pátek 5. ledna 2018

Spotřebováno a novinky za listopad a prosinec

Milé čtenářky,

doufám, že jste krásně prožily Vánoce a odpočinuly si. My máme za sebou první Vánoce jako rodina a bylo to moc hezké, ač trochu hektické :). Nicméně, jsem ráda, že už je leden a jsme zpět v našem normálním režimu. Článek na téma spotřebováno bude tentokrát delší, neboť do něj zahrnu listopad i prosinec.
Spotřebováno v listopadu


Sérum Hydrabio od Biodermy: ANO: Jeden z mých nejoblíbenějších výrobků v péči o pleť, kupuji opakovaně. Nově jsem se ale rozhodla vyzkoušet sérum od oriflame.

Krycí gelový lak essence: ANO: Věci na nehty od essence mám obecně ráda, a ani tento krycí lak nebyl výjimkou, zasychal rychle, fungoval spolehlivě.

Sprchový gel Nivea s karambolou: ANO: Nevím, kolik tam té karamboly skutečně je, ale voněl krásně a nevysušoval. Jeden z těch povedených od Nivey.

Lesk na rty od oriflame: NE: Nemohu jej doporučit, protože už dávno není v nabídce, byl to starý zbyteček, a navíc lesky na rty jsem úplně přestala používat.

Řasenka lash sensational od Maybelline: ANO: Skvělá řasenka, jedna z nejlepších z drogerie. Kupuji opakovaně.

Peeling na obličej Swedish spa od oriflame: MOŽNÁ: Celkem fajn výrobek, pěkně voní, pleť vyčistí, ale nic, co bych nutně potřebovala k životu.

Denní krém s vojtěškou od oriflame: ANO: Velmi příjemný krém, ráda jej používám spíše v teplejším období roku, na zimu mi nestačí, kupuji jej opakovaně.

Noční výživný krém od Nivey: ANO: Zjistila jsem, že kosmetika Nivea mi dost vyhovuje, tento krém byl fajn, pěkně voní, pleť vyživí a nezmastí, víc od krému ani nechci :).

Báze pod oční stíny Urban decay original: NE: Toto malé balení jsem kupovala v Sephoře, a byla jsem teda dost zklamaná. Původní báze byla mnohem lepší.

Maska na vlasy Garnier Damage repair: ANO: Masky od Garnier jsou mým dlouhodobým favoritem, vždy mám aspoň jednu v zásobě.

Novinky



Novinek bylo hodně, mimo jiné jsem si opět něco objednala z notino.cz, kde mě zaujaly například zubní pasty za skvělou cenu. Já mám nejraději Sensodyne a manžel používá Elmex, a na Notinu je mají zhruba o půlku levnější než v drogerii.



Koupila jsem si šampon s rakytníkem od značky Natura siberica, tři sprchové gely Nivea, hydratační sérum a oční stíny od oriflame, dále denní a noční krém od Nivey. Samé potřebné a praktické věci :).


Dále jsem si  koupila na vyzkoušení pastu Sensodyne True White (Sensodyne whitening je moje nejoblíbenější pasta, používám ji dlouhodobě). Také jsem se rozhodla vyzkoušet zesvětlující gel a sprej na vlasy Casting Sunkiss od L´oréal, ale zatím tedy nevidím žádné valné výsledky. Tělové mléko Garnier Repairing Care je výsledkem dlouhého vybírání, kdy jsem se nakonec rozhodla pro ověřenou klasiku. Maska na vlasy je spotřebovaná, na foto se mi připletla omylem :).

Spotřebováno v prosinci


Tělový krém Balea s bambuckým máslem: ANO: Úžasný tělový krém s velmi dobrým složením a za skvělou cenu, kupuji opakovaně.

Minerální deodorant Bourjois: NE: Tento deodorant byl skvělý, ale bohužel už se nevyrábí.

Micelární voda Garnier: ANO: Můj dlouhodobý favorit, kupuji opakovaně. 

Šampon a kondicionér Balea More blond: ANO: Není třeba se opakovat, miluju je :).

Deodorant Adidas Natural vitality: ANO: Opět dlouhodobý oblíbenec.

Pěna na holení Gilette Satin Care: NE: Po dlouhé době jsem si koupila pěnu na holení a nebyla jsem z ní nijak extra odvázaná, navíc se mi zdá, že se nějak záhadně rychle vypařila.

Novinky

Poměrně hodně kosmetiky jsem dostala, takže novinky byly hojné, ale není to úplně moje vina :-D.
Rozdělila jsem je do kategorií parfémy, tělová kosmetika a pleťová a dekorativní kosmetika.

Tělová kosmetika


Koupila jsem si sprchovou pěnu Balea, tělový krém s olivovým olejem od Avonu, přírodní deodorant a pěnu na holení. Tělový krém od oriflame, masážní a tělový olej a sprchový gel od téže značky i antibakteriální gel Manufaktura jsou dárky :).

Pleťová a dekorativní kosmetika



Koupila jsem si na základě oslavných recenzí skvalan - pleťový olej od Saloos, dále jsem nemohla minout bázi pod oční stíny Bourjois a dvě zelené tužky na oči od Flormaru. Tři výrobky oriflame uprostřed jsou vánoční dárky (tvářenka v tyčince, řasenka a makeup). Masážítko od LUSH bylo rovněž dárek a zapomněla jsem ho vyfotit s tělovou kosmetikou. Dostala jsem také pleťové mléko od oriflame, věc, kterou jsem nepoužívala už roky, ale po vyzkoušení se jeví docela nadějně. Hydratační masku od Avonu jsem koupila v sadě s výše zmíněným tělovým krémem, mám už jednu rozdělanou, a moc mi vyhovuje.

Parfémy



Sešla se mi dvakrát stejná vůně, kterou jsem moc chtěla, a to Boss Ma Vie, vůbec se nezlobím, že ji mám víckrát, je opravdu úžasná, mladistvá a sexy. Amazing paradise od oriflame byl také dárek, je to velmi příjemná vůně, vhodná možná spíše na jaro a léto, ale stříkám se s ní i teď :).

Uf, celkem je to minus 18 věcí a 33 novinek za dva měsíce. Plán na leden je jasný: spotřebovávat a nenakupovat, tak uvidíme, jak se zadaří :).

Co vy, co jste dostaly pěkného od Ježíška? Jaká kosmetika vám udělala největší radost?


1 komentář:

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).