pondělí 14. září 2015

Blogsale

Milé čtenářky,

mám doma přebytky kosmetiky, kterou nemám šanci spotřebovat, jedná se především o pleťovou kosmetiku značky Mary Kay, něco od Herbalife a jeden výrobek od Institut Esthederm. Mary Kay výrobky jsou z řady timewise, vhodné pro sušší a citlivou pleť, preventivně působící proti vráskám, a z řady Botanical effects, vhodné pro mladou a smíšenou pleť. Všechny výrobky jsou nové a nepoužité kromě čisticího krému od Institut Esthederm. Výrobky jsem fotila i s krabičkami. V závorce vždy uvedu pro vaši orientaci plnou prodejní cenu, platí samozřejmě ta nižší cena.


Zleva:
Timewise hydratační regenerační tonikum, 147 ml, 300 Kč (610 Kč) - REZERVOVÁNO
Odličovač očí 110 ml, 250 Kč (510 Kč) - PRODÁNO
Timewise čisticí krém 3 v 1, 127 g, 400 Kč (750 Kč) - PRODÁNO
Timewise oční krém proti stárnutí, 18g, 400 Kč (750 Kč) - REZERVOVÁNO
Timewise zpevňujicí oční krém, 14 g, 500 Kč (850 Kč) - PRODÁNO





 Zleva:

Timewise hydratační krém proti stárnutí pro suchou pleť, 88 ml, 500 Kč (870 Kč), mám dva kusy. - PRODÁNO
Denní sérum s SPF 30, 29 ml, 500 Kč (1200 Kč) - PRODÁNO
Noční sérum, 29 ml, 500 Kč (1200 Kč) -PRODÁNO
Timewise hydratační gelová maska s regeneračním účinkem, 85 g, 400 Kč (750 Kč) - PRODÁNO




Dále tady mám dva makeupy z řady Timewise, jeden matující a druhý rozjasňující, jsou na mě tmavé, na vyžádání pošlu fotku odstínu. Matující je v odstínu Beige 2 a rozjasňující v odstínu Beige 4. Obsah shodně 29 ml, cena za jeden 200 Kč (440 Kč). Také nabízím vyhlazující a hydratační podkladovou bázi s SPF 15 (sama ji také mám a je skvělá). Obsah 29 ml, cena 250 Kč (490 Kč).
Podkladová báze je prodána.


Nabízím také dva výrobky od Herbalife, a to denní krém s SPF 15 a tonikum pro normální až suchou pleť z řady NouriFusion. tyto výrobky obsahují aktivní bylinné výtažky a vitaminy A, C a E.

Denní krém, 50 ml, 350 Kč (760 Kč) - REZERVOVÁNO
Tonikum, 200 ml, 250 Kč (590 Kč) - REZERVOVÁNO



Jako předposlední věc tady mám celou řadu Botanical effects. Tato řada obsahuje:

Čisticí krém pro suchou a citlivou pleť, 113 g, 250 Kč (490 Kč) - PRODÁNO
Tonikum pro suchou a citlivou pleť, 147 ml, 300 Kč (540 Kč)
Hydratační krém pro suchou a normální pleť, 88 ml, 300 Kč (640 Kč) - PRODÁNO
Hydratační maska pro suchou a citlivou pleť, 113 g, 300 Kč (540 Kč) - PRODÁNO



A jako úplně poslední věc nabízím krémový osmotický čistič od Institut Esthederm. tento čistič hloubkově čistí póry a je vhodný pro suchou, citlivou i smíšenou pleť. Původní cena byla kolem 800 Kč, zbývají jej tři čtvrtiny ze 75 ml, cena pro vás je 300 Kč. PRODÁNO

A to je vše, napište mi, co byste chtěly, do komentáře či na email pajajaros@centrum.cz. Na výši poštovného se dohodneme dle počtu vybraných výrobků. Je možné i osobní předání v Brně. 

Děkuji vám za pozornost a přeji vám pěkné pondělí :).

2 komentáře:

  1. Dobry den, mela bych zajem o oba pripravky od Herbalife. Jsou jeste k dispozici? Dekuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou. Ozvěte se mi prosím na email ohledně adresy a předání/poslání výrobků. Díky.

      Vymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).