pátek 12. října 2012

Nákupy v USA - kosmetika a knihy




Jelikož je toto hlavně kosmetický a knižní blog, rozhodla jsem se s Vámi podělit o to, co pěkného jsem si z těchto dvou oblastí pořídila v USA.

Kosmetika
 

Takže z kosmetiky jsem nutně potřebovala následující: tělovou mlhu a parfém so pink od GAP (jedna z mých nejoblíbenějších letních vůní, krásně citrusová, holčičí, bezstarostná, za pár dolarů, ale u nás ji neseženete, nebo se pletu?), dva laky od china glaze (dva laky za deset dolarů, neberte to), mini balení šamponu a kondicionéru od herbal essences (už jen kvůli těm roztomilým lahvičkám), antibakteriální gel na ruce s vůní brusinek od Bath and Body works, krém od Eucerinu, pudr Revlon colorstay a štětec na korektor a oční stíny od Beauty Strokes. Laky, pudr a štětec pocházejí z té samé drogerie (a z jediné! drogerie, kterou jsem za celou dobu pořádně navštívila, neboť cestování se samými chlapy má svá specifika), kde jsem byla jako Alenka v říši divů a musela jsem se hodně krotit, no a stejně jsem tam utratila čtyřicet dolarů :-). Měli tam: laky: OPI, essie, china glaze za neuvěřitelné ceny, velký výběr věcí od Revlonu, L´oreálu a Maybelline (věci, které se u nás neprodávají za super ceny, řasenky v přepočtu cca za 200 Kč), kosmetické štětce a nespočet různých přípravků na vlasy a vlasových doplňků a věcí na nehty..no ráj na zemi. Mini šampon a kondicionér pocházejí stejně jako krém od Eucerin z normálního supermarketu (to bych taky u nás chtěla), vůně od GAP samozřejmě z GAPU :-).



Podrobnější fotky








Pudr je zatím nevybalený a štětec jsem ještě nepoužila, stejně tak jako laky, tudíž se můžete těšit na recenze. Co by Vás zajímalo? Máte zkušenost se štětci od Beauty strokes? Nebo s čímkoli, co jsem si pořídila? Některé z výše uvedených věcí jsem koupila vícekrát a budou obsahem giveaway, takže si myslím, že se máte na co těšit.

GIVEAWAY JE NACHYSTANÁ, JEN ČEKÁM NA TO, AŽ VÁS BUDE 80 ;-).

Knihy 


S knihami jsem se rovněž krotila, nakonec jsem bohatší o tři kousky. Snuff (česky Šňup) je jedna z nejnovějších knih ze série Zeměplochy a moje první v originále (a jo, to čtení si dost užívám :). Uncle Tom´s Cabin od Harriet Beecher Stowe je americká klasika, kterou jsem si koupila v Gettysburgu a byla jsem z toho celkem nadšená, chtěla jsem si ji přečíst co nejdřív. Nyní ji shodou okolností musím číst do školy, takže o důvod navíc. Poslední knihou je spíše fotokniha, fotografie Beatles, na kterou jsem narazila na autobusovém nádraží a která mě stála celé čtyři dolary. Tu jsem tam prostě nemohla nechat, a i díky ní se má sbírka knih o Beatles utěšeně rozrůstá.

Doufám, že se Vám tento páteční článek bude líbit a přeji Vám pěkný, ač chladný víkend.

7 komentářů:

  1. Jéé, Zeměplocha má nový díl, to jsem nevěděla!

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně se mi líbí ten červený lak, jak dlouho vydrží?

    OdpovědětVymazat
  3. super veci :)najviac sa mi páčia tie vone od gapu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych táááák jela nakupovat do Ameriky :)!

    OdpovědětVymazat
  5. doporučuju všechny knihy zeměplochy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci taky nakupovat v Americe :3 úžasné věci :3

    OdpovědětVymazat
  7. :)! aj ja chcem :) ako som už vravela hlavne ten antibakterialny!! a dá sa to inekde zohnať? povedz že hej prosíííím!! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).