čtvrtek 9. října 2014

Spotřebováno a novinky (září)

Milé čtenářky,

zdravím vás po návratu ze svatební cesty. Kde jsme byli a jak jsme si to užili, se dozvíte v některém z příštích článků. První říjnový článek jsem se rozhodla věnovat klasickému tématu, aneb tomu, co jsem spotřebovala v září a jaké nové kosmetické přípravky jsem si pořídila.

Spotřebováno (Brno)



V této kategorii se nenacházejí žádné šokantní novinky, spíše taková moje klasika :-). Zleva to jsou:

Deodorant minéral od Bourjois: ANO: Můj nejoblíbenější deodorant, už se porozhlížím, kde jej mají za dobrou cenu.

Korektor Healthy mix od Bourjois: ANO: Co k tomu říci. Můj nejoblíbenější korektor, který přestali vyrábět. Naštěstí jsem jej ještě v září ulovila ve Fann outletu v Praze.

Obličejový krém Sebamed: MOŽNÁ: Měla jsem jej ve vzorku, byl neparfémovaný, vystačil mi asi na pět použití, byl celkem příjemný, ale zdá se mi, že jsem po něm měla mastnější pleť než normálně (což je u mě celkem neobvyklé).

Lak na nehty OPI Big apple red: ANO: Lak v nádherném červeném odstínu, vydržel mi půl roku celkem intenzivního lakování.

Krycí lak better than gel nails od essence: ANO: Už asi tak patnáctá lahvička, kterou jsem spotřebovala :). Je prostě skvělý.

Hydratační sérum Hydrabio od Biodermy: ANO: Miluju ho a chci nové balení :). Jeden z mých nejoblíbenějších výrobků v péči o pleť. 

Řada na vlasy Omega repair essence ultime od Schwarzkopf: ANO: Po spotřebování této řady musím konstatovat, že je opravdu povedená. Vlasy jsou po použití šamponu, kondicionéru a masky hladké, lesklé, snadno upravitelné a krásně a dlouho voní. 

Odlakovač Lilien s čajovníkovým olejem: ANO: Jeden z těch lepších odlakovačů, nevysušuje a nesmrdí.

Zářijové novinky


V září jsem si pořídila hlavně spoustu výrobků na vlasy, a to kondicionér a masku od Gliss kur a šampon, kondicionér ve spreji a suchý šampon ve spreji od oriflame (podrobnější recenze bude, šampon je fajn, kondicionér jsem zatím nezkoušela, suchý šampon stojí za houby). Dále jsem si koupila svůj oblíbený gel na intimní hygienu Nivea double effect a již zmíněný korektor od Bourjois, ze kterého mám radost.

Na dovolené jsem si samozřejmě také koupila pár kosmetických drobností, těm ale věnuji samostatný článek. 

A co pěkného jste si v září pořídily vy?

7 komentářů:

  1. Nalákala jsi mě na řadu Essence Ultime, tu musím zkusit :)

    New in: September 2014

    OdpovědětVymazat
  2. Tys dokázala spotřebovat lak O.P.I? Jsi drsná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem superžena! :-D No, jednu dobu (dost dlouhou) jsem nelakovala žádný jiný.

      Vymazat
  3. Taky už za chvíli (poprvé) dopotřebuju OPI lak :). Já si toho v září koupila tolik :D, ale největší radost mám z Clarins rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  4. S tím odlakovačem naprosto souhlasím je nejlepší , nesmrdí a hned je odlakováno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem objevila ještě lepší odlakovací tamponky od ebelin :).

      Vymazat
  5. Ten odlakovač mám taky a nejsem s ním vůbe spokojená, strašně smrdí a pak mi po něm smrdí i celý pokoj, tak mě překvapuje, že ten tvůj nesmrdí :)
    Asi mám nějaký vadný kus..

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).