čtvrtek 18. října 2012

Spotřebováno (a novinky)

Jsem tady s pravidelnou čtvrteční rubrikou Spotřebováno, dnes spotřebováno v Brně :-).


Zleva:

Pleťový krém s olivovým olejem Cien, NE:

Tohoto krému se zbavuji, ač jsem ho úplně nespotřebovala. Jeho největším nedostatkem je to, že se nevpíjí do pleti, zůstává na povrchu, jeho použití je tedy dost složité a nepraktické, občas mě i podráždil, zkrátka tento krém mi od značky Cien nevyhovuje.

Šampon a kondicionér nature secrets s vůní borůvek pro jemné vlasy od oriflame, ANO:

Tento šampon i kondicionér mi naprosto vyhovovaly, vlasy nijak nezatěžovaly, po jejich použití byly vlasy pěkné, na zimu to ale bude chtít něco výživnějšího. Vůně se oriflame opravdu povedla, borůvky byly z vlasů cítit i dlouho po umytí :-).

Sprchový gel Dove go fresh s vůní grapefruitu a citronové trávy, ANO:

Sprchové gely Dove miluju a tento není výjimkou. Z řady go fresh mám ale raději ten se zeleným čajem a okurkou, tento obsahuje malé peelingové částečky, takže nemusí být vhodný na každodenní použití. Ovšem na léto byl ideální :).

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Do 21. 10. je ve Fann parfumerii 30% sleva na dekorativní kosmetiku (Max Factor, L´oreal a hlavně Bourjouis).  V parfumerii Douglas mají akci na deodoranty Bourjois 1+1 zdarma a také 20% slevu na dekorativní kosmetiku Bourjois (mám pocit, že do konce října). 

Níže vidíte mé dnešní úlovky, držela jsem se při zemi, takže mám pouze můj nejmilovanější korektor Healthy mix v odstínu 51 a řasenku Volume glamour Ultra curl, na kterou jsem hodně zvědavá, tuto řasenku jsem ještě neměla. 

 

Na závěr mám pro Vás několik dotazů: Jakou cenově dostupnou (cca 200 až 300 Kč) bázi pod make-up a pod oční stíny byste mi doporučily? Bázi pod make-up jsem zatím žádnou neměla, ale je to s ní asi lepší, než bez ní :-). Se kterou máte dobré zkušenosti? Bázi pod stíny jsem měla od Artdeco a byla super, ale nevyhovovalo mi balení v kelímku. Budu ráda, když mi poradíte :).

4 komentáře:

  1. Milá Papayo, co se týče báze pod make-up mi naprosto vyhovuje Satin Base od Dermacolu, kupovala jsem 50ml za 250kč, ale byla v akci, netuším, kolik stojí normálně :-( jinak báze pod oční stíny mi vyhovuje od ELFu. Na tu od Artdeco jsem se už taky dívala, ale to balení v kelímku mě zlobí :-(

    OdpovědětVymazat
  2. ty produkty od Oriflame se mi zamlouvají! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu doporučuju bází pod oční stíny od Too Faced, myslím, že ta základní verze stojí kolem 350 Kč (v Sephorách). Je pak úplně jedno, jaké stíny na ní dáš (levné, drahé, krémové,...) a drží jak přibitý!

    OdpovědětVymazat
  4. Musím ti moc poděkovat za tip na akci Bourjois..ale bohužel se do Fann nedostanu :(

    Jinak bázi pod stíny doporučuji již u tebe zmíněné Artdeco..ale jinak je docela dobrá i od E.L.F :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).