čtvrtek 2. ledna 2014

Spotřebováno za prosinec

Milé čtenářky,

doufám, že se máte dobře v novém roce. Jelikož jsou články o spotřebovaných věcech dost populární, neochudím vás o něj ani nyní. Musím říci, že jsem se dost snažila, tušíc nějaké vánoční dárky kosmetického charakteru.
Spotřebováno v Brně


Vezmu to tentokrát hromadněji. Vyhodila jsem čtvery stíny, vše stoleté zbytky od Bourjois a od Avonu. Dále se mi rozbil zbytek kompaktního pudru od Revlonu, tudíž šel také do koše. Vyhodila jsem také tři laky - Sally Hansen (vyschlý zbytek, ale jinak mám tyto laky ráda), spotřebovaný od Bourjois (už nikdy, výdrž byla mizerná) a Rimmel (z těch tří laků je to ten úplně vlevo), který zhoustl strašně rychle a už nejde normálně nabírat - nemáte nějaký tip na schopný ředič laku? Předem díky. Rovněž jsem se rozloučila se dvěma parfémy, mými oblíbenými na každodenní nošení, a to Eclat Weekend od oriflame a CK One. Sprchové gely od Dove jsou mými stálými oblíbenci, tento tedy rozhodně nebyl poslední.

Spotřebováno doma

Doma jsem měla spoustu zbytků, které jsem v prosinci úspěšně dopotřebovala. Zleva to jsou:

Ústní vody Colgate a Listerine: Ústní vody jsem začala používat spolu s vyndavacími rovnátky a Colgate se mi zdá lepší než Listerine, ale je mi to celkem jedno, hlavní je, abych pak měla pocit svěžesti.

Odlakovač Ebelin z dm: Ne, tohle prostě vůbec nefunguje a neodlakovává. Mám teď jiný odlakovač a ten rozdíl je nebetyčný.

Maska na vlasy Balea kokos: Byla fajn, ale už jsem ji měla dostkrát a chci vyzkoušet i jiné.

Zpevňující mléko na suchou pokožku od Garnier: Tak tohle fakt ne. Nezpevňuje to ani to nehydratuje, jen to tak dosti zvláštně voní. Snažila jsem se jej dopotřebovat co nejrychleji.

Sprchový gel a peeling Discover Hawaii od oriflame: Další zklamání. Sprchový gel dost vysušoval, peeling v podstatě ani neobsahoval peelingové částečky, které by stály za řeč a parfemace byla taky velice průměrná.

Lactacyd Femina: To je naopak můj velmi oblíbený výrobek, z oblasti intimních gelů asi ten nejlepší.

No, a protože se mi vše nevešlo na jednu fotku, mám pro vás ještě jednu:


V další části spotřebovaných výrobků převažují ty s kokosem. Saloos kokosová péče s vanilkou byla prostě úžasná, teď se těším na čokoládovou verzi, kterou jsem zatím neotevřela. Sprchový krém od Nivey mě naopak moc nenadchnul, kokos jsem v něm hledala marně. Holicí pěna od Baley byla příjemná, parfemace se mi líbila, ale znova si ji asi pořizovat nebudu, buď zkusím nějakou jinou nebo si vystačím se sprchovým gelem jako obvykle :). Z oblasti péče o obličej tam mám dva výrobky, čisticí pěnu od Vichy, kterou jsem si velmi oblíbila (obličej si čistím v podstatě jen čisticí pěnou a micelární vodou) a kterou si asi pořídím i vě větším balení (toto mělo 50 ml a vydrželo mi asi půl roku při použití dvakrát týdně). Konečně jsem také dopotřebovala noční krém z řady Milk and Honey, který jsem nakonec dopoužívala na nohy, neboť byl nepříjemný, moc se nevsakoval a měla jsem po něm divný, ulepený pocit na obličeji. Z dekorativní kosmetiky jsem se zbavila pouze konturovací tužky na rty od Manhattanu, kterou jsem si nechávala strašně dlouho, protože co kdybych náhodou začala používat konturovací tužku na rty... No, asi nezačnu :). Řasenka Colossal volume od Maybelline je ale pro mě naopak natolik nepostradatelná, že jsem tu starou vyhodila až teď, kdy mám v šuplíku tu samou, ještě neotevřenou. Mimochodem, ta stará vydržela hezky malovat třičtvrtě roku. Taky jsem se po dvou letech rozhodla vyhodit starou a nevypratelně špinavou kosmetickou taštičku od essence, kterou mám nyní v trochu jiných barvách (a kterou jste mohly vidět v článku o vánočních dárcích), a rozhodně vám ji doporučuji k zakoupení. Je tak akorát velká do kabelky a vejde se do ní vše potřebné, co během dne používám.

A to je fakt už vše. Po sečtení to dává 26 spotřebovaných výrobků. Novinek bylo 17 (nemám je všechny zdokumentované), celkově jsem tedy devět výrobků v mínusu :).

P. S. Budu fakt ráda, pokud mi poradíte, čím bezpečně ředit laky na nehty. A do komentářů mi dejte odkaz na vaše spotřebováno, máte-li ;-).



9 komentářů:

  1. ten zpevňující Garnier jsem měla taky, zbývala mi sice víc jak půlka, ale prostě jsem ho vyhodila, protože nebyl k ničemu a fakt byl cítit divně :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě šel strašně blbě vymačkávat. Fakt na nic...

      Vymazat
  2. Já jsem buran a laky ředím odlakovačem. Vím, že se to nemá, ale funguje mi to dobře. Teď jsem naposledy takhle "spravila" jednoho O.P.I.čáka odlakovačem Lilien a lakuje zase hezky a drží 5 dní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Saloos cokoladovou peci mam, ale coko bohuzel necitim. Pekna spotreba, ja snad vsechny zbytky spotrebuju v lednu, ted jsem mela osm produktu.

    OdpovědětVymazat
  4. Slušná spotřeba :)

    S houstnutím laků nemám vůbec problém, možná je to skladováním - mám je v ložnici ve skříňce, takže jsou ve tmě a v cca 17 stupních a to jim asi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám taky vždycky ve tmě - v šuplíku anebo zavřené v košíčku, a teplota v pokoji většinou nepřekročí 20 stupňů. A vždy si dávám vělký pozor na zavírání, tak fakt nevím.

      Vymazat
  5. Já jen vím, že na ředění laků se prodává Thinner (překvapivý název, že? :o)..), mají to na takových těch "nehtových" eshopech. Namátkou např. zde: http://www.nehtynes.cz/thinner-100-ml/d-301/
    Pamatuju si, že jsem četla, že se odlakovačem ředit nemá a že tohle je lepší, ale netuším v čem je rozdíl.. :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Spotřebováno nevedu, neboť nespotřebovávám :-D A když už, tak mě nebaví schraňovat obaly a lahvičku rovnou s chutí vyhodím. S těmi laky ti bohužel neporadím :-( Asi bych volila čistý aceton. A řekla bych, že tyhle levnější Rimmely a spol.na tom budou všechno tak nějak bídně s vysycháním....co mám doma OPI tak musím říct že dva roky v pohodě, 2,5 roku mírně hustější ale stále ok.
    Tu Balea pěnu z Karibiku mám doma na vaně taky, ale v tom mini balení má děsné použití, nikdy mi nejde pumpička stlačit, je to boj, asi jsem moc slabá :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty toho máš! Ja som robila spotrebované produkty za jeseň, ak chceš pozri sa :) http://bee-key.blogspot.sk/2013/12/spotrebovane-produkty-jesen-2013.html
    BeeKey

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).