neděle 13. června 2021

Spotřebováno a novinky v květnu


Milé čtenářky,

květen byl celkem úspěšný, co se spotřeby týče, a moc jsem si toho nekoupila. Jsem ale zvědavá na celkové počty.


Spotřebováno: Tělo a vlasy



Vezmu to stručně, tělové máslo s avokádem od Nature Box je boží, stejně jako sprchový gel od Dove, tělové máslo od Baley jsem měla hodně dlouho, byla to nějaká limitovaná edice, bylo fajn. Deodorant od Nivey Fresh comfort a Adipure od adidas nefungují, takže jsem je nějakou dobu nelogicky schovávala a nyní vyhodila. Atoderm krém od Biodermy miluju, tohle bylo asi dvacáté spotřebované balení. Zesvětlující kondicionér od Johna Friedy mám moc ráda, mám jich ještě několik v zásobě. Antibakteriální gel od Manufaktury jsem si oblíbila v době koronavirové, a mám ho stále moc ráda.

Spotřebováno: Dekorativní a pečující kosmetika


Spotřebovala jsem pudr Healthy balance (miluju ho, je skvělý), makeup Illuskin aquaboost od oriflame (ten byl moc fajn, ale měla jsem hodně světlý odstín, míchala jsem ho s tmavším makeupem) a lak The ONE Gloss 'N Wear v odstínu Cashmere Rose rovněž od oriflame (byl skvělý, úžasný odstín, určitě si ho pořídím znova). Vyhodila jsem zbytek stínu od Bourjois, stíny v tužce od NYX a zbytek tužky na oči od essence. Poslední spotřebovanou věcí z dekorativní kosmetiky je vzorek makeupu The ONE Everlasting Sync, byl dobrý, oriflame makeupy zkrátka umí. Odlakovač značky Lilien mě moc nenadchl, dost vysušuje nehty. Odličovač Mixa je můj milovaný, už xté spotřebované balení. Denní krém Optimals Hydra care mám moc ráda, ale myslím, že teď prochází nějakou inovací, některé řady Optimals už mají nové obaly. Spotřebovala jsem také hydratační kapsle Hydra skin effect od Nivey, byly celkem dobré, ale za tu cenu jsem asi čekala víc. Sérum Hydro plumping od Catrice mám moc ráda, doma mám další tři balení do zásoby.

Novinky


Koupila jsem si dva své oblíbené sprchové gely od Nivey a jeden od Manufaktury, dvě tělová másla Swedish spa od oriflame a čtyři antibakteriální gely od Manufaktury.


Dále jsem si koupila dva laky na nehty a denní krém Multi protection od oriflame, světlý makeup Naturally perfect od Miss Sporty, dva korektory od Maybelline a jeden od Bourjois, dlouhotrvající rtěnku od Maybelline, tužku od Bourjois a dva rozpouštěče laku, protože ten mi v mé kosmetické sbírce chyběl. 

Nakonec jsem přesně na nule, devatenáct spotřebovaných výrobků a devatenáct novinek. Co vy, co jste si v poslední době koupily zajímavého? 


 





























2 komentáře:

  1. Sprchové gely od Nivea bych ráda vyzkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    fakt se stydím, že píšu až dneska, ale nějak jsem to nezvládla:-D Květnové nákupy a spotřebováno už u mě na blogu je, tak to nebudu nijak okecávat. V poslední době se snažím méně nakupovat a více likvidovat domácí zásoby, ale taky mi to pořád nejde, že?:-D Ty sprchové gely Nivea vypadají hodně lákavě, už jsem se jsem na ně několikrát dívala. Mám doma ale asi deset jiných gelů, takže si na ně ještě nějakou dobu počkám. Z Manufaktury jsem si pořídila věci z té nové limitky Louka a jsem na ně hodně zvědavá. Zítra asi začnu testovat první z nich:-) Odlakovač mám nejraději od Isany z Rossmannu. Už mi dochází zásoby, tak budu muset další dokoupit.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).