pátek 25. ledna 2013

China Glaze Paint the town red

Milé čtenářky, zkoušku jsem včera úspěšně udělala (hurá), takže můžu konečně dělat něco, na co jsem se čtrnáct dní těšila. Psát články :-). Ten dnešní se bude týkat laku (nebo spíše značky laku), se kterou nejspíš dost z vás nemá zkušenosti, a už na začátku vám řeknu, že o mnoho nepřicházíte. Ale vezmeme to popořadě. Dva laky China glaze jsem si koupila v září v USA, jeden mě vyšel na 10 dolarů. V té drogerii jsem se rozhodovala mezi China glaze a OPI (který tam také měli za skvělou cenu) a myslím si, že jsem si asi měla vzít ty OPI. No, poučení pro příště.


Tuto recenzi rozdělím na pozitiva a negativa tohoto laku, zatím jsem se s ním lakovala třikrát, první pokus dopadl hrozně, ty další dva už lépe.

Mezi pozitiva určitě patří jeho odstín, je to krásná sytá červená, pod určitým světlem jsem si všimla, že obsahuje mikro třpytky, které ale nejsou na denním světle vůbec vidět. Dále se mi líbí jeho barevná sytost, kryje pěkně ve dvou vrstvách, pro jistotu přidávám ještě třetí. Dobře a velmi rychle zasychá. S krycím lakem better than gel nails od essence vydrží pěkný pět dní až týden. Líbí se mi i jeho obal a design.

Jeho hlavní slabou stránkou je malinkatý štěteček, kterým musíte udělat hodně tahů, než lak rovnoměrně rozprostřete po nehtu. Taky se mi zdá, že sem tam pustí pár chlupů, což je u laku dost blbá vlastnost. Dále se mi zdá dosti řídký, což při prvním lakování způsobilo to, že jsem lak měla všude kolem nehtů na nehtové kůžičce, což absolutně nesnáším. Na druhé a třetí nalakování je to ale lepší. Tento lak rozhodně spotřebuji, ale úplně nadšená z něj nejsem. Když jej srovnám s lakem od Rimmel, tak to China glaze docela prohrává. Takže nemusíte být smutné, že u nás laky China glaze nejsou běžně k dostání :-). Ještě pár fotek:


Lak na nehtech po týdnu

Mini štěteček



Čerstvě nalakováno, drobná přetažení opravím

Tak a já za chvíli vyrážím na ples, kde oslavím hned několik věcí najednou: včerejší úspěšnou zkoušku, narozeniny atd. :-). Už se těším. A Vy se můžete v příštích dnech těšit na články na následující témata: Dermacol invisible fixing powder, oční stíny Infaillible od L´oréalu, několik článků na téma spotřebováno a také nějaké novinky. Chybět nebudou knižní tipy a v brzké době chystám i giveaway ;-).

Mějte se alespoň tak dobře jako já!


4 komentáře:

  1. Vypadá hezky. :) Stejně asi něco od této značky někdy vyzkouším... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju ke zdolání zkoušky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Barvička krásná, ale stejně pochybuju, že by mi vydržela bez tknutí tak dlouho :-) Domácí práce se s pěknou manikůrou moc neslučují :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).