neděle 8. února 2015

Únorová giveaway

Milé čtenářky,

už před Vánocemi jsem vám na facebooku slibovala giveaway, ale jelikož došlo k pozdržení balíčku kvůli clu, nestihl ke mně dorazit v požadovanou dobu. Z vánoční giveaway se tedy stala únorová, ale její obsah se příjemně rozrostl.

Co můžete vyhrát?
Balíček číslo 1


První balíček obsahuje korektor NARS v nejsvětlejším odstínu Chantilly, mnou párkrát vyzkoušený. Nesedl mi, chvíli jsem ho chtěla prodat, nakonec jsem se rozhodla je jedné z vás věnovat. Druhou věcí je Lip spa care balm od oriflame, vysoce výživný balzám na rty (balzám je jemně zabarvený, v odstínu Natural pink).

Balíček číslo 2



Druhý balíček obsahuje naprosto úžasnou tužku na oči od Urban Decay Naked 3 (odstíny tužky můžete vidět v tomto článku). Dále v něm najdete tři produkty pro péči o ruce: balzám na nehtovou kůžičku a můj nejoblíbenější antibakteriální gel na ruce s vůní mandarinek od oriflame a krém na ruce od Dermacolu z řady Aroma ritual s vůní černé třešně.

Podmínky jsou tři  a jsou jednoduché.

1. Být mou pravidelnou čtenářkou.

2. Dát like stránce mého blogu na facebooku.

3. Napsat mi do komentáře, kdy jste si v životě nejlépe zatančily, případně s kým :). Samozřejmě také připojte, o který balíček máte zájem a proč. Emailovou adresu mi psát nemusíte, vítězky zkontaktuji sama.

Hodně štěstí a těším se na vaše komentáře.

Giveaway ukončím v pátek 20. 2.



37 komentářů:

  1. Ahoj, sleduji už dlouho i tady na blogu i na fb... líbí se mi balíček č.1, protože bych moc ráda zkusila ten korektor! :)

    Jinak jsem si nejlíp zatančila s mým přítelem na svatbě :) Sice ještě né na naší, ale byl to super zážitek, na který prostě nezapomenu :)

    OdpovědětVymazat
  2. sleduji blog jako Kristýna Kristyna a fb jako Kristýna Procházková
    byla bych šťastná jak blecha vyhrát balíček č.1, protože korektor Nars chci zkusit už pomalu rok,ale nezbývají penízky.
    A poslední ot. , nejlépe sem si zatančila na oslavě svýh 22, což už je ale pár let zpátky :(

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Sedmikráska a na FB Lenka Kalašová.
    Líbí se mi oba balíčky, ale víc ten první, protože jsem ještě nikdy nezkoušela kosmetiku od Nars.
    Musím říct, že moc netancuju, připadám si při tanci trapně. Takže zvládám jen ploužáky a když si dodám trochu kuráže, tak zmáknu i nějaké to poskakování. Nejvíc jsme si s tehdejším přítelem užili maturitní ples jeho kamarádky, kdy jsme opravdu protančili celou noc a bylo to moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. splneno
    tomanova.katerina@centrum.cz
    balicek 1
    moc netancuji, jako v klubu ano, ale nelepsi plesovy zazitek mam s tatkou - klasicky tanec :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji, jako Erika Uchytilová, tady i na FB.
    Balíček č. 2 se líbí více.
    Asi nejvíce jsem si zatančila v tanečních a potom v období, kdy jsem chodila pařit a na diskotéky, ted se k tanci dostanu minimálně.

    OdpovědětVymazat
  6. Blog sleduju :) na fb jako Jana Hrbáčová
    Více se mi líbí balíček č.1 kvuli korektoru , který bych ráda zkusila.
    Pokud se jedná o diskotéku, tak to s kamarádkou v klubu, ale pokud klasiku, tak s přítelem v tanečních :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Splněno :-).
    Tak na tancování až do rána si vzpomínám...s bývalým přítelem na mega akci kamarádových narozenin. Tancovala jsem i na pódiu mezi muzikantama .-). Bylo to super a fakt do rána a bez ostudy (myslím :-).
    Balíček č. 2 kvůli UD Naked tužce by se mi líbil více.
    piercing.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc bych využila druhý balíček. Teď jsem na mateřské, takže nejvíc vzpomínám na svůj maturitní ples a další plesy, kde jsme trsali vždy až do rána.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi balíček č.1, moc ráda bych vyzkoušela Nars korektor, ten mě láká už dlouho :-) Na diskotéky teď už moc nechodím, takže bych spíš dala přednost nějakému plesu, ale už jsem na žádném nebyla delší dobu, takže si ani nevzpomínám :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Splněno :)
    Já tančím ráda, kde jsem si zatančila nejlépe ale asi říct nedokážu, nejspíš na nějaké technoparty :)
    Líbí se mi oba balíčky, více asi ten první kvůli Nars korektoru.
    lynn17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou tedy dárečky! Moc se mi líbí první balíček a to jednoduše proto, že jsem NARS korektor chtěla vždy vyzkoušet, ale ještě se mi nepoštěstilo.
    Naposledy a pořádně jsem si "zatancovala" asi před pár lety na diskotéce, ještě když mě diskotéky bavily. Klasické tance jsem si asi pořádně nezatancovala bohužel nikdy a to proto, že jsem na ně šílený pako... :(

    Shimka @ seznam . cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    V tanečních s přítelem a poté s ním i na zábavách. :)
    Těžká volba, oba balíčky jsou krásné! :) Takže to nechám asi na Tobě :D, oba by mi udělaly radost. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký den, Pájo,
    sleduji přes GFC i FB. Co se týká tance, nic nepřekoná moje taneční, kde jsem měla partnera, se kterým jsme byli naprosto sehraní (on byl teda profík a tancoval od mala závodně). Trochu mě mrzí, že můj manžel na tanec vůbec není, proto bych se chtěla věnovat alespoň zumbě nebo břišním tancům, abych ten "absťák" zahnala. :)
    Nars toužím vyzkoušet, ale UD je moje srdcovka, proto bych zvolila právě druhý balíček. A to nejen kvůli tužce, ale i mandarinkovému antibakteriálnímu gelu na ruce, který v katalogu Oriflame okukuji už taky nějaký ten měsíc. :)
    Díky za krásnou soutěž a přeji hezký den
    Runa

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, já teda moc netančím, vlastně skoro vůbec - ani do tanečních jsem nechodila. Nějak mě to nebere, až na občasné kreace na vesnických zábavách. Tam jsem si zatančila úžasný ploužák z klukem, na kterého jsem měla už dlouho zálusk. :)
    Líbí se mi více 1. balíček - tenhle korektor bych moc ráda vyzkoušela a oba produkty u mě najdou větší využití než produkty z 2. balíčku. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj no ja teda tiez netancujem ale pamatam si ked som mala 5-6 rokov sme boli na dovolenke a vecer vzdy boli nejake akcie a pamatam si ze som bola v strede parketu a roztocila som to tam :D rodicia to opisuju ako epic inac naozaj netancujem
    sledujem ta cez gfc Aelin FB bohuzial/nastastie nemam tak verim ze to bude odpustene
    najviac sa mi paci balicek c2
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Blog sleduji už déle, jen jsem přidala i fb nově. Líbil by se mi balíček číslo jedna kvůli korektoru, je hodně vychvalovaný a jelikož mám kruhy jak po nejlepším flámu života ráda bych viděla jak si poradí. Krém best jsem již našla ,ale korektor pořád ne.
    Jinak já a tanec?????:D no těžká otázka, moc netančím pro dobro okolí, ale nejlépe asi na svém maturitním plese, asi klasika, ale tak jsem se tomu holt nevyhla :)))
    sleduji jako jana wertheimova

    OdpovědětVymazat
  17. sleduji dlouho tady i na FB :) ten NARS bych jednou chtěla moc zkusit, tak třeba se na mě usměje štěstí!
    tančení moc nedám, kromě (protrpěných) tanečních jsem tančila jen na maturitním plese s taťkou, respektive jsem se jen šinula, naštěstí to zamaskovaly široké šaty :D ani na diskotéky nechodím, naposledy jsem si docela dobře zatančila na jednom večírku v práci, ale to bylo díky pokročilé hodině, kdy už moje zběsilé kreace nikdo moc nevnímal :D

    OdpovědětVymazat
  18. GFC a FB- done. Nejvíc jsem se bavila při kroucení se u Clearsound stage na Prague Pridu (protože tam bylo hodně lidí, kteří působili mnohem komičtěji, než já a hudba byla skoro elektrizující). Líbí se mi ten první balíček, dochází mi můj oblíbený korektor od Rimellu (a už ho nevyrábí, takže hledám náhradu) philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduju :) Tak já bych strašně ráda vyzkoušela č. 1 a hlavně ten Nars, protože mám kruhy pod očima i po 12 hodinách spánku :) mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a nejlíp jsem si vždycky zatančila se svým manželem :)

      Vymazat
  20. Víc se mi líbí ten první balíček, protože každý, kdo trpí na šílené kruhy pod očima jako já, chce vyzkoušet ten korektor :D :D Tyjo a nejlepší tanec, to bych se musela vrátit v paměti tak o 10 let zpět na nějaký maturitní ples našeho gymplu, to bývalo skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji i na FB jako Žaneta Korbelová
    Na maturiťáku ... Líbil by se mi balíček č.2 kvůli krému na ruce od Dermacolu. :)
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Já tak strašně nerada tančím.. :D :D Takže můj výběr je dost omezený, vlastně jsem tančila jen na svém maturiťáku.. :D
    Asi nebudu vybočovat, balíček č.1 je úplně topový! Hlavně díky korektoru, který asi každá chceme vyzkoušet.. u já si na něj už nějakou dobu brousím zuby:)

    OdpovědětVymazat
  23. Já a tanec...no, to nejde moc do sebe :) ale nejlíp jsem si zatančila asi na střední na diskošce na lyžáku ;) no a přála bych si narsí korektor, i když jsem spíš na "přírodu", ale zajímaly by mě jeho výsledky :) gfc: Péťa K.; fb: Peťa Kovaříková

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná giveaway..:) toužím vyzkoušet ten korektor od Nars, takže za mě ten první balíček..:) nejlíp jsem si asi zatančila s bratrem na svém maturitním plese na písničku Sex Bomb, mám na to skvělé vzpomínky..:) fb: Barbora Bee

    OdpovědětVymazat
  25. Sledujem cez GFC ako Skalinky a tvoju facebookovu stranku som lajkla :)
    NARS korektor je na mojom wishliste uz dlho, ale bohuzial je odtien Chantilly je na mna prilis svetly, takze mam zaujem o balicek c. 2.
    Najlepsie som si zatancovala, ked sme s kamaratkami chodili pocas strednej skoly v piatok na diskoteku :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nejlíp jsem si zatančila asi na diskotéce, kde jsme byli pouze 4 lidi, DJ hrál na přání a moc ráda na to vzpomínám. Moc by mě potěšil balíček č. 1.
    FB - Lucie Placáková
    Placka.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Taky sleduju všude :).
    Jinak moc bych stála o balíček č. 1..trpím na kruhy nebo spíš v mym případě až rýhy pod očima :D. Nevypadá to moc vzhledně, navíc mam ještě tmavý oční okolí, takže korektor je pro mě nezbytností. Svůj ideální teprve hledám a tenhle všichni chválí :).
    Jinak co se tancování týče, tak já netancuju :D. Jsem hrozný dřevo a jaksi nedokážu držet rytmus a někdy mam svůj vlastní :D. Ale nejlíp jsem si zatancovala na maturitním plese, na vystoupení naší třídy. Dřela jsem jak divá, abych tu krátkou sestavu zvládla :D a nakonec mi všichni říkali, jak se na mě nakonec hezky koukalo.

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji přes GFC i na Facebooku.
    Za mě je to první balíček, protože moje kruhy pod očima jsou fakt strašlivé :)
    Moc netancuji, příliš mne to nebaví a nepamatuji si kroky, takže když už, jedná se převážně o diskotékové hopsání. Ale skvěle jsem si zatancovala před lety na školním plese :)

    OdpovědětVymazat
  29. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Líbí se mi první balíček, asi jako ostatní mě láká vyzkoušet slavný korektor od NARS. :)

    Jak odpovědět na otázku o tancování? Bohužel většinou nemám s kým, na svůj nejlepší tanec v životě ještě stále čekám....snad se dočkám...

    OdpovědětVymazat
  30. ahoj, sleduji všude :-)
    Já moc ráda vzpomínám na tanec s tatínkem na mém maturitním plese :-) a balíčky se mi líbí oba, brala bych č.1, zrovna mi dochází Maybelline age rewind a do Německa se ted pro něj dloouho nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, já tancuji skoro pořád a vydržím celkem dlouho, ale nejlíp se mi křepčí s mou nejlepší kamarádkou, dost se vyblbnem, pak se divíme že nás druhý den bolí celé tělo, ale aspoň se odreagujem a pak se v klidu můžem zas věnovat svým dětem :-) Přála bych si balíček č.1 , protože k Narsu se asi nikdy nedostanu, je to pro mě vysoká cena :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málem bych zapomněla na Fcb jsem Radka Koutná

      Vymazat
  32. gfc i fb-Jana Svobodová
    Nejradši si zatancuji sama doma v přítmí na takovou tu zumba latinu,nebo pak na hudbu pro břišní tance,miluju tanec,uvolním si tak celé tělo :) a tančím často,je to fajn lék na stres.
    Balíčky jsou oba dva super,ale moc ráda bych vyzkoušela Nars korektor,který je celkem chválený :)

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji (GFC:Bára V, FB:Barbora Vyroubalová)
    Kdyby se mi náhodou poštěstilo, vybrala bych si balíček č.2, protože Nars korektor je sice Nars korektor, ale pro mě by byl určitě moc světlý. A po UD tužkách pokukuju už dlouho a pořád žádnou nemám.. :-)
    Na svůj nejkrásnější tanec, který se mi navždy vryje do paměti ještě čekám.

    OdpovědětVymazat
  34. GFC a FB: Anežka Koroze

    Nejlíp se mi trsá doma s kocourem, když přijdu z práce a potřebuju se vyblbnout. Takový točky se mnou nedělá nikdo jinej:))

    OdpovědětVymazat
  35. sleduji na gfc radoslava, fb Radka Macurová..líbí se mi balicek č.1 moc netančím a kyž tak každá diskotéka stojí za to :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).