úterý 18. března 2014

Parfém Princesse Marina de Bourbon: Golden dynastie

Milé čtenářky,

dnes mám nečekaně volnější den, tudíž jsem se rozhodla odměnit vás článkem :-). Ráda bych napsala o něčem, co u nás není natolik známé, ale mě to velmi zaujalo, a to o parfému od značky Princesse Marina de Bourbon.




Tento parfém jsem si koupila stylově na zámku Versailles a považovala jsem jej za výhradně francouzskou značku, ze začátku jsem si myslela, že se možná prodává pouze tam (ve Versailles). Parfémů této značky tam měli více a šla jsem si je očichat jen pro zajímavost, moc jsem od nich neočekávala. Jaké bylo moje překvapení, líbily se mi všechny, ale nejvíce Golden dynastie, který mi něčím připomíná J´adore od Diora. Co se parfémů Princess Marina de Bourbon týče, na oficiální stránky se můžete podívat tady. Tato značka je podle všeho reprezentována skutečnou princeznou, o níž si můžete na stránkách přečíst v sekci Princess´ diary. V jejich portfoliu se nachází dvacet parfémů a už podle názvů (Bleu Royal, Prince Charmant, Rouge Royal, Prince Noir) je jasné, že se nejedná o jen tak ledajaké vůně. Jsou to vůně opravdu exkluzivní a prodávají se v 56 zemích po celém světě.

No a jak vlastně vypadá a voní Golden dynastie? Jak vůní, tak vzhledem je výjimečná a jiná než všechny ostatní parfémy, které znám. Z oficiálních stránek jsem si vypůjčila následující obrázek.




Můj flakonek je maličký (má 7, 5 ml), ale je úplně stejný jako ten velký. Balení se mi moc líbí, je ve tvaru drahého kamene s korunou nahoře, co by princezna mohla chtít víc? Nechávám si stále i krabičku, neboť je prostě kouzelná (viz první foto).



Vůni samotnou lze popsat několika slovy: výjimečná, nadčasová, elegantní a velmi ženská. V hlavě ucítíte ovoce, a to pomeranč a ananas, v srdci pak fialku, růži a hyacint, v základu se skrývá cedrové a santalové dřevo a bílé pižmo. Navzdory popisu vůně není nijak sladká, a jak už jsem říkala, připomíná mi něčím J´adore. Voní výrazně, ale zároveň velice jemně a elegantně. Na její oficiální popis se můžete podívat tady.

Já ji mám na výjimečné příležitosti, do divadla a podobně, na běžné nošení je jí podle mě škoda, a také nechci, aby se mi převoněla. Určitě vám tuto vůni i ostatní vůně této značky mohu doporučit, obzvláště pokud se někdy chcete cítit jako princezna a užít si pocit francouzského luxusu a výjimečnosti.

Pokud vás můj článek o parfému Golden dynastie zaujal, mám pro vás pár informací. Parfémy značky Marina de Bourbon si můžete očichat i zakoupit ve Fann parfumeriích, kde je mají. Golden dynastie tam ale myslím nenajdete. Na parfums.cz je dostupných devět parfémů této značky (zde). Parfém Golden dynastie si můžete zakoupit na internetu v různých obchodech, 30 ml vás vyjde od 650 Kč výše (rozcestník na internetové obchody nabízející tuto vůni najdete tady).

Zaujal vás tento parfém, případně znáte či vlastníte nějaký parfém této značky?




2 komentáře:

  1. Vůbec tyhle vůně neznám. :) Budu je muset prozkoumat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme tam byly s mamkou asi před rokem a hrozně se nám líbil Reverence, ale byl celkem dost drahý na tu malou lahvičku. Tak jsme se jenom navoněly a šly :D. A když jsme se vrátily tak jsem zapátrala, a taky překvapeně zjistila, že se dá pohodlně sehnat i u nás, takže jsem ho pak mamce nadělila pod stromeček. A už mám tu vůni spjatou s Francií :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).