pátek 25. dubna 2014

L´oréal stíny Color Infaillible a řasenka Volume million lashes

Milé čtenářky,

doufám, že se máte v dubnu tak dobře jako já. Mám teď dost aktivit, kromě práce mě také už trochu intenzivněji zaměstnává plánování svatby a k počítači se většinou dostanu pouze na vyřízení mailů a jiných nutných věcí. Na blog mi tudíž nyní nezbývá tolik času, ale nebojte se, jinak jsem na kosmetickém poli velice činná a máte se na co těšit. Dnes bych vám ráda ukázala svou sbírku stínů od L´oréal z řady Color Infaillible, která se minulý týden rozrostla o další dva odstíny. Zde přichází důležitý oznam: v parfumeriích Douglas probíhá velký výprodej kosmetiky L´oréal, kdy si můžete koupit výrobky 1 plus 1 zdarma. Viděla jsem tam stíny, lesky, řasenky atd. a vychází to cenově opravdu skvěle. Za dvoje stíny (Purple obsession a Sahara treasure) jsem zaplatila 120 Kč, což je asi nejnižší cena, za kterou jsem je kdy viděla.

Celkem jich tedy mám nyní šest a dělám si choutky na další odstíny.





Na poslední fotce vidíte zleva a shora: Metallic lilac (třpytivá fialovo šedá), Forever pink (něžná růžová), Naughty strawberry (výraznější růžovofialová). Ve spodní řadě zleva:  Purple obsession (sytá tmavší fialová), Pebble grey (matná šedá) a Sahara treasure (zlatá). Odstíny se mi povedly zachytit celkem věrně. Dále je uvidíte vyfocené na ruce v různém osvětlení.





Všechny odstíny jsou syté, krásně pigmentované, dají se skvěle míchat na víčku, použít i jako báze pod jiné stíny a drží bez báze celý den. Jsou zkrátka perfektní a univerzální a byla bych velmi ráda, kdyby se L´oréal rozhodl je prodávat i jako paletku, kde by byly všechny pěkně pohromadě. Podle mého názoru jsou to jedny z nejkvalitnějších stínů z drogerie, a pokud je ještě seženete za cenu do 100 Kč, jedná se o skvělý kup. Nafotila jsem na oku nové stíny Purple obsession, na které jsem dala trochu zlatých (Sahara treasure). Jako řasenku jsem použila Colossal volume od Maybelline v odstínu Scorching brown, kterou jsem si kopila v domnění, že si kupuji černou, ale naštěstí mezi černou a hnědou nevidím výrazný rozdíl.




V poslední části článku bych vám chtěla ukázat řasenku, která není moje, ale maminky. Jednou jsem si ji od ní půjčila a nestačila jsem čumět, jaké mi udělala řasy. Opravdu nádherně řasy prodlouží, nezatíží, kartáček je krásně pročeše, řasenka neopadává ani se neobtiskuje. Opravdu jsem jí byla velice mile překvapená a plánuji nějaké další testování a nafocení v akci. Efekt prosím viz foto níže :-).





A to už je pro dnešek vše, budu ráda, když se na mou radu podíváte do Douglasu, stíny a řasenka určitě stojí za vyzkoušení, a nyní jsou navíc za skvělé ceny ;-). Co vy, máte s těmito výrobky zkušenosti? Patří L´oréal stíny a řasenky mezi vaše oblíbené?

2 komentáře:

  1. Oboje jsou jedny z mých nej výrobků, Volume Million Lashes miluju a básním o ní na blogu pořád, je vážně skvělá a mě vydrží nevyschnout i půl roku!! A stínů máš úctyhodnou sbírku, závidím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny rozhodně a stokrát ano. (Taky jich doma mám už pěknou hromádku!) A řasenku jsem ještě nezkoušela. Ale teď jsem tedy silně nalomená ji zkusit. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).