středa 16. května 2012

Stíny a tužky Bourjois

Rozhodla jsem se udělat radost sobě i vám, a to dalším článkem na téma Bourjois. Tak si uvařte kafe nebo čaj, k tomu si vemte něco dobrého ve francouzském stylu, a začtěte se. Nejprve několik obecných věcí. Stíny Bourjois vám vydrží strašně, strašně dlouho. Pokud si tedy nějaké vyberete, můžete si být jisté, že se s nimi budete malovat ještě za tři roky. Já stále mám všechny stíny, které jsem si kdy koupila, jejich stav můžete vidět na fotce. Všechny stíny od Bourjois v sobě obsahují určitý podíl třpytek, jedná se ovšem o třpytky decentní, mnohdy je to spíš jen lehce lesklé. Ale myslím, že vyloženě matné stíny od nich jsem u nás neviděla. Všechny jsou velice dobře pigmentované, nepráší, a pěkně drží i bez báze (alespoň mi). Co se týče tužek na oči, tak mezi jejich největší přednosti patří: dlouhá výdrž, snadná aplikace (mají tak akorát měkkou tuhu), snadné dosažení precizního nalíčení, krásné barvy a také příjemná cena (vejdete se do 200 Kč). A tady už mám všechny své miláčky pohromadě, postupně vám je představím na ruce. Tři tužky a čtvery stíny, se kterými se dá vytvořit mnoho variací.



 

 Na ruce mám tužku effet duochrome v odstínu 59 Violet rosé, pod ní stíny Smokey eyes v odstínu 06 violet romantic, a to od nejsvětlejšího po nejtmavší, výše na ruce bez ničeho, v nejnižší řadě naneseny na tužce Violet rosé. Doufám, že jde dobře vidět, jak se fialová barva použitím tužky zvýraznila, hlavně na fotce s bleskem. Nejsvětlejší stín je bez podkladu vyloženě bílý, střední je velmi světlounce fialový a nejtmavší je fialovo-tmavě šedý. Stíny u sebe mají i celkem použitelný aplikátor, ale štětcem samozřejmě dosáhnete lepších výsledků :-). 



Na této fotce můžete nahoře vidět tužku effet smoky v odstínu 71 Smoked brown, krásná sytá hnědá s téměř neznatelnými bronzovými miniodlesky. Pod ní je světlý a tmavší stín ze stínů Mini bourjois a dole jsou tyto stíny na tužce. Tyto stíny u nás nejsou k sehnání, ale jsem si jistá, že podobné Bourjois v nabídce má, například v řadě Smoky eyes.


Na těchto dvou fotkách můžete vidět nahoře tužku effet smoky v odstínu 74 Grey shadow, moji nejoblíbenější věc na oči od Bourjois. Pokud byste si od nich měly pořídit jen jednu věc, pořiďte si tuto tužku ;-). Pod ní jsou stíny Effet Lumiére v odstínu Les Argents 46, které už bohužel Bourjois nevyrábí. Úplně dole jsou stíny na tužce, tak, jak je velice často nosím :-). Přidávám ukázku na oku.


Poslední věcí, kterou v tomto článku zmíním, jsou monostíny v odstínu 48 Vert pétillant. Na ruce jsou v horní polovině aplikované nasucho a v dolní namokro. 

A víte, že tužky effet Smoky jsou vyráběné v České republice? ;-) 
Budu se těšit na každý komentář.

Na závěr ukázka toho, co vše se dá se stíny od Bourjois spáchat. 




6 komentářů:

  1. Na to jsem čekala Moc hezká recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty zelený stíny jsou nádherný!:-) Bourjois mám ráda:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nosím je hlavně v létě, bude určitě nějaké letní nalíčení ;-).

      Vymazat
  3. Pěkná recenze, stejně si od nich asi nějaké stíny koupím. :)) A poslední fotka je vtipná. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kup, doporučovala bych Ti nějaké z té řady Smokey eyes, dostaneš tři pěkné, doplňující se odstíny. Mono stín si od nich už asi nepořídím (i když, možná vlastně jeden by se mi hodil :-). Ale ty monostíny jsou obří.

      Vymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).