neděle 3. března 2013

Maybelline Colossal Volume express Smokey eyes

Hepčí! Aneb zcela chápu, že chlapi umírají na rýmičku, já na ni totiž umírám taky. Od pátku uplynulo mnoho vypitých bylinkových čajů, posmrkaných kapesníků a prospaných hodin. No a protože jsem Vám slibovala recenzi na řasenku od Maybelline, kterou jsem si pořídila před Vánoci, je nejvyšší čas ji napsat.

Tuto řasenku jsem si koupila po předchozí dobré zkušenosti s její základní verzí a musím říci, že mě trochu zklamala. Na to, že má být ještě výraznější než ta původní, mi až tak výrazná nepřipadá, však uvidíte na fotkách. Taky trochu opadává (což je na fotkách taky vidět).


 
Maybelline Colossal Volume Express Smokey Eyes
Kartáček



Ke kartáčku nemám výhrady, je stejný jako u klasické verze a vyhovuje mi. Stejně tak se mi líbí i celkové balení řasenky, černožlutá kombinace je patřičně dramatická a všimla jsem si, že tento design okopírovaly i jiné značky. Na rozdíl od některých jiných řasenek mi tato celkem příjemně voní. Problém ale vidím v tom, že už dva měsíce po otevření se mi zdá trochu sušší, maluje celkem málo a jak už jsme zmínila, opadává na horní i dolní víčko, taky trochu slepuje řasy. A to jsem určitě měla nový kus, kupovala jsem ji totiž zatavenou. V tom mě tedy zklamala a spíše Vám ji nedoporučuji, její klasická verze (Maybelline Colossal Volume express) mi vyhovovala více a vydržela dlouho malovat pěkně bez výše zmíněných problémů. Mám pro Vás samozřejmě i fotky, jak vypadá na oku, dnes jsem se totiž po třech dnech vyhrabala z postele, a dokonce jsem se i namalovala :-).

Nenalíčené oko
Korektor Maybelline Affinitone, stíny L´oréal Infaillible a řasenka Maybelline




Druhé oko, ať to máte kompletní


Měla jsem lepší řasenky, než je tato (Bourjois Volume glamour max, Bourjois Volume glamour Ultra curl, L´oréal Volumissime), které dělaly mnohem výraznější řasy, takže tuto řasenku Vám nedoporučuji, moc nesplnila to, co jsem od ní očekávala. Žádný šokující efekt se nekonal, takže za mě spíše ne. Co Vy, máte s touto řasenkou nějaké zkušenosti? Nebo s nějakou jinou od Maybelline? Těším se na Vaše komentáře ;-).




8 komentářů:

  1. Já už vážně musím vyzkoušet nějakou od Bourjois!

    OdpovědětVymazat
  2. Budeš se možná divit, ale tuto řasenku jsem nikdy nezkoušela a evidentně jsem ani o nic nepřišla. Naposledy jsem od Maybelline měla řasenku One By One a ta mi absolutně nesedla (mám i recenzi na blogu).:-)

    OdpovědětVymazat
  3. jako Evelins musím taky vyzkoušet řasenku od Bourjois...mě tahle hezky voní, ale ještě jsme jí nestihla koupit :-))

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou mega dlouhé řasy! Paráda. Já jsem už dlouho žádnou řasenku Maybelline nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto jsem nezkoušela, jen základní verzi, a to už docela dávno. Ale pamatuju se, že mi trochu vadilo hlavně to, že poměrně dlouho zasychala na řasách po aplikaci. Jinak ale fungovala tak nějak průměrně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm, já jsem si ji dneska koupila na základě spousty kladných recenzí. Netušila jsem, že je nějaký rozdíl mezi tou "základní" a Smokey eyes. Čekala jsem super řasy, ale teda bohužel... Zdá se mi docela suchá a žádnej extra objem ani délku mi neudělá :-( Vyhozených 180 Kč.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).