sobota 14. prosince 2013

Už jen deset dnů do Vánoc

Milé čtenářky,

nebudu výjimkou mezi ostatními a taky vám ukážu pár dárků, které jsem letos vymyslela a už i nakoupila. Dárky pro snoubence (ježiš, to je ale hrozné slovo, ale přítel není o moc lepší :-P) a pro nejlepší kamarádku zde zveřejňovat nebudu, neboť sem občas zamíří a nebudu to raději riskovat. Letos jsem to kvůli psaní diplomky pojala jednoduše a dárky jsem nakoupila (a ještě dokoupím) na trzích v Brně a také v Olympii. Jako obvykle se mi nejhůře vymýšlely dárky pro chlapy, ale rodičům jsme letos s mým milým koupili dohromady sadu nožů, takže tatínka mám částečně pořešeného. Dále jsem pro něj vymyslela elektrický kartáček, který ale zatím nemám koupený. Pro mého drahého už mám jeden dárek doma a druhý vyřeším brzy. Pro maminku se nakupuje vždycky snadněji, letos ji snad potěší zápisník na ledničku s ovečkami, kniha o Čchi-kungu, kterému se začala věnovat a levandulový polštář (ten zatím nemám koupený).

Pro maminku
Pro tetu jsem letos vybrala velmi zajímavou knihu od Jiřího Jilíka, který se zabývá problematikou skutečných žítkovských bohyň. Koupila jsem si ji i pro sebe a domluvila jsem se s Ježíškem, že na ni do Vánoc zapomenu. Pokud by vás zajímalo reálné pozadí knihy Kateřiny Tučkové, myslím, že tohle je správná volba.
Pro tetu


Pro mou drahou "skorotchýni" jsem vybrala kalendář na lednici, který slavil velký úspěch už minulý rok, a velký hrnek na její oblíbenou kávu či čaj s jejími ještě oblíbenějšími slony. Asi jí do hrnku dokoupím ještě nějakou dobrou náplň.

Pro tchyňu :)

Pro sestru mám zatím diář (který si vybrala sama, takže to nebude žádné překvapení) a koupím jí ještě černé psaníčko, které si přála, a ještě něco pěkného, co se mi natrefí při posledních vánočních nákupech.

Pro sestřičku
Pro sestřina přítele jsme koupili (společně s již zmiňovaným snoubencem :-P) tuto sadu ve Whittard obchodě - hrnek a luxusní čokoládu na pití. Myslím, že se trefíme. Mimochodem, do obchodu Whittard je pro mě nebezpečné chodit, ještě štěstí, že je jen v Olympii.

Pro švagra
V Olympii jsem zamířila také do Manufaktury, kde mě nakonec nejvíce zaujala řada "Mrtvé moře". Jedna babička tedy obdrží mýdlo (a k němu parfém a čaj zase z obchodu Whittard, viz níže) a druhá sadu krému na ruce a rovněž mýdla. Mýdlo si možná časem pořídím i pro sebe, nemělo by vysušovat, naopak pokožku vyživit, je vhodné pro citlivou a suchou pokožku (i atopickou) a naprosto božsky voní. Tuhá mýdla už dlouho nevedu, šíleně mě vysušují (kromě Dove), ale toto by možná stálo za zkoušku. Myslím, že na vhodný dárek jej povyšuje také nádherné a luxusní balení.
Pro babičku č. 1 :)

Sada pro babičku č. 2

A opět babička č. 1
Tak doufám, že se vám mé tipy budou líbit. Jo, a neodpustím si češtinářské okénko; "vánoční" je přídavné jméno, a tudíž se vždy píše s malým písmenem, například "vánoční dárky, vánoční nálada" atd. Samozřejmě pokud se nejedná o začátek věty či název článku ;-). Dost často to teď na blozích vidím napsané špatně (a nejen na nich). Ani já nejsem dokonalá, ale tohle náhodou vím :).

A kde a jak rády nakupujete dárky vy? Nebo je raději vyrábíte?

3 komentáře:

  1. teď jsem se úplně zasekla, jestli to taky někde nemám blbě :D ale snad ne...já jsem děsný grammar nazi, sice většinou nic nepíšu, ale vypaluje mi to oči. o to víc blbě si připadám, když mi taky něco ujede. prostě, stane se :D
    dárečky jsou krásné, já nakupuju všude možně, našim různé dobroty, knihy, Mixit, přítelovým rodičům dáme nějakou poukázku do restaurace, pro přítele mám takový mix všeho (nějaká kosmetika, komiksové triko, něco do auta)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, já jsem letos dárky pořešila hlavně s pomocí knih, jak pro dospělé, tak pro děti. Pro chlapy mám domácí konopnou mast, tak snad sklidí trochu úspěch.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké. :) U nás letos vedou spíš praktické dárky, já mám slíbený váleček na těsto, společně s mužem (to je hrozné, ale "přítel" taky nemám moc ráda) si chceme dát takový ten malý zaklapávací grill a nějaké drobnosti... No, bude veselo. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).