pátek 21. března 2014

Právě teď

Milé čtenářky,

líbil se mi článek "Právě teď" u Sabiny (klik sem). Ráda bych se s vámi podělila o pár věcí, které mi zpříjemňují či znepříjemňují život. Tak jdeme na to.

Knihy





Na fotce vidíte aktuálně čtené či již přečtené knihy, ale Žítkovské čarování jsem ještě nenačala. Je to taková všehochuť, velmi mě teď baví detektivky (proto ten Deaver), z Irvinga mám přečtený zatím jen kousíček, Cestou do nebe jsou povídky irských spisovatelek, které jsem nadšeně ulovila v knihovně, ale trochu mě zklamaly. Pod kůží byla dost psycho knížka, jejíž recenze se možná dočkáte. O Skleněném pokoji jsem sem psala v pondělí ;-). Mám radost, že se mi daří plnit postátnicové předsevzetí - více číst. A asi jsem začala potřebovat čtečku na každodenní cesty MHD, tahat s sebou pořád knížku je poněkud náročné.

Hudba

To tak nějak nevím, momentálně moc hudbu neposlouchám.

Make-up



Maximálně jednoduchý. Jednak ráno o půl sedmé víc nestíhám a jednak jsem se teď malovala dost málo, protože mým hlavním cílem bylo vyléčit ekzém kolem očí, a ne malovat si stíny a linky atd. Takže korektor, makeup, pudr, řasenka, rtěnka nebo lesk, případně tvářenka a nazdar :-D.

Péče

Také je docela jednoduchá, hlavní je pro mě, aby mě kosmetika nedráždila a aby dostatečně hydratovala. Každý večer a ráno před nanesením krému používám termální vodu Avéne (na ekzém kolem očí mi opravdu hodně pomohla a krásně zklidnila), pak většinou Bioderma Atoderm Créme, na hodně suchá místa pak Lipobázi nebo Bluecap cream. A na čištění a odlíčení používám pěnu Hydrabio a vodu Sensibio.








Co teď nosím

Nejraději pyžamo. A pak také s velkou oblibou nový jarní kabátek. Jinak klasika - kalhoty a nyní vzhledem k teplotám už tenčí svetřík nebo halenku různých barev. Jako lektorka musím vypadat elegantně a reprezentativně (chacha).S radostí tedy nyní doplňuji šatník o elegantní svršky.

Jídlo

To je hrozně důležité. Nákupy a plánováním a vařením trávím docela dost času, ráda vše promýšlím atd. Jinak snídám téměř každý den klasicky svoji milovanou pohankovou kaši a poslední dobou vyloženě ujíždím na pohance a luštěninách. Dnes jsem uvařila dušené krůtí maso se zeleninou a kari rýží, a musím se pochválit :).

Guilty pleasure

To budou asi ty detektivky, Prostřeno, Čtyři v tom 2 atd.

Ničí mě

Brzké vstávání (ale už si zvykám).

Raduji se z...

Nové ledničky, funkční pračky, samostatného života, nové práce a v neposlední řadě z jara a ze sluníčka :).

Těším se na....

Knižní veletrh v Praze, nedělní divadlo, až předěláme pracovnu, na pravidelné běhání, na to, jak budeme slavit narozeniny mého drahého.

Wishlist

Viz tu. Pak taky nějaké nové kalhoty, a jinak nevím :).

Objev měsíce

Myslím, že asi nic, vše používám dlouhodoběji.

Zklamání měsíce


Aktuálně asi taky nic.

Baví mě blog

Podívejte se vpravo na seznam blogů. Sabina, Anna, Liška, Meduňka, Vivi... Baví mě všechny moje milé dámy.

Na blogu plánuju

Největší plán je narozeninová giveaway, dvouleté výročí nastane za týden (mám pocit).

Co se mi honí hlavou

Každý den asi tak dva miliony myšlenek. A jinak, nic teď nějak zásadně neřeším, stresy v práci polevily, zítra mě čeká školení, pořád je co dělat :).

A co vy, jak se máte v březnu, v čerstvém jaře? :)










4 komentáře:

  1. Krásný pozitivní článek. :) Já se taky raduju z jara, ač nadcházející státnice a bakalářka mi to trochu kazí, ale o tom teď pšt. :) Jinak se mám v březnu o rok víc staře, vyhřívám se na sluníčku a chystám se dát do trouby kváskový chleba. Takže vlastně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemné čtení :) Mám další inspiraci k četbě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se mám v čersvém jaře dobře a přemýšlím, že bych dneska vytáhla moje holčičky ven, letos ještě nebyly :) Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že jste si užily venek :). Dnes nám zase prší.

      Vymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).