy Blush, oriflame Candy Pink, rozjasňovač Mary Kay.

Zaujala Vás některá z mých tvářenek? Máte některou z nich doma?

Tak a teď přikročíme k vyhlášení giveaway. Výběr vítězek probíhal losováním z tohoto losovacího košíčku:


Zájemkyně o jednotlivé ceny jsem si rozdělila a losovala jsem každou cenu zvlášť. Vítězky můžete vidět níže.

Cena č. 1: Nataly

Cena č. 2: Deni

Cena č. 3: tapeta





Vítězkám moc gratuluji! Budu Vás kontaktovat emailem.


4 komentáře:

  1. jů - moc děkuji za výhru
    tapeta2007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jééva mám neskutečnou radost moooc děkuju:))

    OdpovědětVymazat
  3. :) dakujem moc! prvá giveaway čo som vyhrala! aaah nenormálne moc som kričala.. :) vďaka

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).