neděle 21. srpna 2022

Spotřebováno a novinky v červnu


Spotřebováno: Vlasy a tělo 



Šampon pro zvýšení objemu Volume amplified od Dove: ANO: Mám momentálně dva nejoblíbenější šampony, a toto je jeden z nich. Nádherně voní, dobře umyje vlasy, nevysušuje pokožku hlavy, co chtít víc :).

Hydratační šampon Lavera: ANO: Nevím kolikáté spotřebované balení to je, ale pořád ho miluju.

Sprchový gel s okurkou a zeleným čajem, Dove: ANO: Tyhle náhradní náplně jsou geniální věc.

Spotřebováno: Pleťová a dekorativní kosmetika


Vyřazeno: rtěnka Avon a Maybelline Express Brow Satin: Rtěnku jsem moc nepoužívala, a ta tužka a pudr na obočí byly moc tmavé, ač jsem si koupila nejsvětlejší odstín.

Sérum Mixa s kyselinou hyaluronovou: NE: Nevyhovovala mi jeho konzistence, parfemace, připadalo mi, že hydratuje velmi málo, vyhodila jsem ho nespotřebované. 

Výživný krém Nivea Care: ANO: Velmi příjemný výživný krém, naprosto univerzální, mám ho moc ráda.

Noční krém s vojtěškou od oriflame: ANO: Nevím, jestli se ještě vyrábí, ale je moc fajn :). 

Novinky


Od kamarádky jsem dostala tři nové masky od Garnier, tak se těším, až je vyzkouším.


Bylo potřeba doplnit zásoby našeho nejoblíbenějšího krému od Biodermy, s nímž se mažeme doma úplně všichni :-D. 


Dalši novinky jsou velmi skromné, koupila jsem si exfoliační masku na nohy od Lirene, řasenku Lash princess od essence, a nový odstín skvělého laku od Gabriely Salvette v odstínu Hot pink.

Celkem je to deset spotřebovaných kousků a osm novinek, celkově to byl takový skromný měsíc :). Červenec bude výrazně zajímavější.








2 komentáře:

  1. Ahojky,
    tu Laveru budu muset taky vyzkoušet, hodně ji chválíš. Znám krém Nivea, je moc fajn. U mě najdeš červencové i červnové spotřebováno a i hodně bohaté nákupy.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, díky moc za komentář :). Lavera je láska, ano :).Cokoli jsem od nich měla pro sebe nebo pro děti, bylo super.

      Vymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).