středa 31. října 2012

Balea fíky a čokoláda


Limitovanou edici od Baley určitě znáte, prodává se ve dvou verzích: čokoláda a fíky a višně a mandle. Višňová vůně mě moc nezaujala, zato čokoládovo-fíkovou jsem si nenechala ujít. Mé první pocity během očichávání v dm byly, že bych oba výrobky nejraději snědla. Ještě že je na obalech uvedeno, že nejsou určeny ke konzumaci. Ráda bych ke každému z nich napsala své dojmy.

Sprchový gel:

Výhodou je nízká cena (29 Kč) a o 50 ml větší obsah než u běžných sprchových gelů - 300 ml. Jeho použití je příjemné, kůži nijak nevysušuje a krásně voní, ovšem pouze ve sprše. Za jeho hlavní nevýhodu považuji to, že vůně se prostě po sprše vypaří a na kůži nezůstane nic. V tomto ohledu se tedy s dražšími sprchovými gely s vůní čokolády asi nedá srovnat. Zbývá mi asi třetina (po dvou týdnech používání), protože na to, abych nějakou tu vůni po sprchování cítila, jej musím použít trochu více.

Tělová emulze:

Tělová emulze má obsah 200 ml a stojí 39 Kč. Je na tom s parfemací o dost lépe než sprchový gel. Jde cítit ještě druhý den ráno po předchozím večerním namazání. Voní krásně sladce, trochu mi vůní připomíná jiné mléko od Baley, to s Ureou. Hydratuje dobře, rychle se vstřebává, není moc mastná, ta vůně mi k zimě sedí. Koupila jsem si jednu emulzi domů a jednu do Brna a koupě rozhodně nelituji. Používala jsem předtím tělové mléko Dove go fresh, které má opravdu dost chladivý účinek, ten je teď ale spíše kontraproduktivní, takže zbytek mléka jsem schovala na příští léto.

A jaké jsou Vaše pocity a zkušenosti týkající se této limitované edice?

5 komentářů:

  1. Ja mela od nich sprchac z predchozi limitky - Maliny a ta byla ok. Jako maliny to uplne nebyly, ale takova prijemna ovocna zvykacka :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teda ten sprcháč višňový a docela mě vysušuje...A emulzi mám mandlovou a ta je vyloženě na jedno velké ách :-D
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě jsou tyto vůně moc sladké, ale obecně mám výrobky od Balea moc ráda

    OdpovědětVymazat
  4. Fíky a čokoláda mi moc voní - ale -jak říkáš - vůně sprcháče vůbec nedrží.
    Fíky vůbec miluju. Kdysi měl tělové máslo a sprcháč s vůní fíků Body basic, fíky má taky Korres. Jen houšť!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se ta vůně strašně líbí:) Kvalita sice není žádný zázrak, ale za ty peníze to byl dobrý kup:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).