úterý 19. března 2013

Novinky

Milé čtenářky,

březen je vyloženě nakupovací. Došla a dochází mi spousta výrobků a také jsem neodolala pár slevám. Takže co se mi tento týden sešlo doma nového?








Zleva to jsou:

Okysličující denní krém optimals od oriflame (mám jej již podruhé, byla jsem s ním velice spokojená)

Osvěžující sprej na obličej Optimals (hlavně v létě se bude hodit)

Můj první BB krém, Missha perfect cover v odstínu 21 (využila jsem akce, kdy k plnému balení krému bylo cestovní balení zdarma). Těším se na něj jak malá. Získat jej ovšem nebylo snadné. Zvolila jsem jako možnost dodání osobní odběr v Brně. Jejich výdejní místo je ale až v Modřicích, kousek od zastávky Moravanská, takže skoro na konci světa (Brna:). Původně jsem uvedenou budovu hledala na špatné straně silnice v takovém docela děsivém areálu, pak jsem tam volala a hodný pán mě navedl. Takže znova do podchodu (nesnáším podchody, jsem docela paranoidní člověk:)), ale potom už jsem trefila celkem bez problémů. I tak to byl celkem porod, probrodit se tou břečkou, ve kterou se změnila včerejší sněhová nadílka. Boty mám mokré ještě teď, ale už se suší a já se vyhřívám v posteli :). Krémy jsem si nakonec úspěšně vyzvedla a pro Vás nechť je dobrou zprávou to, že Missha chystá otevření obchodu v Brně v pasáži Rozkvět (v květnu), což je poněkud lépe dostupné než Modřice.

Na fotce sice nejsou, ale koupila jsem si taky dvojbalení krémů Atoderm (objevila jsem je v lékárně na Kobližné jako to jedna plus jedna zdarma, z čehož jsem měla radost, oficiálně ta akce teď neprobíhá). Jeden si nechám v Brně, kde mi ten starý dochází, a druhý dám sestřenici.

A dostáváme se k dnešním nákupům v dm:

Jelikož mi došel obličejový olej Saloos růže, rozhodla jsem se vyzkoušet něco nového a vybrala jsem si olej Granátové jablko, tak jsem na něj zvědavá.

Dále jsem potřebovala novou minipastu. Kvůli rovnátkům s sebou neustále nosím kartáček na zuby a pastu a minipasta je příjemný způsob, jak ušetřit gramy v kabelce :). I na cestování je super.

Došel mi také můj oblíbený minideodorant od Baley, a jelikož už se v mém oblíbeném balení neprodává, lahvičku jsem si nechala, a koupila jsem si stejný deodorant ve větším balení, který do té malé lahvičky budu přelévat.

Mé nejoblíbenější odličovací tamponky ebelin samozřejmě nemůžou chybět!

Ještě si příští týden budu muset koupit novou vodu Sensibio a kondicionéry Gliss kur a to už bude snad vše.

O Missha BB bude určitě článek, po odzkoušení na ruku vypadá víc než dobře. A z čeho nového máte v poslední době radost Vy? :)



4 komentáře:

  1. Pěkné novinky. Taky mám teď březen hodně nákupní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se toho za březen nahromadilo víc než dost :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mám Misshu Perfect Cover v odstínu 21 od ledna a jsem spokojená. Zrána sice chvilku trvá, než si odstín úplně "sedne", ale jinak jsem nadšená

    OdpovědětVymazat
  4. Byl jsem bez herpetické choroby pomocí bylinné medicíny Dr. Sacre, která ji vyléčila, šel jsem na lékařský test, doktor mi potvrdil, že jsem bez herpetické choroby, funguje to jako kouzlo a bylinná medicína je nejlepší, tady je číslo Dr. Sacre WhatsApp +2349076034359 nebo e-mailová adresa doctorsacrehealing@gmail.com,
    Kontaktujte ho, pokud máte jakýkoli problém nebo chorobu, kterou potřebujete, je kontaktovat ho, pomůže vám vyléčit tuto dlouhodobou nemoc ve vašem systému pomocí bylinného léčiva

    Mary

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).