pondělí 31. března 2014

Saloos kokosová péče s vůní čokolády

Milé čtenářky,

pomalu nastal čas napsat o kokosové tělové péči Saloos s vůní čokolády, která je už třetí variantou této péče, kterou jsem vyzkoušela, mohu ji tedy srovnávat s variantami pomeranč (klik sem) a vanilka (klik sem).



Tato kokosová olejová péče je, a to je třeba říci hned na začátku, nutnost pro všechny čokoholiky. Nemůžu se rozhodnout, zda mi více voní čokoládová nebo vanilková varianta, možná ale o malinko více ta vanilka, je trochu sladší. Vyživující vlastnosti jsou skvělé, ale přiznám se, že by mě asi nebavilo používat tento olej každý den, vstřebává se o něco déle než klasické tělové mléko a používám ho spíše v rámci speciální péče a za odměnu :). Ovšem v rámci rozmazlování a relaxace nemá chybu, skvěle plní i aroma terapeutickou funkci.




Složení je krásně jednoduché, krátké a přírodní, srdce každého čokoholika potěší čistý extrakt z kakaa, kokosový olej nesmí samozřejmě chybět. Konzistence se odvíjí od toho, v jaké teplotě olej skladujete, mi
ně se nejvíce osvědčila pokojová teplota a stín (či tma, zavírám ho tedy do šuplíku). Z lednice byl olej logicky moc ztuhlý a nedal se roztírat, skladovala bych ho tam asi jen v letních měsících. Ideální je chladnější, avšak ne moc chladná místnost a tma. Konzistenci za pokojové teploty můžete vidět v kelímku, na kůži olej rychle taje (viz foto).



To by bylo o mém oblíbeném rozmazlujícím tělovém mazání asi vše, jak jste asi pochopily, rozhodně vám jej doporučuji :-). Je důležité nanášet jej na vlhkou pokožku, jinak se dostatečně nevsákne a nehydratuje, krásně si s ním po sprše můžete promasírovat všechny ztuhlé svaly.

Co vy a vaše oblíbená jarní mazání, máte nějaký nový objev?

8 komentářů:

  1. Ja v nem bohuzel cokoladu necitila, ale jinak parada, na rozmazleni idealni:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Já si ho koupila minulý týden, ale načnu ho, až spotřebuji aspoň jeden podobný produkt (snad brzo). Zatím jsem ho jen očuchala a voní nádherně - první čokoládová vůně v kosmetice, co mi nevadí a dokonce voní. Připomíná mi nějak kokosovo-čokoládový dezert :-) Cena je vyšší a balení prťavé...takže si ho budu tak trochu šetřit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se kdysi dělaly na Vánoce nepečené rumové kuličky- byly kakaové a pak obalené v kokosu a voní to přesně takhle!:-D

      Vymazat
    2. Tak teď jsem na ty kuličky dostala chuť :-).

      Vymazat
  3. já miluju ten pomeranč... jinak nově tělové mazání jsem teď objevila, marmeládu od Kivvi, to je něco božského. sice vyšší cena, ale zase jí stačí malinko a myslím, že vydrží dlouho

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám vanilku a stejně z ní cítím víc kokos, ale je super :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Musí vonět pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).