čtvrtek 30. ledna 2014

Můj rok 2013 a leden 2014

MIlé čtenářky,

rozhodla jsem se zpracovat tag s názvem "ohlédnutí za rokem 2013" až nyní, neboť v lednu se toho stalo ještě dost a byla by škoda to do tagu nezahrnout. Tak jdeme na to.

Podnikla jsi letos něco, co jsi doposud ještě nezkusila?

Ano, v červnu jsme s Ondrou úspěšně absolvovali noční přechod Beskyd (52 km za osm hodin a třicet devět minut) a bylo to skvělé. Nádherně nám vyšlo počasí a ani jsme nebyli moc zničení. O to víc mě mrzelo, když mi zdravotní stav nakonec nedovolil jít podruhé na B7, protože natrénováno jsem měla. Také jsem pracovala na doposud nejrozsáhlejším překladu, který jsem kdy dělala, a bylo to teda dost náročné a velmi jsem si oddychla, když to bylo za mnou :).

Po nočním přechodu Beskyd :)





Prošla jsi nějakou větší změnou?

Ano, z přítelkyně jsem se stala snoubenkou, ze studentky OSVČ a v červenci se snad stanu manželkou :).

Stal se někdo z tvých přátel rodičem?

Ano, hned několik :-).

Které datum z letošního roku ti utkvělo v paměti?

Je jich více. 28. 9. - zásnuby, 14. 10. - osmileté výročí, 27. 1. 2014 - moje úspěšné státnice, 28. 1. 2014 - úspěšné státnice mojí nejlepší kamarádky :).

Zemřel někdo z tvých blízkých?

Bohužel, dva. Nebyli to sice až tak blízcí lidé v tom smyslu, že bychom se viděli často, ale byli to oba úžasní a skvělí chlapi, kterých je velká škoda.

Navštívila jsi nějaké zahraniční země?

Ano, Francii a Belgii, nadšeně jsem o tom psala i sem :-). Oba výlety byly úžasné, neboť jeden proběhl s mým drahým a byl korunován zásnubami a druhý jsem si zase užila s těmi nejskvělejšími kamarádkami, které mám.

Výhodná koupě?

Jednou z posledních je nový zimní kabát, který odpodvídá mým představám o elegantním kabátu a byl zlevněný o 50 % :). Jinak mě moc potěšily stíny Bourjois, které jsem v Paříži sehnala za tři Eura.

Postrádáš něco z letoška, co bys uvítala v roce příštím?
 

Více zdraví všeobecně v rodině, obzvláště kolem Vánoc to bylo divoké. A chci a budu víc číst pro radost.

Aktivita/činnost, které ses ve skutečnosti chtěla věnovat víc, než se ti letos podařilo?
 

Již zmíněné čtení a také by to chtělo zase nasadit pravidelnou fyzickou aktivitu a zdravější jídelníček :). Teď kolem státnic to bylo takové zajímavé. Také bych chtěla být více s rodinou, hlavně s babičkou.

A naopak - existuje něco, co jsi mohla dělat v menším měřítku?

Myslím, že ani ne.

Oblíbený program v TV?

TV nemáme, na internetu se dívám na seriály (American Horror Story, HIMYM, TBBT), oblíbeným stále zůstává The Big Bang Theory. A těším se na novou řadu Čtyř v tom.

Nejlepší kniha, kterou jsi letos četla?

Žítkovské bohyně, jednoznačně. Psala jsem o nich tady.

Největší objev na hudebním poli?

Pořád dokola poslouchám Eda Sheerana, který nazpíval ústřední píseň k pokračování Hobita. Je boží...


Největší úspěch v pracovní oblasti?

Určitě již zmiňovaný překlad (pro Mendelovu univerzitu) a pak také to, že mě v průběhu ledna přijali do dvou jazykovek, kde budu učit angličtinu :).


Na co jsi nejvíc hrdá v osobním životě?

Na všechny ty posuny a změny, osamostatnění se, absolvování kurzu TEFL, úspěšné ukončení školy a napsání diplomky, rychlé nalezení práce, na to, že jsme se zasnoubili a že se budeme brát :-).

Největší omyl?

Asi si nic nevybavuji...

Cítila ses - obecně - radostnější nebo melancholičtější než v roce 2012?

Jak kdy... Ale obecně radostněji.

Za co jsi utratila nejvíc peněz?
 

Za Paříž. A stálo to za to.

Přála sis něco, co se ti dokonce i splnilo?
 

Přála jsem si napsat diplomku, která nakonec dopadla lépe, než jsem čekala, odstátnicovat, absolvovat kurz TEFL, přála jsem si "být požádána" a přála jsem si vyrazit s drahým do Paříže. Také jsem si moc přála, aby nejlepší kamarádka také úspěšně dokončila školu. Vše se splnilo :).

Těsně po státnicích, zatím mi to ještě ani nedochází.


Takto jsme slavili...

Přála sis něco, co se ti nesplnilo?

To už by bylo příliš neskromné.

Co jsi podnikla ve svůj narozeninový den?

Na ten v roce 2013 si příliš nepamatuju, ale letos jsem se učila, pak jsme měli oběd s rodinou a pak jsem se zase učila. Ondra mi ale vymyslel pěkný program v Brně, upekl mi dort, dostala jsem růže a šli jsme na večeři (a zakázal mi se učit :).


Existuje něco, co mohlo tvůj rok 2013 udělat ještě lepším, než byl?

Snad ani ne, vše vyšlo, tak jak mělo.

Kdo/co ti letos zlepšovalo náladu?

Můj milý, rodina, přátelé, krásné dny, výlety do přírody, cestování :-). A také blog a vy, moje milé čtenářky.

Jedna ukázka nádherných zimních Beskyd


Koho/co jsi letos postrádala?

Ty dva lidi, kteří už nejsou mezi námi.

Největší přání v tuto chvíli?

Ať rok 2014 pokračuje v nastalém příznivém tempu.

Co hodláš změnit v příštím roce?

Hodlám začít pracovat, dále se vzdělávat a vdát se :). Myslím, že plány to jsou slušné. Z kosmetických krás uvažuji nad paletkou Naked 3 a řasenkou Helena Rubinstein, ale to bude až za odměnu.


Já a můj narozeninový dar - růžové alkoholické brýle. Mějte se jen a jen pěkně a radostně!

Doufám, že se vám článek líbil a pokud někde máte taky tento tag, hoďte mi na něj prosím do komentářů odkaz. Díky.       
 

8 komentářů:

  1. Pěkný článek. :) Líbí se mi, že jsi se sebou spokojená, tak to má být. :) Možná ten tag zkusím taky, je to krásné zhodnocení sebe sama a svých cílů, díky. :)

    Hezký den
    Runa

    OdpovědětVymazat
  2. Mám normálně radost za Tebe :-) Jak už jsem Ti psala na FB, přeji Ti do nové etapy života jenom to nejkrásnější :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mela jsi úžasný rok a závodil to zasnoubeni, to je prostě podle me jedna z nejhezčích věci co ženská zažije...:-) Jinak Beskydy jsou nádherné, strašně se tam chci podívat, ale máme to hodně z ruky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Melo tam byt zavidim, mám novy tablet a nemuzu si zvyknout, ze me opravuje, navíc když to vůbec nechci :-) :-)

      Vymazat
  4. To vypadá jako docela úspěšný rok, jen tak dál. Ať jsou všechny další už jen a jen lepší a všechno se podaří. :)

    OdpovědětVymazat
  5. KOukam, ze jsi mela uspesny a skvely rok! To je moc fajn a jsem stastna za tebe! At i nadale ti vse vychazi a jsi spokojena!

    OdpovědětVymazat
  6. Gratujulu Pájko k takovým velkým změnám a úspěchům, ať se Ti tenhle nový rok vydaří ještě lépe. Hobití písnička je moc krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju k úspěchům a že jich není málo! A taky samozřejmě přeju, ať se Ti splní všechna letošní přání:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).