pátek 10. června 2022

Spotřebováno a novinky v dubnu

 Milé čtenářky,

duben byl poměrně průměrný, tak pojďme na to.

Spotřebováno: Tělo


Bioderma Atoderm krém: ANO: Xté spotřebované balení, stále tento krém miluji.

Lactacyd gel na intimní hygienu: ANO: Už asi jiný intimní gel nechci :).

Dove nourishing silk sprchový gel: ANO: Ta znovuplnitelná lahvička je GENIÁLNÍ.

Lavera krém Baby and Kinder: ANO: Tento dětský krém jsem používala na suché ruce a ekzémy a velmi mi pomáhal, musím si ho koupit znova.

Garnier bio argan vyživující hydratační krém: ANO: Používala jsem ho také na ruce, byl moc fajn.

Maska na nohy Lirene Baby soft feet: ANO: Tato maska je velmi účinná, po jejím použití se opravdu zbavíte veškeré staré kůže na nohou :).



Spotřebováno: Obličej, vlasy, dekorativní kosmetika


Kondicionér John Frieda go blonder: ANO: Skvělý kondicionér na blond vlasy, kupuji opakovaně.

Oční odličovač Mixa: ANO: Jiný odličovač si už nekupuji, dokonale odlíčí veškerý makeup a nedráždí moje citlivé oči.

Pudr Rimmel Insta Fix and matte: MOŽNÁ: Nějak mi přestal vyhovovat, nedopotřebovala jsem ho.

Oční maska Hydra bomb od Garnier: ANO: Velmi dobrá a účinná hydratační maska na unavené oči a oční okolí :). 

Řasenka MAC In extreme dimension: ANO:  Tahle řasenka byla drahá, ale měla ÚŽASNÝ kartáček i náplň, vydržela mi cca půl roku ve velmi dobrém stavu. Takhle pěkné řasy jsem asi s jinou řasenkou neměla. Doporučuji.

CeraVe krémový čistič: NE: Nesedl mi, nespotřebovala jsem ho, vyhodila jsem ho.

Novinky


Koupila jsem si novou řasenku Lash paradise a dva pudry True match od L´Oréalu. Pudr mám moc ráda, řasenka mi ale úplně nesedla...


Koupila jsem si také dva šampony a dva kondicionéry Dove Volume amplified, tato řada mi velmi sedla.


Doplnila jsem také zásobu antiperspirantů. Koupila jsem si čtyři velké a čtyři malé spreje Rexona. Ty malé spreje miluji zejména na cestování :).


Krémy Nivea mám moc ráda, a využila jsem bonusové body v drogerii DM a koupila jsem si dva nové noční krémy.

Celkem je to 12 spotřebovaných výrobků a 17 novinek, celkový stav je tedy plus pět výrobků :).

Doufám, že se vám článek líbil, co nevidět sepíšu i spotřebováno a novinky za květen :). 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).