pondělí 12. srpna 2013

Annin TAG: Kolik toho na sebe napatláš?

Tento článek napsala jako první Anna Ananasová a mi se zalíbil. Je to fajn způsob, jak shrnout, kolik že toho vlastně nutně potřebuju :-). Musím ale podotknout, že přítel žádné blbé narážky na množství mojí kosmetiky nemá :-))).



Sprcha (každý den)


V (snad už minulých) vedrech jsem se sprchovala několikrát denně, a vlasy jsem si myla téměř každý den v bláhové naději, že mě alespoň ty mokré vlasy ochladí. Na základní hygienu potřebuji čtyři věci, intimní sprchový gel, sprchový gel, šampon a kondicionér. Jednoduché :).

Sprcha (když si vzpomenu/když je to třeba)
 

Výše vidíte věci, které používám nepravidelně (cca jednou týdně, u čisticích produktů na obličej tak třikrát týdně) a to masku na vlasy, peeling na nohy, nějaké to čistidlo na obličej a peeling na tělo. Zase čtyři výrobky. 

Péče o pleť (denně)


Momentálně střídám tři krémy, lehoučký krém od Garnier, který se dá použít na den i na noc a na den podle nálady střídám dva krémy s ochranným faktorem, Optimals od oriflame a Hydrance od Avéne. Na čištění a odlíčení pleti používám ráno i večer Sensibio od Biodermy, na osvěžení a zklidnění termální vodu od Avéne. Takže to máme tři kategorie výrobků.

Péče o pleť a o tělo (párkrát týdně)


Teď v létě se moc nemažu, ale když už, tak to jistí Atoderm créme od Biodermy nebo kokosový olej od Saloos. Asi tak jednou týdně použiju na obličej svoje milované sérum od Biodermy, dodělávám oční krém od oriflame (zcela uprostřed) a pokud se náhodou vyskytne nějaký ekzém, krotím jej pomocí Blue cap cream.

Péče o nohy


V péči o nohy jsem věrná značce oriflame, střídám krém na nohy s avokádem s maskou Swedish spa. Tyto výrobky používám odhadem tak dvakrát týdně.

Deodorant/parfém

 Tak tady ani není co dodat. Deodorant je nutností a parfém příjemností :).

Líčení


Celkem klasika, mezi mé letní oblíbence patří makeup Healthy mix od Bourjois (i korektor), pudr Invisible fixing powder od Dermacolu, tvářenka Artdeco, stíny od Clinique plus nějaká ta rtěnka (na fotce taktéž Clinique) a lesk. Řasenky střídám, ta na fotce je od Maybelline a mám ji ráda.

V kabelce tahám
 

Miniparfém v refanu z Marionnaud, korektor od L´oréalu, rtěnku a lesk, antibakteriální gel na ruce a kompaktní pudr od Revlonu. A taky opalovací krémy na fotce níže :).


Pokud správně počítám, tak je to 29 výrobků (či druhů výrobků). Tak to je ještě docela dobré :). Pastu na zuby a mýdlo na ruce nepočítám, a stylingové přípravky na vlasy používám jen velmi sporadicky. Laky na nehty a odlakovač jsem nezařadila.

Budu ráda, když budete pokračovat (do komentářů prosím odkaz) a doufám, že se vám článek bude líbit. Nafotila jsem výrobky, které mám doma, v Brně se to trochu liší, ale ne zas tak moc :).

8 komentářů:

  1. Super TAG, moc mě zaujal. taky ho možná zpracuju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, já budu mít tenhle článek zítra :) Baví mě na tenhle tag koukat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám blog ale nedalo mi to a sepsala jsem si co používám já bo mi přijde, že používáte všechny strašně moc pro mě zbytečných věcí, tady je muj seznam (v lete) :D - Sprcha - Eucerin sprchovy olej, Lactacyd, šampon John Frieda, Vlasy - výživa šlehačka milk_shake, lak na vlasy milk_shake, Odlíčení - Micelárka Bioderma, Tělo a tvář- kokosovy olej, parfém CK in2u, deodorant Bioderma, Líčení - řasenka MF 2000 Calorie, olivová kalajka MF, černá linka. Takže celkem: 12 :) najde se nekdo podobný? :D

    OdpovědětVymazat
  4. No ja by som sa nezmestila asi ani do 30 :)

    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovědětVymazat
  5. Super tag ! :)

    Zvu tě na svou první Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem podobnou sérii článků dělala loni, ale od té doby se ledacos změnilo, tak by to možná chtělo menší update. A mám tu obavu, že se dostanu ještě na vyšší číslo než ty. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem ho konečně spáchala :)
    http://somethingnewbyhelen.blogspot.cz/2013/08/tag-kolik-toho-na-sebe-napatlas.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).