čtvrtek 5. listopadu 2015

Spotřebováno a novinky v říjnu

Milé čtenářky,

dnes jsem tady pro vás s dalším článkem na téma Spotřebováno. Tak se do toho pustíme bez dlouhých úvodů :-).

Spotřebováno


Peeling na nohy oriflame: ANO: Výrobky na nohy od oriflame jsou všeobecně výborné, tento peeling nebyl výjimkou. Určitě vám jej mohu doporučit.

Bělicí zubní pasta Extreme whitening Swissdent: NE: Hledala jsem nějakou pastu, která by měla opravdu viditelné bělicí účinky. Mohu vám říci, že existují mnohem lepší způsoby, jak utratit 500 Kč. Tato pasta byla příjemná, ale zuby rozhodně nijak viditelně nebělila. K tomuto účelu bych vám ráda doporučila jinou pastu, kterou vám ukážu v novinkách.

Čisticí obličejový krém 3 v 1, Mary Kay, ANO: Velmi příjemný čisticí krém, který  jsem používala ve sprše na mokré čištění obličeje. Skvělá volba pro citlivou a suchou pleť, kterou vyživí a nepodráždí.

Micelární voda pro citlivou pleť Garnier: ANO: Skvělá a několikrát levnější varianta Biodermy, zvláště když ji seženete za 129 Kč jako já :). Nemám jí co vytknout.

Toaletní voda Eclat weekend, oriflame: ANO: Velmi příjemná vůně s docela slušnou výdrží, ideální na každodenní nošení.

Tvářenka Pink pearl, Mary Kay: ANO, ale... Moc hezká tvářenka, kterou můžete použít i jako rozjasňovač, ale bohužel byla součástí limitované edice. Mívali ji na parfums, ale už tam není. Pokud ji ale někde uvidíte, berte ji :). Dělá krásný efekt na tvářích, je velmi decentní.

Korektor Manhattan Affinitone: ANO: Nepostradatelný korektor. Dá se použít i jako makeup na celý obličej, kryje tak akorát, rozjasňuje, nedělá mapy, nezalézá do vrásek, nevysušuje a stojí stovku :). Vydržel mi při téměř každodenním používání rok, což je úžasné. Pro mě je mnohem lepší než NARS korektor, který jsem také vyzkoušela.

Lak na nehty L'Oréal v odstínu Julianne: ANO: Velmi krásný, univerzální nude odstín, s velmi slušnou výdrží, krásně kryje už v jedné vrstvě.

Lak Sally Hansen Xtreme wear v odstínu Coral Reef: NE: Zvládla jsem ho spotřebovat asi do půlky. Odstín byl moc pěkný, ale lak se strašně špatně lakoval, měl divnou konzistenci, prostě mi nevyhovoval. Používala jsem jej spíše na nohy.

Okurkový tělový krém oriflame: ANO: Doufám, že se příští rok zase objeví v katalogu, tento krém byl totiž velmi příjemný, krásně voněl po okurce, rychle se vsakoval a obstojně hydratoval. Na léto byl ideální.

Tělový krém Argan Oil: NE: Po dlouhé době jsem vyhodila téměř plné balení výrobku do koše. Hydratoval dobře a konzistence byla také příjemná, ale nemohla jsem vystát jeho parfemaci. Nevím, zda to bylo způsobené arganovým olejem (nevím, jak voní sám o sobě), ale tahle těžká "babičkovská" vůně, která se posléze změnila v nepříjemný nakyslý zápach, mě opravdu nepřesvědčila.... jedno použití stačilo.

Novinky


Novinky, to je jedna objednávka oriflame, dvě návštěvy drogerie a dárky od rodičů :). Impulzivně jsem si pořídila lesk Infaillible v odstínu Forgive my sin od L'Oréalu, o kterém se brzy dočtete více. Červený lak od Miss sporty za 29 Kč byl čirá nutnost a pěkně ladí k lesku :). Malá a velká tuba Ahava jsou dárek od rodičů u Izraele, velká obsahuje tělové mléko a ta malá krém na ruce. Recenze bude, už teď vám mohu říci, že mě oba výrobky okouzlily. Po dlouhé době jsem se vrátila ke kartáčkům Curaprox (protože jsou zkrátka nejlepší) a pořídila jsem si pastu Sensodyne whitening, která opravdu viditelně bělí zuby (hurá). Podám zprávy o výsledcích, až ji budu používat déle. Z oriflame jsem si pořídila čtyři věci, můj milovaný tělový peeling Swedish spa, hloubkový peeling na nohy a extra výživný krém (oboje z řady Feet up) a posilující a vyživujicí gel na obočí a řasy,

Celkem je to 11 spotřebovaných kusů a devět novinek, celkem tedy minus dva kusy.

A co vy a vaše podzimní statistika? A zaujalo vás něco v dnešním článku?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).