pondělí 14. září 2015

Blogsale

Milé čtenářky,

mám doma přebytky kosmetiky, kterou nemám šanci spotřebovat, jedná se především o pleťovou kosmetiku značky Mary Kay, něco od Herbalife a jeden výrobek od Institut Esthederm. Mary Kay výrobky jsou z řady timewise, vhodné pro sušší a citlivou pleť, preventivně působící proti vráskám, a z řady Botanical effects, vhodné pro mladou a smíšenou pleť. Všechny výrobky jsou nové a nepoužité kromě čisticího krému od Institut Esthederm. Výrobky jsem fotila i s krabičkami. V závorce vždy uvedu pro vaši orientaci plnou prodejní cenu, platí samozřejmě ta nižší cena.


Zleva:
Timewise hydratační regenerační tonikum, 147 ml, 300 Kč (610 Kč) - REZERVOVÁNO
Odličovač očí 110 ml, 250 Kč (510 Kč) - PRODÁNO
Timewise čisticí krém 3 v 1, 127 g, 400 Kč (750 Kč) - PRODÁNO
Timewise oční krém proti stárnutí, 18g, 400 Kč (750 Kč) - REZERVOVÁNO
Timewise zpevňujicí oční krém, 14 g, 500 Kč (850 Kč) - PRODÁNO





 Zleva:

Timewise hydratační krém proti stárnutí pro suchou pleť, 88 ml, 500 Kč (870 Kč), mám dva kusy. - PRODÁNO
Denní sérum s SPF 30, 29 ml, 500 Kč (1200 Kč) - PRODÁNO
Noční sérum, 29 ml, 500 Kč (1200 Kč) -PRODÁNO
Timewise hydratační gelová maska s regeneračním účinkem, 85 g, 400 Kč (750 Kč) - PRODÁNO




Dále tady mám dva makeupy z řady Timewise, jeden matující a druhý rozjasňující, jsou na mě tmavé, na vyžádání pošlu fotku odstínu. Matující je v odstínu Beige 2 a rozjasňující v odstínu Beige 4. Obsah shodně 29 ml, cena za jeden 200 Kč (440 Kč). Také nabízím vyhlazující a hydratační podkladovou bázi s SPF 15 (sama ji také mám a je skvělá). Obsah 29 ml, cena 250 Kč (490 Kč).
Podkladová báze je prodána.


Nabízím také dva výrobky od Herbalife, a to denní krém s SPF 15 a tonikum pro normální až suchou pleť z řady NouriFusion. tyto výrobky obsahují aktivní bylinné výtažky a vitaminy A, C a E.

Denní krém, 50 ml, 350 Kč (760 Kč) - REZERVOVÁNO
Tonikum, 200 ml, 250 Kč (590 Kč) - REZERVOVÁNO



Jako předposlední věc tady mám celou řadu Botanical effects. Tato řada obsahuje:

Čisticí krém pro suchou a citlivou pleť, 113 g, 250 Kč (490 Kč) - PRODÁNO
Tonikum pro suchou a citlivou pleť, 147 ml, 300 Kč (540 Kč)
Hydratační krém pro suchou a normální pleť, 88 ml, 300 Kč (640 Kč) - PRODÁNO
Hydratační maska pro suchou a citlivou pleť, 113 g, 300 Kč (540 Kč) - PRODÁNO



A jako úplně poslední věc nabízím krémový osmotický čistič od Institut Esthederm. tento čistič hloubkově čistí póry a je vhodný pro suchou, citlivou i smíšenou pleť. Původní cena byla kolem 800 Kč, zbývají jej tři čtvrtiny ze 75 ml, cena pro vás je 300 Kč. PRODÁNO

A to je vše, napište mi, co byste chtěly, do komentáře či na email pajajaros@centrum.cz. Na výši poštovného se dohodneme dle počtu vybraných výrobků. Je možné i osobní předání v Brně. 

Děkuji vám za pozornost a přeji vám pěkné pondělí :).

3 komentáře:

  1. Dobry den, mela bych zajem o oba pripravky od Herbalife. Jsou jeste k dispozici? Dekuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou. Ozvěte se mi prosím na email ohledně adresy a předání/poslání výrobků. Díky.

      Vymazat
  2. Byl jsem bez herpetické choroby pomocí bylinné medicíny Dr. Sacre, která ji vyléčila, šel jsem na lékařský test, doktor mi potvrdil, že jsem bez herpetické choroby, funguje to jako kouzlo a bylinná medicína je nejlepší, tady je číslo Dr. Sacre WhatsApp +2349076034359 nebo e-mailová adresa doctorsacrehealing@gmail.com,
    Kontaktujte ho, pokud máte jakýkoli problém nebo chorobu, kterou potřebujete, je kontaktovat ho, pomůže vám vyléčit tuto dlouhodobou nemoc ve vašem systému pomocí bylinného léčiva

    Mary

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).