pátek 30. října 2015

Garnier Densify

Milé čtenářky,

dnes se spolu podíváme na šampon a masku z řady Garnier Densify. Tyto dva výrobky jsem si koupila během slevové akce v Tescu, už dlouho jsem je chtěla vyzkoušet, a to hlavně díky pozitivním recenzím, které jsem na ně četla. V rámci co největší objektivity jsem používala na péči o vlasy pouze tento šampon a masku asi měsíc v kuse. A jaké jsou moje dojmy?


Šampon by měl vlasy posílit, dodat jim objem, a vytvořit "nádhernou vlasovou hmotu". Obsahuje extrakty z granátového jablka, které vlasy zkrášlí a zvýší jejich poddajnost a hebkost. Také by měly být po každém umytí viditelně hustší. Obsahuje Fibra-cylan, který proniká do vlasového vlákna a rozšiřuje vlas zevnitř. Já začnu se svým hodnocením od obalu. Krásně růžový obal vám zvedne náladu i v tom nejšedivějším dni a jako všechny šampony od Garnier se uzavírá praktickou kuličkou a jde dobře otevírat i zavírat (což je důležité ve chvíli, kdy se jej snažíte otevřít mokrýma rukama). Krásně sladce voní a je přiměřeně hustý. stačí jej použít trochu, pění také dobře a vlasy umyje dostatečně za použití malého množství i po zředění vodou. Výraznější změny objemu jsem si bohužel nevšimla, v tomto na mě šampon příliš nezafungoval. Vlasy jsou po něm ale krásně voňavé, hebké, poddajné a vydrží mi pěkné tři dny, pak už je potřeba je znovu umýt. Jediné, s čím mám po použití tohoto šamponu problém, je zvýšená suchost pokožky hlavy a tvorba šupinek, rozhodně bych jej tedy nedoporučila těm z vás, které máte problémy s lupy. Pro mastnější pokožku hlavy by naopak mohl být velmi dobrý. Používám jej i na praní štětců, které jsou také velmi spokojené :-).

Složení šamponu

Šampon vždy doplňuji maskou, kondicionér z této řady nemám a jiný nepoužívám. Maska je velice dobrý doplněk k šamponu, ale myslím, že uspokojivě funguje i samostatně. Mám ji raději než šampon a proto jsem velice ráda, že mám v zásobě ještě jedno balení. Tato maska je velice lehká, ale přitom vlasy dostatečně vyživí a posílí. Voní identicky jako šampon, jen intenzivněji (rozhodně ji aspoň očichejte). Nechávám ji na vlasech cca tři minuty, pak ji oplachuji. Vlasy se po použití této masky velice dobře rozčesávají, jsou hladké, lesklé, provoněné a nadýchané. Jak už jsem zmínila, efekt vydrží cca tři dny, pak už je třeba umýt vlasy znova. Jedná se určitě o jednu z těch lepších masek, které jsem zatím vyzkoušela, a na to, že mě stála 70 Kč, je opravdu úžasná. Její koupi vám tedy rozhodně doporučuji.

Složení masky
Šampon si pravděpodobně znovu nekoupím, masku nejspíše ano. Mým nejoblíbenějším výrobkem na vlasy od Garnier ale stále zůstává tento olej.
To je pro dnešek vše, jsem ráda, že jsem tuto recenzi konečně napsala, chystala jsem se na to veeelmi dlouho. Brzy vás čeká další knižní tip a spotřebováno a novinky za říjen ;-).



Co vy a vlasová kosmetika Garnier? Používáte, milujete, nenávidíte? A jaké jsou vaše zkušenosti s touto řadou?

P. S. Něco z blogsale už jsem prodala, u zbytku snížila ceny, viz zde: blogsale.

3 komentáře:

  1. Já jsem vlasovku Garnier používala kdysi, měla jsem od nich první bezoplachovou péči, šampon a masku (tedy první takový, který jsem si sama koupila). Tehdy byly produkty skvělé a nádherně voněly! :)
    Dnes už moc nepoužívám, a tuhle řadu asi taky ne, pokožku hlavy mám velmi suchou a citlivou, tak to nebudu pokoušet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji taky používala kdysi, tohle byl návrat po dlouhé době, všude to na mě útočilo z blogů, tak jsem byla zvědavá :).

      Vymazat
  2. ano, aj mne tento sampon robi zle na pokozku hlavy, aby nie, ked obsahuje S lauryl S i S laureth S... pouzivam ho obcas doma u rodicov.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).