pátek 8. března 2013

Dermacol Aroma ritual Sicilská pistácie

Milé čtenářky,

vše nejlepší k Mezinárodnímu dni žen! Ať jste nejen dnes šťastné, spokojené, milované a opečovávané :-). Tady ode mě máte karafiáty, protože bez nich by to přece nešlo ;-).



Dnes bych Vám ráda napsala pár slov o sadě Dermacol, kterou jsem si pořídila v lednu. Jsem ráda, že to bylo ve slevě a oba výrobky (sprchový gel a tělové mléko) mě vyšly celkem na 80 Kč, což je obvyklá cena jednoho výrobku z této řady a za tuto cenu to podle mě nestojí.


Sprchový gel: Je čirý, poměrně hustý, takže jej stačí použít celkem málo. Jeho hlavní předností je krásná vůně, je opravdu čistě pistáciová, voní jako pistáciová zmrzlina :). Jinak je to obyčejný sprchový gel, který Vás umyje, a trošku vysušuje pokožku.

Tělové mléko: Opět za jeho hlavní klad považuji vůni, jeho konzistence je středně hustá, pro ty z Vás, které mají hodně suchou pokožku, jej spíše nedoporučuji. Složení také není nic moc, mléko obsahuje všechny možné parabeny, což mě moc netěší. Jako pozitivum naopak vidím obsažený olej z pistácií a bambucké máslo. Toto mléko by mělo hloubkově vyživovat, revitalizovat a regenerovat pokožku, ale v tomto ohledu mě trochu zklamalo. Večer se s ním namažu a ráno není po nějaké hydrataci ani stopy. Už jsem jej také poměrně dost spotřebovala, protože jej musím použít více než obvykle.

Složení sprchového gelu

Složení tělového mléka

Ukázka konzistence: vlevo sprchový gel, vpravo tělové mléko

Tyto dva výrobky jsou prostě průměrné, svou funkci splní, ale nijak mě neoslnily. Jejich vůně je ovšem nadprůměrná, což je i případ dalších výrobků z této řady, jak jsem měla možnost číst na ostatních blozích. Pokud někdy na tyto výrobky narazíte v akci, klidně si je pořiďte, ale za plnou cenu bych je asi nekupovala, za poloviční cenu seženete i lepší. Třeba taková tělová emulze od Baley z makronkové edice mi připadala mnohem více uposkojivá, co se hydratace týče, a stála 39 Kč :-).

Co Vy, máte zkušenosti s touto řadou od Dermacolu? A slavíte nějak MDŽ? :)

1 komentář:

  1. Zkušenosti s nimi ještě nemám, ale je vidět (na ostatních blozích) že tato řada hodně láká.. hlavně na vůni :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).