pondělí 22. července 2013

Vyhlášení giveaway

Milé čtenářky,

vítězky giveaway tentokrát losoval můj přítel, který vám tímto gratuluje :-). A vítězkami se stávají:

Runa Ars

1. Sleduju. :)
2. Strašně moc se mi líbí dvojka, kokosáček mám a miluju ho a ostatní bych moc ráda vyzkoušela. :) Blog: http://runa-ars.blogspot.cz/, mail: runa.ars@gmail.com, ráda článek i s odkazem napíšu. :)
3. Kokos zbožňuju, cokoli kokosového! :)

Krásný den
Runa

Terinka:

1. sleduji a strašně se mi líbí, že se tu neobjevuje jenom kosmetika :-)
2. blog sice mám, ale není moc aktivní, ale klidně nějaký článek napíšu...A nejvíce by se mi líbila cena č. 2, protože na ten kokosový olej se dívám už strašně moc dlouho a pořád jsem si ho nekoupila (balzám miluju, ten už mám několikátý:-)
texxi@centrum.cz
3. kokos je nejlepší vůně ve vlasech, co znám :-)

S.
1. sleduju :)

2. http://svetpodles.blogspot.cz/, Saloos miluju a tenhle olej jsem si chtěla koupit, teď dopotřebovávám Caffe Latte :)
pakoshka@gmail.com

3. Kokos je můj miláček!!! :)

Runa Ars tedy obdrží balíček číslo 2, Terinka balíček č. 3 a S. balíček č. 1. Tak doufám, že je to tak v pořádku :). Napište mi prosím na můj mail uvedený vpravo nahoře (pajajaros@centrum.cz) vaše adresy, budu vás ale ještě pro jistotu kontaktovat. A ostatní, které jste nevyhrály, nebuďte smutné, zase něco vymyslím :-). 

5 komentářů:

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).