pátek 9. srpna 2013

Bronzer? Tvářenka? Prostě Artdeco

Milé čtenářky,

je to necelý měsíc, co jsem se v parfumerii zčistajasna zamilovala a pořídila si zatím svůj nejdražší kosmetický kousek z oblasti dekorativní kosmetiky, a to tvářenku od Artdeco (za 580 Kč). Nebyl to úplně unáhlený nákup,věděla jsem, že ji využiji a velmi rychle se stala mou nejoblíbenější tvářenkou. Co na ní mám ráda?

1. Nepráší.
2. Je velmi dobře pigmentovaná, ale zároveň je těžké to s ní přehnat.
3. Všechny odstíny mají velmi jemný zlatavý odlesk, žádné třpytky.
4. Odstíny je možné nabrat samostatně nebo promíchat (obojí vypadá dobře).
5. Ladí k většině očních stínů, které mám.
6. Nádherné a bytelné balení, nemám strach, že se někde otevře/rozbije/vysype.
7. Design samotné tvářenky (i když ten už je malinko opotřebovaný), odpovídající tvarům na obalu.
8. Efekt na tváři, ta vypadá jen jako lehce poprášená, velice sofistikovaný výsledek. Výdrž je také slušná (6 až 8 hodin, v panujících vedrech tak 4 až 6).
9. Troufám si tvrdit, že sluší jak světlým, tak tmavým typům.
10. Je prostě krásná :).

Obal: ach


Už je malinko ošoupaná

Pokus o vyfocení jednotlivých odstínů

Takže oficiálně se jmenuje: Bronzing glow blusher

Jak můžete vidět na fotce, tvářenky je 10 g, takže mi asi chvíli vydrží. Moc jsem toužila po krémové tvářence od Bourjois, ale jelikož není u nás k sehnání, nakonec mám místo ní tuto. A jsem s ní velmi spokojená. Dodá pleti pěknou přirozenou barvu, podpoří barvu opálení, ale dokážu si představit, že ten růžový a béžový odstín budu nosit i v zimě. Ty odstíny jsou prostě geniální, tak akorát výrazné, aby pěkně zvýraznily lícní kosti, ale zároveň natolik jemné, aby pěkně splynuly s pletí a nepřebily ostatní líčení. Na závěr mám pro vás pár fotek této tvářenky "v akci", ale foťák trošku sežral barvy, jako obvykle.





Co se týče ostatních výrobků této značky, zkušenost mám s řasenkou Perfect volume a bází pod oční stíny a s obojím jsem byla velmi spokojená. Tato tvářenka je pro mě nepostradatelnou součástí líčení posledních dnů a také naplněním touhy po nějaké té letní limitované edici :).

Co vy a Artdeco? Jaké jsou vaše oblíbené výrobky? A jak se vám líbí tento bronzer/tvářenka?

12 komentářů:

  1. Od Artdeca mám tuto,loňskou tvářenku z limitky a Dita von Teese a jsem moc spokojená.Je přirozená,nepráší a nemusím se bát,že to přeženu.Jsou sice trochu dražší,ale zatím si nemůžu stěžovat.A jako plus mají nádherné obaly.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká, moc! Já mám políčeno na NARS, ale ještě jsem se úplně nesrovnala s těma obscénníma názvama. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :). NARS mě ani nijak neláká, Artdeco mě teď zcela naplňuje krásou :).

      Vymazat
  3. Jé, ta je moc pěkná. :) Od artdeca nicméně zatím nemám nic. Párkrát už jsem držela nějaký výrobek v ruce, ale nakonec jsem si to vždycky rozmyslela... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se asi investice vyplatí, tu řasenku si určitě někdy koupím znova.

      Vymazat
  4. Ach, ta krása! Od Artdeca mám zatím jenom bázi pod stíny, ale na tuhle nádheru už jsem dost nalákaná... Uvidíme, jak dlouho budu odolávat ;)

    OdpovědětVymazat
  5. je absolutně nádherná, taky jsem na ni koukala, ale je mi líto těch peněz...zatím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Evelins, Kejmy, Sabina, Meduňka: Díky :). Sabino, neváhej moc dlouho, jinak nebude.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).