neděle 28. července 2013

Můj letní miláček od Biodermy

Milé čtenářky,

v momentálních stále panujících vedrech se moc nelíčím, jsem ráda, když mám toho na obličeji co nejméně, takže většinou to řeší krém s vysokým SPF (od oriflame nebo Biodermy), sluneční brýle a lesk na rty. Co je pro mě ale nutností, je pravidelné čištění pleti ve sprše. A jelikož teď upřednostňuji co nejvíce osvěžující kosmetické výrobky, tak bych vám dnes ráda řekla pár slov o čisticí pěně Biodrma, kterou jsem měla na svém letním seznamu přání a jejíž koupě rozhodně nelituji.


Co o této pěně říká výrobce?

• Patentovaná biologická složka Aquagenium®, stimuluje schopnost kožních buněk vytvářet v hlubších vrstvách vlhkost a udržovat ji na povrchu. Vlhkost je totiž nezbytná pro rovnováhu pokožky.

Hydrabio Mousse jemně čistí pokožku a odličuje. Hustá pěna výrobku je bohatá a hladká, stačí ji aplikovat jedenkrát a pleť se vyčistí, zvlhčí a září svěžestí.

Složení hypoalergenního Hydrabio Mousse minimalizuje riziko alergií.

Patentovaná přírodní složka D.A.F. (Dermatological Advanced Formulation) zvyšuje snášenlivost výrobku.

(zdroj: www.bioderma.com)

A co si myslím já?

Tato pěna je skvělým řešením, pokud nemáte rády odličovací mléko (jako já). Je velmi lehká, pleť nezmastí a snadno se smývá. Ve sprše ji používám moc ráda téměř každý den (a nezáleží na tom, zda jsem nalíčená či ne). Po odlíčení touto pěnou je nutné pleť ještě dočistit (já to dělám vodou Sensibio), ale místo čtyř až pěti tamponků spotřebuji pouze  jeden až dva. Je opravdu nedráždivá, nic se nestalo, ani když se mi náhodou dostala do očí, za což má u mě velké plus, nesnáším, když mě něco pálí v očích. Její schopnost hydratace můžu také potvrdit, je to opravdu rozdíl oproti jiným čističům obličeje, které jsem vyzkoušela, někdy nemusím ani použít krém, a to je u mě s podivem. Tato pěna pleť krásně osvěží, hydratuje a zároveň důkladně vyčistí, což oceňuji zejména v tomto počasí. Moc se mi líbí její jemná vůně, která na mě působí uklidňujícím dojmem (voní logicky stejně jako sérum a stejně jako ostatní výrobky z této řady, ale jemněji). Moc mě baví i aplikace, na fotkách níže můžete vidět aplikátor, který je stejný jako u šlehačky ve spreji a jako šlehačka vypadá i výsledná pěna. Je krásně hustá a stačí jí opravdu málo, na začátku používání jsem aplikátor vždy zmáčkla trochu víc, než bylo nutné, a množství pěny by mi stačilo tak na tři obličeje. Teď už jsem poučená a aplikátor mačkám velmi jemně. Vyfotila jsem vám i složení, které se mi dle mého laického oka zdá fajn, není tam moc složek, a nedočkáme se žádných PEGů nebo parabenů.

Složení pěny


Zkrátka šlehačka (nejezte ji :)

Aplikátor
Já vám tedy tuto pěnu mohu rozhdoně doporučit, zejména pokud máte sušší pleť a hledáte něco šikovného na čištění obličeje do sprchy. Já jsem z ní nadšená a jsem moc ráda, že jsem si ji koupila. Vy si ji můžete koupit například tady.

Co používáte přes léto na čištění obličeje vy? A máte zkušenosti s touto pěnou?

4 komentáře:

  1. Hezká šlehačka. :) Znáš hedvábnou pěnu od Alverde? Ta je taky moc fajn - zajímalo by mě srovnání.

    OdpovědětVymazat
  2. uz dlho rozmyslam nad vyskusanim :)

    Inak dnes prispevok o lacnom a kvalitnom pletovom kreme. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tahle šlehačka moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Túto šľahačku mám fakt rada, predčila aj moje očakávania:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).