čtvrtek 31. ledna 2013

Spotřebováno (doma)

Milé čtenářky, opět jsem shromáždila dostatek výrobků na článek na téma spotřebováno, projela jsem skříně atd. :-). Tak jdeme na to.







Jako tradičně to vezmu zleva:

Dětský šampon Pufík: ANO

Koupila jsem jej původně na mytí štětců, ale nakonec jsem jej začala více používat na vlasy. Líbí se mi na něm jeho hustá konzistence (takže jej stačí použít méně, vydržel mi asi půl roku), velký obsah (300 ml) a v neposlední řadě i příznivá cena kolem 50 Kč. Voní krásně po heřmánku, pokud máte chuť na změnu šamponu, mohu Vám jej doporučit. Nijak nedráždí pokožku hlavy, vlasy jsou po něm krásné, hebké, lesklé a voní heřmánkem. Přednostně bych jej asi doporučila blondýnkám, neboť heřmánek je známý především svými zesvětlujícími účinky na vlasy.

Radox sprchový gel Milk&berries: ANO

Radox je má oblíbená značka sprchových gelů. Tento sprchový gel (či něco mezi gelem a mlékem) obsahuje miniaturní peelingové částečky, kůže po něm není vysušená a nádherně voní, opravdu po lesním ovoci. Tečka :-).

Parfém Love at first glow by Jennifer Lopez: ANO

Máte-li rády neobvyklé vůně, očichejte tuto. Já jsem na ni obdržela hodně komplimentů, je to krásná vůně, ne až tak moc sladká, měla jsem ji asi pět let. Je to můj první spotřebovaný parfém za hodně dlouhou dobu. Trochu odrazuje svým kýčovitým obalem, ale nenechte se zmýlit, kýčovitý není.

Deodorant adidas natural vitality: ANO

Tato řada deodorantů je něco mezi deodorantem a parfémem, nemá nějaký výrazný účinek proti pocení, ale to mi nějak zvláště nevadí, jelikož se moc nepotím. Pěkně voní i večer po celém dni. Myslím, že asi všem jsou tyto deodoranty známé, já je řadím mezi ty povedenější. Tento konkrétně mi vůní hodně připomíná vůni Red Delicious od Donny Karan.

Swedish spa maska na nohy od oriflame: ANO

Tato maska je určena ke krátkodobému působení a následnému opláchnutí, ale já ji používám jako klasický krém na nohy přes noc. Kůži na nohách skvěle hydratuje a nejvíce na ní miluji její úžasnou vůni. Určitě ji vyzkoušejte, chcete-li péči o nohy spojit s aromaterapií :-). Už mám doma nový exemplář. Je to jeden z nejlepších výrobků z oblasti péče o nohy, který znám.

Lak na nehty Rimmel Lycra pro v odstínu Riviera red a krycí lak better than gel nails od essence: ANO

Oba tyto výrobky Vám upřímně doporučuji, už jsem tady o nich napsala mnoho :-). 

Doufám, že se Vám tento článek bude líbit a těším se na Vaše reakce. Příští týden se můžete těšit na článek na stejné téma, akorát z Brna ;-).  




2 komentáře:

  1. Better than gel nails mám taky ráda, už se chýlím ke dnu a začíná trochu tuhnout v lahvičce, tak už to bude chtít nový. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sprchové gely Radox mám také ráda :)

    Na moje spotřebované výrobky můžeš mrknout:

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/2013/01/spotrebovano-listopad-leden.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).