sobota 26. května 2012

Lakování lakování

Přeji vám krásný den :-). Odpoledne určitě vyrazím ven, užívám si pozkouškového odpočinku. Chybí mi napsat eseje atd., ale to už bude zcela v pohodě, stresy skončily. Tak vám přeju taky klid, mír a užívání si :-). Rozhodla jsem se splnit jeden ze slibů a ukážu vám svoji sbírku laků plus vám prozradím, jak si lakuji nehty já. Nepovažuju se za žádného lakovacího guru, laky nejsou má doména, ale třeba se vám něco z mých tipů a postřehů bude hodit. Nepotřebuju (zatím:) extra drahé laky, pohybuju se v běžných značkách.  Moje nejoblíbenější barva laků je červená.



Tady jsou všechny laky, které vlastním a používám. Horní fotka s bleskem, dolní bez blesku ;-). Zleva: krycí lak od essence: better than gel nails top sealer (vtipné je, že na uzávěru je napsané base sealer, což je podkladový lak), o kterém se ještě rozepíšu. Vedle je podkladový lak rovněž od essence, který vám nedoporučuji, dost rychle zasychá na uzávěru a táhnou se z něj takové "nitě", což dost komplikuje lakování. Třetí a čtvrtý zleva jsou laky od oriflame v odstínech True red a Coral red, obě pěkné barvičky, kryjí dobře, i výdrž je slušná, ale vadí mi, že štěteček sahá pouze do poloviny lahvičky, takže když hladina laku klesne pod jeho dosah, musíte lak štětečkem složitě v lahvičce nahánět. Za to u mě mají velké mínus. Další v řadě jsou dva laky od Sally Hansen, průhledný a fialkový v odstínu Violet Sparks. Laky od Sally Hansen mám ráda, ještě si asi pořídím i nějaký jiný odstín. Líbí se mi lahvičky, štětečky, konzistence i výdrž. Poslední lak v řadě je můj nejnovější, od Rimmelu z řady Lycra Pro. Je to nádherná červená v odstínu Riviera red. Tato řada laků má extra široký štěteček pro snadné nalakování a chvíli mi trvalo se s ním naučit pracovat (stálo mě to jedno nalakování a následné odlakování :-D). Pro účely tohoto článku jsem si čerstvě nalakovala nehty právě tím lakem od Rimmelu, ale bohužel se mi udělalo na laku strašně moc bublinek, takže místo fotek mám pro vás dotaz: Co děláte, aby vám lak nebublinkoval??? Čím je to způsobené? Lakovala jsem průhledným lakem od Sally Hansen, na to dvě vrstvy Rimmelu a na to better than gel nails top sealer od essence. S tím krycím lakem mám jen ty nejlepší zkušenosti, od té doby, co ho používám, nevím, co to je obtisknutá peřina/cokoli jiného v laku :-). Akorát mě trápí ty bublinky.

Povedlo se mi nalakovat na další pokus úplně bez bublinek, takže voilá :-).  Podkladový lak Invisible od Sally Hansen, dvě vrstvy Rimmelu a better than gel nails top sealer od essence. Tady máte fotky:





A co vaše oblíbené laky?

Díky za každý komentář a přeju vám krásný víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).