středa 16. března 2016

Bioderma Atoderm: krém na ruce, sprchový olej a balzám na rty aneb mí zimní oblíbenci



Milé čtenářky, 

dnes bych vám ráda řekla pár slov o výrobcích, které jste mohly vidět v minulém článku. Jedná se o krém na ruce, balzám na rty a sprchový olej z řady Atoderm. Krém na ruce a balzám na rty jsou v nabídce již delší dobu, sprchový olej představila Bioderma nedávno jako novinku. Jak víte, univerzální krém Atoderm používám už hodně dlouho a je pro mě v podstatě nenahraditelný. Rozhodla jsem se vyzkoušet i jiné výrobky z této řady, a tak jsem si pořídila ty, o nichž jsem věděla, že je určitě využiju. Používám je pravidelně už dva měsíce. Který z nich mě zaujal nejvíce a který už si znovu nepořídím?




 Sprchový olej

Na tento olej jsem byla hodně zvědavá. Ráda v zimě střídám sprchové oleje se sprchovými krémy a rozhodovala jsem se, zda si koupit menší nebo větší balení (200 ml nebo 1000 ml), nakonec jsem ráda, že jsem si vzala to menší. Bioderma bohužel tak trochu klame názvem, olej totiž nenajdete ve složení ani jeden (viz foto složení níže = obsahuje vodu, glycerin. Ano, má to barvu jako olej, struktura je taky příjemná, ale olej to není ani omylem, spíše bych to nazvala mycí emulzí (ale to by asi nebyl dostatečně atraktivní název). Tato mycí emulze je příjemná, jemně voní, nepoužívám ji na celé tělo, spíše jen na sušší atopická místa (dekolt, předloktí, loketní jamky) a je pravda, že pokožku pěkně vyživuje a není potřeba ji pak tolik mazat. Olej to ale není :). Je to docela fajn produkt, ale vzhledem k docela "obyčejnému" složení se mi jeho cena zdá docela vysoká (200 ml stojí něco přes 200 Kč) a raději si za ty peníze příště koupím opravdový olej.

Složení sprchového oleje

Krém na ruce

Co se krémů na ruce týče, jsem poměrně nezkušený uživatel. Donedávna jsem si ruce mazala Bioderma Atoderm krémem a myslela jsem si, že mi to naprosto vyhovuje. Tento krém jej ale v mnohém předčí. Na rozdíl od Atoderm krému se rychle vsřebává (asi během dvaceti sekund :), nezanechává mastný film a vyživí ruce na dostatečně dlouhou dobu. Myslím si, že mi velmi pomohl s ekzémem na pravé dlani, kterého jsem se dlouho nemohla zbavit. Je ideální pro ty z vás, kdo nemáte rády převoněné a přezdobené krémy, ale dáváte přednost jednoduchosti a účinkům :-). Už jsem skoro na dně a určitě si koupím další balení. Tento krém stojí kolem 100 Kč a obsah je 50 ml. Složení prosím viz foto:

Složení krému na ruce


Balzám na rty

Je to první balzám na rty v tyčince, který jsem si koupila po několika letech. Dlouho jsem používala pouze balzámy v kelímku, které si naberete prstem. Toto balení je ale mnohem hygieničtější, nemusíte do balzámu sahat rukama atd. Tento balzám je na rtech průhledný, překrásně voní po malinách a vaše rty dostatečně vyživí a hydratuje. Poradí si i se rty vysušenými z důvodu nachlazení, nosem podrážděným od rýmy a suchou pletí všude mezi tím :). Měla jsem jej s sebou i v Thajsku a velmi jsem jej ocenila zejména při cestách letadlem, rázem mi nehrozilo vysušení rtů z klimatizace. Už jsem z něj spotřebovala více než půlku a stejně jako u krému na ruce, rozhodně si koupím další (v balení najdete 4 g balzámu a stojí kolem 100 Kč). Samozřejmě i u balzámu mám pro vás fotku složení (omlouvám se za hnědé skvrny na obalu balzámu, ale nějak záhadně se mi zašpinil v kabelce a ničím to nejde umýt):


Celkově jsem velmi spokojená, ze tří výrobků si dva určitě koupím znova a všechny mi zdárně pomáhají překonat zimu a bránit se atopickému ekzému a dalším nepravostem :). 

Znáte tyto výrobky? Co na ně říkáte? A jací jsou vaši zimní oblíbenci?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).