sobota 21. dubna 2012

Bourjois, má láska

Slibovala jsem přehled své kosmetiky Bourjois, tak tady je :-). Opět to bude rozděleno na kosmetiku, kterou mám doma, a na tu, která se mnou přebývá v Brně. Co se mi na Bourjois líbí? Kvalita, trvanlivost, barevná škála, snadná dostupnost, univerzálnost, to, že netestují na zvířatech, velký výběr (i když u nás to občas pokulhává) a v neposlední řadě úžasný design obalů, které barevně odpovídají obsahu ;-). Úvod nebude dlouhý, vrhneme se rovnou na obrázky.

Dekorativní kosmetika


 

Nejdříve tedy moje "domácí" výbava. Po směru hodinových ručiček jsou to šedé stíny Effet Lumiére, tento typ už se nevyrábí, ale Bourjois přišel s jejich náhradou, kterou mám ve fialové variantě (uvidíte dále). Tyto stíny jsou skvělé, mám je už asi čtyři roky, používám je hojně (taky je furt tahám do Brna a zpátky), jsou to jedny z mých nejoblíbenějších stínů vůbec. O nich a o šedé tužce pod nimi bude samostatný článek, jak se s nimi líčím ;-). Dále tam mám monostín v odstínu Vert Petillant, což je světle zelená se zlatým (?) odleskem. Ráda ho nosím hlavně v létě. Třetí v řadě je ikonická tvářenka Bourjois v odstínu Rose de Jaspe, první věc, kterou jsem si od nich asi před šesti lety koupila, a jak můžete vidět na fotce, skoro vůbec neubývá (je fakt, že poslední dobou ji používám méně). Ale můžete si být jisté, že pokud si pořídíte tvářenku nebo stíny od Bourjois, budou vám dělat společnost několik let. Díky speciální technologii napékání na mřížku se nerozbíjí ani při pádu na zem (ověřeno). Pod tvářenkou je pudr Éclat mineral, neboli Mineral radiance. Tento pudr pleť skutečně rozzáří, mám odstín 52 Vanille, a vybírala jsem ho se zbytečkem pudru staršího typu, který už se BOHUŽEL také nedělá, Pastel teint, odstín Rosé, který mi nádherně barevně seděl (krabičku mám stále schovanou), tak, aby co nejvíce odpovídal. Pastel teint jsem milovala, ale Mineral radiance je jeho důstojnou náhradou. Matuje a zároveň rozjasňuje. Je to druhý nejsvětlejší odstín, ten nejsvětlejší mi připadal jak pro Sněhurku, a sedí mi dobře. Vlevo od pudru je lesk 3D Effet, který jsem sehnala přes internet za 100 Kč, a jsem ráda, protože za plnou cenu bych si ho asi nekoupila. Je to prostě takový normální krémový světlerůžový lesk s pěknou vůní, žádný zázrak :-). Vlevo od lesku (ještě se orientujete? :) ) je šedá tužka Smokey effet a přísahám, že je to nejlepší tužka na oči, kterou znám, a jak už jsem zmínila, můžete se těšit na článek o ní. Poslední věcí na fotkách je korektor Healthy mix, moje skoro nejmilovanější věc od Bourjois. Sedí mi jak odstín 51, tak odstín 52, korektor je tak akorát hustý, nezalézá do vrásek, na pleti vypadá přirozeně. Když někdy spěchám, tak houbičkou s korektorem přejedu krizová místa (kruhy pod očima, nos, čelo, bradu). přepudruju, nařasenkuju řasy a jdu :).

A dostáváme se k brněnské sekci :-). 



Tentokrát to vezmeme odspodu. O řasenkách Volume glamour max a Volume fast and perfect jsem se poměrně podrobně rozepisovala už tady, takže je přeskočím. Vedle řasenek je hnědá tužka Smokey effet, která si také zaslouží být zahrnuta do onoho chystaného článku o tužkách.To samé platí i o fialovo růžové tužce vedle ní. Poslední věcí v dolní řadě, zcela vpravo, je make-up 10 hours Sleep effect. Koupila jsem si ale bohužel moc tmavý odstín (světlejší se k nám bůhvíproč nedováží a v parfumerii se mi to zdálo ok). Jsem tedy "nucena" míchat ho ještě se světlejším make-upem, a na podrobnější info se můžete těšit v článku o make-upu Rimmel match perfection. Nahoře můžete vidět dvoje stíny a pudr. Pudr má krásné, praktické balení a příjemnou houbičku. Je matný, bez třpytek. Je to o chlup tmavší odstín, než bych potřebovala (Miel doré, zase neměli v parfumerii světlejší a já jsem ho STRAŠNĚ potřebovala :-)), ale používám ho jako bronzer a na ztmavení některých částí obličeje, a taky bude ideální na léto, až se opálím i já, bledule obecná. Fialové stíny jsou novější variantou stínů Effet Lumiére, pořídila jsem je za 200 Kč přes internet. Ze začátku jsem z nich moc nadšená nebyla, ale pěkně se rozmalovaly a mám je čím dál tím radši. Jsou tak nějak "decentně lesklé". Obsahují bílý, světle fialový a tmavě fialový stín. A jako poslední věc se na fotce nachází stíny Mini Bourjois, které jsem si pořídila v Anglii. Byla to limitovaná edice, koupila jsem si prázdnou krabičku, do které jsem si mohla vybrat asi ze čtyřiceti odstínů dva stíny. Zvítězil světle béžový a bronzový, používám je poměrně dost, a neubývají :-)). Víčko (papírové) krabičky se mi trochu rozpadlo, takže je poslepované páskou, ale to je jejich jediná vada na kráse.

Tělová kosmetika

Tělovou kosmetiku nemám nafocenou, tudíž použiju obrázky z internetu. 


Minerální sprchové gely Bourjois existují ještě ve více variantách, já jsem zatím měla tyto dvě. Oba nádherně voní, přiměřeně hydratují a nejsou nijak předražené. Dle oficiálního popisu: "Sprchové gely řady Minérale obsahují 95% přírodních látek a jsou obohaceny o minerální složky pro maximální toleranci. Jsou hypoallergení, proto jsou vhodné pro všechny typy pleti i pro velmi citlivou. Neobsahují mýdlo a parabeny." Seženete je za cca 70 Kč. V Brně je mají v parfumeriích, v Tescu u Vaňkovky a v některých soukromých drogeriích.


Dalšími dvěma sprchovými gely, se kterými mám zkušenosti, jsou Bonheur en Mousse a Bulles de Fruits. Bonheur en Mousse je luxusní sprchový gel s krásnou vanilkovou vůní, který je určen pro snadné holení. Což je pro mě, zastánkyni holení ve sprše žiletkou a jakýmkoli sprchovým gelem, skvělé řešení. Tento sprchový gel je jeden z mých nejoblíbenějších, určitě si ho pořídím znova. No a pokud milujete ovocné vůně, tak jakýkoli gel z řady Bulles de Fruits je to pravé. Ten na obrázku voní po jahodách, jablcích, no je prostě k sežrání.


Co se deodorantů týče, tak mi ty od Bourjois nikdy moc nevoněly, to se ale změnilo s řadou minéral. Sprej mi vydržel chviličku, jinak byl super, ale rychle jsem ho vyplácala. To kuličkový deodorant (obrázek vpravo), který mám nyní v Brně, mi asi vydrží věky. Oba tyto deodoranty jemně nevtíravě voní, jsou šetrné i k velmi citlivé pokožce, neobsahují hliníkové soli ani parabeny. A rovněž nejsou nijak drahé ;-).
 Pokud budete chtít vyzkoušet nějaký nový sprchový gel nebo deodorant a budete chtít změnu, krásný design obalu, krásné vůně a šetrnost k pokožce, zkuste Bourjois ;-).

Rozhodla jsem se přidat pár fotek, jak vypadají mnou vychvalované produkty v akci.


To je moje oční okolí bez korektoru.




Vlevo korektor Healthy mix, odstín 52, nerozetřený a rozetřený :).Vpravo tvářenka odstín 95, Rose de Jaspe.




Korektor v akci :-).



 Vlevo tvář bez nalíčení, vpravo makeup oriflame Urban shield odstín Porcelain, pudr Bourjois Mineral radiance odstín Vanille a tvářenka odstín Rose de Jaspe.


Finální nalíčení očí: korektor Healthy mix odstín 52, přepudrováno pudrem Mineral radiance odstín Vanille, stíny oriflame Giordani gold odstín Symphony, řasenka Clinique lash doubling mascara.



Budu ráda za každý komentář, doufám, že se vám článek bude líbit.


 

12 komentářů:

  1. Děkuju moc za krásný komentář ;) Také sleduji. Kosmetiku Bourjois chci v nejbližší době vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě vyzkoušej, když tak konzultuj se mnou :-). Díky za komentář a za přidání do sledovaných.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, to byl vyčerpávající článek!:-) Od Bourjois jsem měla už opravdu hodně věcí a téměř vždy jsem byla velmi spokojená. V budoucnu bych ráda ještě vyzkoušela healthy mix korektor. Teď mám doma na testování ještě 1 2 3 makeup, tak uvidíme, jaký bude:-) Jinak moc děkuji za milé komentáře a opravu textu!:-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Healthy mix určitě vyzkoušej, myslím, že budeš spokojená. A na recenzi 123 makeupu jsem velmi zvědavá :-).

      Vymazat
  4. Hm, hm, vypadá to všechno dobře, já zatím zkoušela jen tvářenky a řasenku, tak uvidíme... :)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. ja po bourjois vždy moc toužila,ale u nás (v našem městě) není k sehnání a když dorazím do nějakýho centra, tak sem z toho tak unavená, že ani nemám chuť nic vybírat... :)krásný článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :-). Tak třeba teď budeš vědět, po čem sáhnout ;-).

      Vymazat
  6. no koukám, že jsi opravdu velká fanynka Bourjois :) já vlastním jenom tvářenku (ta je super) řasenku (tu co máš ty - glamour MAX??? nebo jak se jmenuje ... no přijde mi, že celkem slepuje řasy .. nějak extra ráda jí nemám) ale co používám nejvíce jsou deodoranty ve spreji :))) kupuju si vždycky jinou vůni a jenom jednou se mi stalo, že jeden opravdu ošklivě smrděl (jako pánská voňavka) :D jinak jsem s nima moc spokojená ;)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, připadá mi, že mají dobrý poměr kvalita/cena :-). Jak jsem psala v článku, já mám nejradši ty deodoranty z řady minérale. A ty sprchové gely jsou taktéž úžasné :-).

      Vymazat
  7. Kozmetiku bourjois mám tiež veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).