úterý 27. srpna 2013

Novinky a spotřeba za léto

Milé čtenářky,

za červenec nebylo žádné "spotřebováno" ani novinky, neboť by to ani nestálo za to, bilanci jsem se rozhodla udělat až teď na konci léta. Soudě podle počasí léto skončilo dost rázně, tak doufám, že se ještě oteplí. No ale k věci. Zas tak moc jsem přes léto nenakupovala, nebyl moc čas ani chuť (asi jsem divná či co).

Nejdříve se budu věnovat nákupům a novinkám:




Fotky shora:

Dvě vody Bioderma Sensibio a termální vody Avéne jsem tady už zmiňovala, na druhé fotce můžete vidět výsledek objednávky z oriflame (oční krém, krém na opalování, antibakteriální gel na ruce a lesk) a dále odlakovač a pěnu na holení z dm. Na poslední fotce je můj včerejší nákup plus dva výrobky z dekorativní kosmetiky; tvářenka Artdeco a lak od Rimmel, o kterém jsem psala v předchozím článku. Zpevňující tělové mléko od Garnier jsem měla kdysi a jsem zvědavá, jestli je pořád tak skvělé, vedle něj je přírodní tělové mléko s obsahem termální vody, které mi dovezl můj skoro švagr z Islandu (aneb ví, čím mě obdarovat). Vedle jsou dva sprchové krémy Nivea (je potřeba se zásobit na podzim a zimu), dále vidíte olejíček na vlasy od Garnier, který jsem si koupila na základě kladné recenze u Levandule a na nějž jsem hodně zvědavá, předposlední jsou oni zmínění (pouzí) dva zástupci dekorativní kosmetiky a nakonec moje nejoblíbenější holítka značky Wilkinson v letní edici s kokosovou vůní.

A co jsem spotřebovala?

Spotřebováno v Brně

Prošlé

Spotřebováno doma
Opět to vezmu shora:

Spotřebováno v Brně

Gliss kur Marrakesh oil and Coconut kondicionér: MOŽNÁ
Z tohoho kondicionéru jsem nebyla zrovna nadšená, vlasy mi po něm připadaly sušší a méně vyživené ve srovnání s jinými, takže za mě spíše ne.
Balea Power volume lak na vlasy: ANO

Lak na vlasy používám občas, proto si kupuji toto malé balení od Baley, které mi vydrželo něco přes rok. Je to fajn lak, který vlasy neslepí, přirozeně je zafixuje a příjemně voní. Kupuji si jej v Brně i doma, už mám nové balení.

Bourjois Refresh me! sprchový gel: ANO

Nadšenou recenzi jste si už mohly přečíst tady, rozhodně to nebylo moje poslední balení. Úžasná dlouhotrvající vůně a hydratační účinky mě nadchly.
Wellaflex tužidlo na vlasy: ANO

Rovněž další stylingový přípravek na vlasy, který jsem měla asi rok a půl. Používám jej při fénování, ale ne vždy. Příjemně voní, neslepuje vlasy a svůj účel plní. Jako náhradu za něj jsem si koupila tužidlo od Baley.

Balea krém na nohy s ureou: ANO

Tento krém je chválen napříč kosmetickými blogy a i já jej miluji. Má skvělé hydratační vlastnosti, fajn balení a dá se v dm koupit i jako miniatura na cesty :).

Krém na oči oriflame eco beauty: MOŽNÁ

Co se účinků a složení týče, tento krém je skvělý. Jediný problém je v tom, že jsem jej nestihla spotřebovat předtím, než se zkazil (začal divně smrdět). Na obalu měl napsáno, že se má spotřebovat do půl roku po otevření, což je daň za nepřítomnost konzervačních látek. Stejný osud stihl i druhý exemplář tohoto krému, který jsem měla doma. V obou mi trocha zbyla, ale není to žádná tragédie. Kratší doba spotřeby by ale mohla někomu vadit.

Peeling na nohy Feet up od oriflame: ANO

Byl to již můj několikátý kus, je fajn, osvěžující a účinný.

Na druhé fotce vidíte oční krém eco beauty a pěnu na holení Satin care, jejíž zkažený zbytek jsem dneska vyhodila (holt jsem na ni nějak pozapomněla).

Spotřebováno doma

Sprchový gel Radox oriental lotus: ANO

Skvělá textura, krásná dlouhotrvající vůně, hydratace.. Co chtít víc?

Opalovací mléko od Sundance (dm) s ochranným faktorem 20 a kokosovou vůní: ANO

Toto mléko je velice příjemné, rychle se vstřebává, kůži účinně ochrání a nádherně kokosově voní. Chtěla jsem si jej koupit znova, ale k moři to letos nevyšlo a teď už to moc nemá cenu.

Peeling Swedish spa od oriflame: ANO

Toto bylo asi moje čtvrté balení, je to asi můj nejoblíbenější tělový peeling.

Šampon a maska od Welly pro objem, ze Senzaboxu: NE

Tyto dva výrobky mě nijak nenadchly, složením ani funkcí. Znám mnohem lepší šampony a masky za lepší ceny.

Sekce vpravo: vyřazená a spotřebovaná dekorativní kosmetika.

Vyřazeno: Nahoře zleva:

Průhledná řasenka od essence: Byla fajn, ale už se trochu zakalila, tak jsem ji radší vyhodila. Používala jsem ji občas na obočí.

Bronzující tyčinka Giordani gold od oriflame: Už byla prošlá delší dobu a téměř jsem ji nepoužívala.

Oboustranná řasenka od Clinique: Kupovala jsem ji už dávno za 150 Kč v Marionnaud, moc mi nevyhovovala, docela slepovala řasy, nastal čas ji vyhodit.

Tekuté oční stíny oriflame: Byly dost dobré, ale už taky prošly, a u tekutých výrobků si na to dávám extra pozor.

Spotřebováno:
Lak na nehty L´oréal: MOŽNÁ

Byl dobrý, ale velmi rychle vyschl (měla jsem jej od května a už v červenci bylo po něm) a ke konci se dost obtížně otvíral. 

Rtěnka power shine Red ovation od oriflame: ANO

Tady není co řešit, moje nejoblíbenější řada rtěnek od oriflame, tento odstín si nejspíš objednám znovu.

Celkem jsem se (po dlouhých počtech :-D) dostala na -1 výrobek, což je hezká bilance :-). 

Doufám, že se vám tento článek bude líbit a budu ráda, když mi necháte v komentářích odkaz na váš článek na toto téma :-).





2 komentáře:

  1. naozaj pekna bilancia vela minuteho aj kupeneho :)

    Inak posledne dni Weleda giveaway, nezabudni sa zapojit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Celý tenhle článek ve mně začiná spouštět chuť si něco koupit. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).