úterý 16. srpna 2016

Spotřebováno a novinky v červenci

Milé čtenářky,


jako obvykle Vás dnes čeká článek o spotřebovaných a nových výrobcích, tentokrát za červenec. V červenci mi doma záhadně přibyly hned čtyři korektory, ale jinak jsem se úspěšně držela pravidla „nový kus si koupím, až ten předešlý spotřebuji“.

Spotřebováno v Brně






Sprchový gel Bourjois Refresh me!: ANO: Tento sprchový gel jsem si oblíbila, a již několikátý rok je mou letní stálicí. Vždycky čekám, až bude v akci, a pak si koupím několik kusů do zásoby :). Velmi krásně voní, opravdu vás osvěží a nevysušuje pokožku.

Oriflame krém na nohy Foot cream Salvation: NE: Ačkoli mám jinak výrobky pro péči o nohy od oriflame velmi ráda, tento krém byl krok vedle. Vůbec nehydratuje, nevyživuje, večer jsem se s ním namazala a ráno to vypadalo, jako bych nic nepoužila. Naštěstí nebyl nijak drahý, ale ani tak, nekupujte si jej, nestojí za to.

Podkladový lak essence: ANO: Podkladové a krycí laky od essence mám ráda, plní svou funkci dobře, tento nebyl výjimkou, za cca 50 Kč velmi kvalitní výrobek.

Báze pod makeup Mary Kay: ANO: Tuto bázi jsem nespotřebovala celou, ale už jí prošla expirace a začala se na pleti chovat divně, tak jsem ji vyhodila. Recenzovala jsem ji zde a mé dojmy pořád platí. Pokud máte rády báze pod makeup, toto by pro Vás mohla být dobrá volba.

Spotřebováno doma


Sprchový gel Dove Silk glow: ANO: Sprchové gely (krémy) Dove mám moc ráda a ani tento není výjimkou. Nádherně voní, vyživuje pokožku, dá se skvěle použít na holení, nemám mu co vytknout.

Šampon Goldwell na barvené vlasy: MOŽNÁ: Toto malé balení šamponu jsem dostala od maminky, která ho nepoužívala. Sice nemám barvené vlasy, ale ve výsledku je to podle mě celkem jedno :). Šampon byl normální, vlasy umyl hezky, voněl příjemně. Já jsem ale na šampony dost nenáročná a vždy používám i kondicionér nebo masku, takže moc neposoudím, o kolik lépe vyživil moje vlasy než třeba šampon od Baley.

Noční krém Love Nature s omlazujícími účinky od oriflame: ANO: Tento krém z fialové řady s vojtěškou se stal mým oblíbencem a určitě si jej ještě někdy objednám. Je podle mě vhodný na sušší pleť kolem třicítky (což se tedy týká už i mě), na období jaro až podzim. Pleť pěkně vyživí a rozjasní, sjednotí její tón, nějakých výrazných protivráskových účinků jsem si nevšimla, ale s jeho efektem jsem byla velmi spokojená. Zkrátka velmi příjemný univerzální noční krém s nevtíravou přírodní vůní.

Parfémovaný deodorant adidas Natural vitality: ANO: Parfémované deodoranty od Adidas mám nejraději, jiné nepoužívám, tři kusy varianty Natural vitality mám nyní v zásobě. Je účinný, nedráždí pokožku a svou vůní se hezky doplňuje například s parfémem DKNY Red Delicious.

Korektor Healthy mix od Bourjois: ANO: Tento korektor miluji, a proto mě velmi mrzelo, že byl poměrně dlouhou dobu nedostupný. Teď se ale vrátil a momentálně jej mají v každé drogerii dm, kde nově najdete stojany Bourjois. Prodává se v sympaticky světlých odstínech 51 a 52, krásně rozjasní oční okolí, nevysušuje, nezalézá do vrásek, necuckuje, drží celý den. Zkrátka a dobře: jděte, kupte, vyzkoušejte.

Novinky Brno


Červencové nákupy byly skromné, konečně jsem si pořídila čistič štětců od Ebelin, také jsem sehnala vysněný korektor Radiance reveal od Bourjois. Jsem z něj nadšená, brzy očekávejte recenzi :). Korektor Affinitone od Maybelline se bohužel doprodává, byl nahrazen verzí v tyčince, z čehož nemám vůbec radost, ale co se dá dělat. Aspoň jsem ulovila dva poslední kusy v Tescu u Vaňkovky (často tam mají kosmetiku, která je už jinde vyprodaná). Tužka na obočí Catrice a lip butter od Astoru jsou dva z mých nejpoužívanějších výrobků z oblasti dekorativní kosmetiky, a oba mi docházejí, takže nákup byl jasný. Ještě jsem si koupila nový podkladový lak essence, který ale není na fotce.

 Novinky doma



Doma (tedy u rodičů) mi došla nebo dochází veškerá tělová kosmetika, tudíž bylo potřeba doplnit stavy. L´oréal Elseve Nutri-gloss jsem měla moc ráda před několika lety, tak jsem si je znovu pořídila v jejich inovované verzi. Korektor Lumi magique rovněž od L´oréal byl s 50% slevou, což už jsem za něj ochotná dát (za plnou cenu cca 320 Kč se mi kupovat nechce). Lactacyd je klasika (a v dm jej teď mají za nejlepší cenu, trvale jej zlevnili o 20 Kč), která nic nezkazí a sprchový gel Refresh me od Bourjois už jsem zmiňovala výše, za 40 Kč jsem ho v drogerii nemohla nechat :). Potřebovala jsem také nový krém na nohy a na ruce. Krém na nohy s ureou od Baley je můj dlouholetý oblíbenec, ale s krémem na ruce od Mixy jsem se moc netrefila. Je hrozně lepivý a jakoby silikonový, na noční namazání se to dá, ale nedokážu si představit mazat se s ním přes den. 

Celkem to máme 9 spotřebovaných a 14 nových výrobků, to je myslím docela dobrá bilance :).

A co vy a vaše červencové spotřebováno a novinky? Dovezly jste si třeba z dovolené nějakou zajímavou kosmetiku?

1 komentář:

  1. Čože, Maybelline Affinitone korektor už bude dostupný len v tyčinke? To ma vôbec neteší, na strednej škole to bol môj obľúbený korektor a nedávno som rozmýšľala, že by som si ho opäť kúpila. Čistič na štetce Ebelin mám aj ja doma, je super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).