pondělí 28. května 2012

When it comes to literature III


Dnes mám pro vás další knižní tip. Už dlouho se mi nestalo, abych nějakou knihu přečetla jedním dechem, a aby mě nějaká kniha natolik dostala a dojala. Haně Andronikové, naší, bohužel již zesnulé spisovatelce, se to povedlo. Pokud máte rádi příběhy s více časovými liniemi, příběhy odehrávající se v exotickém prostředí (Indie) a pokud máte rádi období první republiky, je tato kniha přesně pro vás. Nádherná kombinace lásky, osudovosti, osobní i společenské tragédie, velmi silná témata (druhá světová válka a holocaust), to vše činí z této knihy záležitost, která rozhodně stojí za více než jedno přečtení. Androniková píše specifickým a svébytným jazykem, který si nejspíše zamilujete. Tuto knihu vám zkrátka doporučuju a myslím, že si ji co nejdříve přečtu znova. I další knihy od této spisovatelky už jsou v mém hledáčku ;-). Co vy a Hana Androniková?



1 komentář:

  1. Já jsem od ní zatím nic nečetla, ale tohle vypadá docela pěkně:-) Super tip:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).