čtvrtek 3. května 2012

Neplánovaný příspěvek

Milé čtenářky,


náhodou jsem se dočetla, že v lékárnách probíhá akce, že k opalovacímu krému z řady Photoderm od Biodermy dostanete vodu Sensibio H2O (250 ml) zdarma a tak jsem se ji přirozeně rozhodla využít. Původně jsem si teda myslela, že je to naopak, ale to nevadí :-D. Můžete si vybrat ze tří variant balíčku, a to buď: 1. samoopalovací/tónovací krém, 2. normální krém, 3. fluid, všechny mají (myslím) SPF 50 a ke všem dostanete samozřejmě vodu Sensibio H2O. Vybrala jsem si fluid, protože ho plánuji používat hlavně na obličej pod make-up, a myslím, že bude perfektní :-). Dosti vykecávání, pokochejte se fotkami.




Krém jsem vyfotila ještě zvlášť, a to kvůli hezkému řešení aplikátoru ;-), moc se mi líbí. Na ruce můžete vidět strukturu krému, je opravdu hodně tekutý, okamžitě se vstřebává, a přestože není mastný, přiměřeně hydratuje. Zatím má ode mě plný počet bodů, uvidíme, jak dopadne testování na slunci :).

Co vy? Máte tento balíček již doma? Máte zkušenosti s opalovacími přípravky od Biodermy? Toto je totiž můj první přípravek z této řady.

Cena: kolem 430 Kč. 



10 komentářů:

  1. O tomhle už jsem slyšela a docela uvažuju, že bych si balíček taky pořídila:-)

    Zvu tě na Giveaway:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář a za pozvání ;-). Asi se ale nezúčastním, tentokrát ;-).

      Vymazat
  2. Hmmm, hmmm... zrovna něco na opalování sháním... bo v Alverde mě s novou sluneční řadou docela zklamali... tak že by? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano. Přesně tenhle balíče taky mám a s fluidem jsem opravdu spokojená. Nemám po něm nijak mastný obličej a ještě jsem se letos nespálila (a to jsem jinak spálená za půl hodinky na sluníčku. :))

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mám doma photoderm bronz SPF 50 fluid na telo a tvár a veľká spokojnosť, tento víkend som sa trošku prišmahla na slniečku, normálne som aj týždeň červená po tomto som zhnedla behom dvoch dní. Tiež mám Photoderm AKN Mat SPF 30 / UVA 13 a ten si dávam už denne pod make up- vhodný na mastnú pleť, zmatňuje.

    OdpovědětVymazat
  5. já kupuji opalovací krémy jedině od biodermy, opravdu kvalitní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-). Mi vyhovují i ty od oriflame, jak jsme psala v předchozím článku.

      Vymazat
  6. ja mam rada biodermu, doteraz som pouzivala piz buin, na tento rok este nemam kupene:)

    www.mysweetstrawberries.blogpot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za skvělý tip, budu muset nějakou lékárnu asi navštívit :)
    a zároveň bych tě ráda pozvala na svůj blog :)
    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).