čtvrtek 13. března 2014

Jak se vám odličuje, paní?

Milé čtenářky,

dnešek je pro mě prvním volnějším dnem v tomto týdnu, takže šťastně piju čaj, lakuju si nehty a píšu článek na blog (aneb multitasking v praxi :) ). Dnes bych se s vámi ráda podělila o své dojmy z relativní novinky v drogeriích - micelární vody Garnier. Jak víte, už dlouho na odličování používám micelární vodu Sensibio od Biodermy, která byla pro mě poměrně logickou volbou. Nerada používám k odlíčení zvlášť odličovač na oči a na obličej. Mastné odličovače/mléka nemám ráda a zároveň potřebuji co nejméně dráždivý odličovač (vzhledem k atopickému ekzému). Co se týče ostatních micelárních vod, vyzkoušela jsem značky Avéne (ani náhodou, lepila a pálila měn v očích), Bourjois (odličuje dobře, ale taky mě pálí v očích) a L´oréal (ta mi přišla v porovnání s Biodermou zatím nejlepší). No a dnes se podíváme na vodu, kterou mám momentálně doma, a to od značky Garnier (ten ale spadá stejně pod L´oréal, takže žádná velká konkurence). Nic moc jsem neočekávala, ale tato voda mě velmi příjemně překvapila. Pokud dovolíte, budu ji srovnávat s vodou Sensibio, a to v několika kategoriích.

Cena/objem: Jedna z nejdůležitějších položek u micelárních vod je poměr ceny a objemu. Bioderma, když ji koupíte v akci 1 plus 1 zdarma, vychází přibližně na 250 nebo 260 Kč za 500 ml. 400 ml Garnieru vás vyjde na 169 Kč, 500 ml tedy na 211 Kč (těžká matematika, aneb ať žije trojčlenka) a to i tehdy, když není v akci (já jsem ji kupovala v dm, nevím, kolik stojí v jiných drogeriích). Je tedy o čtyřicet korun levnější než Bioderma za nejnižší cenu.

Složení: To mě hodně překvapilo, neboť jsem předpokládala, že složením se tyto dvě vody budou hodně podobat. Není tomu tak, Bioderma obsahuje celkem deset složek, Garnier osm, přičemž společnou mají jednu: disodium edta  (kliknutím na název se dostanete na článek Bald and pale, kde je pěkně vysvětleno, jakou má tato složka funkci, stejně jako ostatní běžné složky v micelárních vodách). Nicméně ani jedna voda mi subjektivně nevadí, složení mě nedráždí a nevysušuje mě.

Odlíčení a zklidnění pleti: Tady jsou na tom obě vody úplně stejně. Nyní mohu skutečně dobře posoudit jejich nedráždivost, protože se mi kolem očí a nosu udělal ekzém (stres z poměrně náročné práce ve spojení s divným zimně/jarním počasím a suchým vzduchem dělá své), potřebuji a preferuji co nejvíce zklidňující a pečující kosmetiku. Voda od Biodermy mi vyhovuje dlouhodobě a  ta od Garnieru se jí směle vyrovná. Spolehlivě a šetrně odlíčí a nepodráždila mi nikdy ani pleť ani oči a absolutně mě nevysušuje. V tomto bodě jsem s touto vodou velmi spokojená.

Dávkování a balení: Lahev, ve které je voda obsažená, se mi líbí, balení je pěkné a pohodlné do ruky. Vršek je poměrně robustní a nehrozí, že by se po pár otevřeních ulomil ve spoji (jako se mi to už mnohokrát stalo s Biodermou). Voda se dávkuje klasicky otvorem ve vršku, který je velký tak akorát, nemusíte se bát, že by jí vyteklo moc.




Micelární voda Garnier

Složení

Oficiální popis nekecá

Asi jste z předchozích pochvalných slov pochopily, že tuto vodu vám mohu rozhodně doporučit. Zejména tehdy, pokud váháte, kterou z levnějších micelárních vod vyzkoušet. Je zcela srovnatelná s Biodermou a ze všech micelárních vod, které jsem vyzkoušela, asi nejlepší. A navíc, na rozdíl od Biodermy nechutná hořce, což velmi oceňuji.

P. S. Pro "konkurenční" recenzi u Bald and pale klikněte sem.

A co vy a micelární vody? A znáte tuto novinku od Garnier? A čím se odličujete? :)


7 komentářů:

  1. Tak tuhle určitě vyzkouším, ale ještě mi zbývá obří láhev a půl Biodermy, takže až tak za rok? :D Oceňuji tu chuť, vždy si s micelárkou odličuji i rty a brr, Bioderma není dobrá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky mi moc vyhovuje, že odlíčení rtů je bez hořkosti :).

      Vymazat
  2. Hmmm, tak až mi dojde Bioderma, tak třeba vyzkouším. Nalákala jsi mě na ni :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Za me stale Bioderma a zadna levnejsi me nelaka... A co mam odlic.balzam, tak vlastne micelarku skoro nevyuzivam, ta totiz necisti az tak dukladne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, takže patříš do klubu odličovacích balzámů? :-)

      Vymazat
  4. Dlhé roky som používala iba Biodermu a inú micelárku, ktorá by sa jej blížila som neskúšala..Ale potom som si kúpila túto, pretože Garnier mám všeobecne rada a musím uznať, že pre mňa je rovnako dobrá ako Sensibio.. Tiež som na ňu písala recenziu, v prípadu záujmu, pozri..:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor, jsem ráda, že se shodneme, recenzi jsem si přečetla :).

      Vymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).