čtvrtek 29. srpna 2013

Růžový balzám od Saloos

Milé čtenářky,

nastal čas na další recenzi výrobku od Saloos. V rámci spolupráce mi přišel v květnu balíček (na který se můžete podívat tady), jenž obsahoval i růžový balzám bio Karité. Evelin o něm psala na začátku srpna, já o něm něco napíšu na konci :).

Nejdříve nějaké to oficiální povídání ze stránek Saloos:

Luxusní jemný balzám pro každodenní péči o pokožku celého těla. Jedinečné složení s vysokým podílem bambuckého másla a šípkového oleje, obohacené o vzácnou bulharskou růži, je příslibem dokonalé regenerace. Růžový balzám pleť hydratuje, regeneruje a pěstí, celkově ji zjemňuje a zvláčňuje, zároveň ji chrání před nepříznivými vlivy prostředí. Nezaměnitelná svěží vůně čerstvých růží povzbudí vaši mysl. Čistý přírodní produkt v biokvalitě.

A co to znamená, když se řekne CPK bio (tedy Certifikovaná přírodní kosmetika)?:

Označení CPK bio najdete pouze na výrobcích, které obsahují čisté přírodní suroviny a biosuroviny z ekologického zemědělství nebo volného sběru. Touto značkou se Česká republika zařazuje mezi vyspělé evropské země, které si standardy bio kosmetiky pečlivě hlídají.
Produkty Saloos označené ochrannou značkou CPK bio garantují splnění všech níže uvedených kritérií:
  • Jsou vyrobeny z nejkvalitnějších rostlinných surovin prvotřídní kvality a surovin pocházejících z ekologického zemědělství, případně ze sběru bylin či plodů rostoucích ve volné přírodě
  • Sběr probíhá šetrným způsobem, s přihlédnutím na ochranu životního prostředí
  • Zásadně neobsahují minerální oleje (Paraffinum Liquidum), vazelínu ani jiné další ropné produkty, silikony
  • Při jejich výrobě nejsou používány žádné syntetické vonné, konzervační a barvicí látky
  • Neobsahují suroviny z mrtvých zvířat (zvířecí kolagen, glycerin, vorvaňovinu, norkový tuk a další)
  • Výrobky neobsahují geneticky modifikované suroviny
  • Použité výchozí suroviny ani hotové výrobky nejsou testovány na zvířatech
  • Neobsahují chemické UV filtry, elektronové nosiče, ethoxylované suroviny
  • Je zajištěna ekologická likvidace odpadů, ekologická únosnost výroby a obalových materiálů
Zdroj opět Saloos.

Teď už k mým dojmům. Moc se mi líbí jednoduché balení balzámu a jeho úžasná a luxusní vůně. Na začátku jsem měla strach, že jej nemám šanci vypotřebovat, tento strach mě ale záhy opustil :). Jeho použití je totiž opravdu všestranné, já jej používám především na:

  • rty a odřený nos po rýmě
  • jakékoli suché místo na těle
  • s úspěchem na (již naštěstí bývalé) opruzeniny v podpaží vzniklé v období tropických veder
  • oční krém
  • okolí nehtů a nehtovou kůžičku
  • ztvrdlá suchá místa na nohách
S účinky tohoto balzámu jsem velice spokojená, je na pleti moc příjemný (nijak mě nedráždí ani nevysušuje) a nádherná jemná vůně jen podtrhává jeho úžasnost. Je lepší dávat jej na navlhčenou pokožku, pokud jej chcete použít na obličej, ale na tělo ho klidně mažu nasucho a nemám žádný problém. Jediné, co mi vadí, je to, že díky pobytu v horku se roztopil a následně zase ztuhl a dost zhrudkovatěl, s těmi hrudkami se poměrně špatně nanáší a roztírá. Nemáte někdo tip, jak tomu zabránit či jak se těch hrudek zbavit?

A co by to bylo za článek bez fotek, že:


Detail balzámu, zde můžete vidět hrudky
A co vy a balzámy Saloos? Který je váš oblíbený?

Dřívější články vzniklé díky této spolupráci najdete tadytady.

8 komentářů:

  1. Hezká spolupráce, Saloos je moc fajn, z českých značek mi přijde jako jedna z nejsympatičtějších. Miluju jejich oleje a na balzámky se taky chystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, z českých značek je to asi moje nejoblíbenější :). Jejich oleje jsou božské! Doufám,ž e spolupráce bude pokračovat a že udělám zase nějaké to obdarovávání se Saloos :).

      Vymazat
  2. Saloos mám moc ráda, nejraději mám jejich tělové oleje, balzámy a esenciální olejíčky...Musela to být moc fajn spolupráce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, no já doufám, že ještě bude pokračovat. :)

      Vymazat
  3. Saloos mám ráda, ale tenhle balzám mi neseděl.. vyskákala mi po něm nějaká alergie :/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám granátové jablko, jsem s ním moc spokojená, hlavně krásně voní, mně se taky roztekl, ale takhle vůbec nehrudkovatí, a i kdyby, nevadilo by mi to.

    OdpovědětVymazat
  5. Zkus ten balzámek roztopit, ale ne na moc horkém plameni, jen tak, aby se roztavil a až bude tekutý, přelij ho zpět do krabičky a dej ztuhnout do lednice :) hrudky by měly zmizet :)

    www.magicalbeauty11.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).