pondělí 2. května 2022

Spotřebováno a novinky v březnu

Milé čtenářky,

v březnu jsem nakupovala úplně minimálně, ale spotřeba byla celkem dobrá. Tak pojďme na to :).

Spotřebováno: Pleť


Hydratační masky Garnier, Hydra bomb denní a noční a Hyaluron shot: NE, NE a ANO. Nemůžu si pomoci, ale ty nové masky od Garnier mi nepřipadají dostatečně hydratační, ty staré, kterých doma mám ještě pár v zásobě, jsou prostě mnohem lepší. 

Oční krém Toleriane ultra La Roche-Posay: ANO: Nejlepší noční krém, kupuji si ho opakovaně. 

Denní a noční krém Nivea Q10 power: ANO: Jsou skvělé, oba, už je mám doma znova.

Krém na obličej a tělo Nivea care: ANO: Skvělý krém, vždy mám jeden v cestovní toaletní taštičce.

Relipidační krém Avéne XeraCalm A.D.: ANO: Kosmetiku Avéne mám moc ráda, a tento krém mi pomáhá na ekzémy na krku, které někdy mívám hodně červené a bolavé. Tento krém je krásně zklidní.

Spotřebováno: Tělo a vlasy


Sprchový gel Dove, zimní limitovaná edice: ANO: Sprchové gely Dove mám nejraději, jiné si už podstatě ani nekupuji.

Šampon a kondicionér Moisture and Care od Lavery: ANO: Velmi šetrný šampon a kondicionér, kupuji si je pořád dokola.

Spotřebováno: Dekorativní kosmetika


Vezmu to rychle. Stíny od Gabrielly Salvete jsem si v březnu koupila a v březnu také vyhodila, byly moc teplé a také prášily a špatně se s nimi pracovalo. Odlakovač Lilien mám moc ráda, kupuji si ho pravidelně. Rozjasňovač Iluskin od oriflame je boží, rozhodně si ho pořídím znova. Kapky na rychlé zasychání laku od essence nail art express dry drops jsou také skvělé. Lak Sally Hansen z limitované edice Cruella mě bavil, krásný svěží odstín červené, koupila jsem si k němu tehdy i krycí lak. Malou bázi od Dermacolu jsem vyhodila napůl spotřebovanou, báze prostě nejsou něco, bez čeho bych se neobešla.

Novinky


Vše na fotografii jsem si pořídila v počtu dvou kusů :). Vše jsou mé stálice. 


Posledními novinkami jsou dva malé cestovní krémy od Nivey a stíny a tvářenka/rozjasňovač od Gabrielly Salvete. Stínů už jsem se zbavila, ale ten rozjasňovač je nádherný, používám ho každý den, i místo tvářenky, krásně"proteplí", vykonturuje a rozjasní obličej.

Celkem je to 17 spotřebovaných a 10 nových výrobků, celkové skóre je tedy minus sedm :).

A co vy, pořídily jste si něco zajímavého, nějaké jarní novinky?


1 komentář:

  1. Ahojky, já osobně používám sprchový gel DOVE i tekuté mýdlo. Před nedávnem jsem podstoupila epilaci na této klinice a přípravky řady Dove jsou nejlepší pro mé tělo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).