středa 5. března 2014

Bilance za únor

Milé čtenářky,

na to, jak je únor krátký měsíc, jsem toho nakoupila celkem dost, spotřeba až tak slavná nebyla, tak se na to podívejme.

Novinky jsem vám už ukazovala v posledním článku, stejně jako v prvním únorovém. Kromě toho jsem si koupila ještě masku na vlasy od Gliss kur a odlakovač Lilien s čajovníkovým olejem. Dohromady je to tedy 12 nových věcí plus dva dárečky, které jsem vám už taky ukazovala. Maska Gliss kur mě zlákala tím, že je to novinka a odlakovač Lilien je výsledkem dlouhotrvajícího hledání toho nejlepšího odlakovače. Zatím to s ním vypadá vcelku nadějně.

Novinky





Spotřebováno





Spotřebovala jsem / vyhodila jsem sedm výrobků. Zleva a shora:

Sprchový gel Palmolive Thermal Spa: MOŽNÁ. Tento sprchový gel voněl božsky, ale bohužel mě trochu vysušoval, takže proto si jej asi znovu nekoupím. Od Palmolive mám jiné oblíbence.

Bioderma Sensibio H2O: ANO. Není třeba asi už nic dodávat :).

Řasenka Bourjois Volume glamour MAX Holidays: NE. Tuto řasenku jsem si nadšeně koupila v Paříži, ale v porovnání s jejími ostatními kolegyněmi od Bourjois zdaleka nedosáhla jejich výdrže, vyschla dost rychle a malovala celkem průměrně.

Ústní voda Dentalux z Lidlu: ANO. Už dost ústních vod, slibuji, ale tato je fakt skvělá, a navíc 500 ml stojí kolem 30 Kč. Měla jsem verzi s alkoholem, protože ústní vodu používám i na mytí vyndávacích rovnátek. Ústní vody jsou podle mého názoru dost předražené a složením se neliší, takže proč je nekoupit levněji, když to jde. Dentalux je vůbec povedená řada dentální hygieny, momentálně mám od této značky pastu, novou ústní vodu i kartáček, a jsem velmi spokojená :).

Odlakovač Cien (Lidl): ANO. Stejný případ jako ústní voda, kvalitní výrobek za směšnou cenu. Odlakovává spolehlivě a nehty nevysušuje.

Lak Sally Hansen Cherry red: NE. Odstín krásný, cena fajn (stojí 99 Kč), ze začátku lakoval skvěle, ale zhoustl bohužel rychlostí blesku, a ani po rozředění odlakovačem se s ním nedá rozumně nalakovat. Když to porovnám s mými novými laky od OPI, je to opravdu veliký rozdíl v pohodlnosti lakování. Uvidíme, jak na tom OPI budou za pár měsíců.

Krycí lak Better than gel nails od essence gloss top sealer high: ANO. Už mám nový, je to stále můj nejoblíbenější krycí lak, urychluje schnutí laku (asi tak pětkrát, což já ráda) dodá mu lesk a výrazně prodlouží jeho výdrž. V poslední době se psalo o tom, že se přestal vyrábět, ale tato varianta je stále dostupná.

Celková bilance je tedy plus pět výrobků, to jsem to tedy čekala horší :).

A co vy, máte s některými zmíněnými výrobky zkušenost? A jak se máte v březnu?

11 komentářů:

  1. Sally Hansen laky chci už dlouho vyzkoušet, všichni je chválí, ale většina má stejný problém s tím zhoustnutím, achjo to mě odrazuje :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, měla jsem jich víc a dělaly to všechny :-/.

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá na tu masku Gliss Kur :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt se ústní vody složením neliší? Tak já na ni v Lidlu mrknu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Značka dentalux je pro mě taky docela fajn. :) Jinak ten modrý gliss kur jsem snad ještě ani nepostřehla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má dodat vlasům milionový lesk. Recenze bude asi ještě tento týden :).

      Vymazat
  5. tiež ma zaujala ta maska od glisskuru :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  6. Dík za tip na dentalux, jak budu mít cestu do Lídlu, mrknu na to

    OdpovědětVymazat
  7. Trpím, když si někde přečtu o ředění laku odlakovačem... Kup si thinner (já ho kupovala na modeláži nebo na Interbeauty, ale je k sehnání i v DM), ten je určený k ředění laků a opravdu je zachrání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).