pátek 14. února 2014

Bojujeme s ekzémem alias Bioderma Atoderm Nutritive

Milé čtenářky,

jak víte, Bioderma Atoderm Créme je mým dlouhodobým a dlouho také nepřekonaným oblíbencem v oblasti péče o atopickou pleť. V prosinci jsem si ale koupila balíček zimní péče o pleť, v němž byl balzám (který dostala sestra), krém na ruce (ten dostala maminka) a krém na obličej, který jsem si nechala pro sebe. Balíček mě vyšel na něco málo přes 300 Kč.

Zajímalo mě, zda se tento krém nějak znatelně liší od Atoderm univerzálního krému, který používám na obličej běžně. Jak tedy dopadl?

Tento krém není parfémovaný, a měl by být vhodný pro velmi suchou a citlivou pleť, kterážto kritéria bohužel momentálně moje pleť splňuje víc než dostatečně. Podstatné je, že tento krém snáším velice dobře, i když je pleť podrážděná s výraznými ložisky ekzému. Krém pro mě splňuje to, co má, tedy intenzivně a dlouhodobě hydratuje a uklidňuje pleť. Co se konzistence týče, tak je ještě hutnější než Atoderm créme, po pleti příjemně klouže a rychle se do ní vpíjí. Mi osobně póry neucpává, ale nevím, nakolik je to u mé suché pleti směrodatné :). Složení (viz foto) by dle mého názoru mohlo být i kratší, ale krém funguje dobře a neobsahuje silikony ani parabeny. Za tu cenu (vyšel cca na 100 Kč) jsem s ním velice spokojená a rozhodně jej mohu doporučit těm z vás, které bojujete s velmi suchou a citlivou pletí. Je to tedy vhodná volba, pokud svému obličeji chcete dopřát extra péči. Mám k němu pouze jedinou výhradu. Po měsíci a půl používání (a to rozhodně ne každodenního, spíše tak dvakrát třikrát týdně) je krému v tubě už velice málo, a to jen po nápis "Nourishing cream" (na tubě dole). Podle mého odhadu a podle toho, jak rychle obvykle spotřebovávám jiné krémy, by ho tam mělo být výrazně víc. V balíčku jsem to nekontrolovala (krém byl spolu s balzámem a krémem na ruce zabalen v papírové krabičce), ale dnes mi přišlo divné, že by tam krému bylo tak málo, když jej mám tak krátce. Bohužel, je zřejmě možné, že Bioderma nějak ošidila obsah krémů, které do balíčků dávala, jinak si to nedovedu vysvětlit. Každopádně si jej ale pořídím znovu, v partnerských lékárnách Biodermy (například Chytré lékárny v Brně) je po celý únor tento krém k zakoupení za speciální cenu 99 Kč. Pečlivě si ale zkontroluji obsah ;-).


Bioderma Atoderm Nutritive

Konzistence krému

Složení

Co vy, máte s tímto krémem nějakou zkušenost? A setkaly jste se u nějakého výrobku s výrazně menším obsahem, než hlásal obal? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).