pondělí 21. března 2022

Spotřebováno a novinky v únoru

 Milé čtenářky,

článek přichází později než obvykle, ale neměla jsem úplně náladu ani čas na psaní. Dnes mám ale obojí :).

Spotřebováno: Dekorativní kosmetika


Spotřebovala jsem korektor od Maybelline (měla jsem ještě zbytek u rodičů, ne že bych měla spotřebu jeden korektor měsíčně), bázi pod stíny od Rimmel, tužku Miss sporty, stín od L´Oréal a řasenku na obočí od Catrice. Zbavila jsem se korektoru od Catrice (udělal se mi po něm ekzém na víčku), rtěnky od Trend it up, makeupu Miss sporty, zbytku balzámu Labello, tvářenky od Yves Rocher a voděodolné řasenky Maybelline.

Spotřebováno: Péče o pleť


Micelární voda od Garnier: ANO: Nějak jsem se s ní na začátku špatně sžívala, ale nakonec jsem si ji zamilovala. Neodlíčí nějak ultra rychle, ale opravdu skvěle hydratuje pleť. 

Oční odličovač Mixa: ANO: Budu ho milovat a kupovat si ho do konce věků.

Oční krém La Roche Posay Toleriane: ANO: Měla jsem ho otevřený delší dobu v cestovní kosmetické taštičce, chtěla jsem ho dopotřebovat. 

Pleťové sérum Nivea Q10 power: ANO: Toto sérum s mikroperličkami s vitaminem E a C je opravdu úžasné, pleť úžasně nakopne a osvěží, i po náročné probdělé noci :).

Vazelína na rty od Vaseline: ANO: Byla fajn, lehce zabarvená, ten kelímek byl opravdu velký, vydržela dlouho.

Maska Garnier Hyaluron shot: ANO: Mám tyto masky moc ráda, ale bohužel už se nikde neprodávají.

Spotřebováno: Vlasy


Kondicionér Aloe vera hair food od Garnier ode mě znáte, miluju ho a kupuju pořád dokola. Stylingový primer od Nivey mě moc nepřesvědčil, nedopotřebovala jsem ho. Bělicí zubní pudr byl fajn, fungoval, ale myslím, že už se neprodává.
Spotřebováno: Tělo


Sprchový gel Dove jsem rovněž měla u rodičů, Lactacyd je moje stálice, tělové máslo Nature Box je fajn, ale téměř nesehnatelné. Sprchová pěna Dove byla moc příjemná, ale když jsem si chtěla koupit novou, v DM jsem ji nenašla.

Novinky


Koupila jsem si své oblíbené výrobky ve více kusech, Lactacyd třikrát, tělové mléko od Neutrogeny čtyřikrát a dvakrát náhradní náplň nourishing silk od Dove. 

Novinky: Dekorativní kosmetika


Koupila jsem si celkem tři korektory od Maybelline (dva kusy v odstínu 01 Light), dvě tekuté rtěnky a šedou tužku od Miss sporty. 


Celkem je to 23 spotřebovaných a 15 novinek, takže minus osm výrobků. A co vy a vaše březnové novinky? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).