sobota 16. dubna 2016

Oriflame: Paletka očních stínů very me Intense Nude

Milé čtenářky,

dnes vás čeká recenze paletky očních stínů, která se ke mně dostala víceméně náhodou. Dala mi ji tchyně s tím, že ji má navíc a nevyužije ji. Odstíny se mi líbily, tak jsem po ní nadšeně sáhla. Ráda bych vám o ní řekla něco více, protože podle mě stojí za pozornost. Oční stíny od oriflame většinou ignoruji, stínů mám hodně a nechce se mi zbytečně kupovat další, ale tato kolekce se jim hodně povedla.

Balení, velikost: Jako první mě na  ní zaujala její velikost  a skladnost, myslím, že se jedná o ideální paletku na cesty, protože obsahuje osm vzájemně velice dobře kombinovatelných odstínů. Balení je dostatečně pevné a odolné, zároveň jej ale bez problémů otevřete, aniž byste si polámaly nehty. Níže můžete vidět, jak vypadá paletka zavřená, v porovnání s jedním stínem L´oréal Infaillible a otevřená, přičemž se mi podařilo dobře zachytit všechny barvy. Jak už jsem řekla, paletka obsahuje osm stínů, které dohromady váží 4,8 gramů, tudíž jeden stín váží 0,6 gramů. Jsou tedy opravdu celkem malé, a myslím, že je bez problémů spotřebuji. Stíny obsahovaly pěnový aplikátor, který jsem ihned vyhodila, protože ten byl opravdu na nic.






Aplikace, pigmentace, výdrž: Stíny jsou suché, to znamená, že při aplikaci práší, ale není to nic strašného. Dva nejsvětlejší odstíny jsou pigmentované trochu méně, ale dá se s nimi dobře pracovat, šest zbývajících odstínů v pigmentaci předčilo má očekávání. Nejlepších výsledků s těmito stíny dosáhnete, pokud je nanesete na bázi (já jsem použila Urban Decay Eden), pak se dočkáte velmi slušné pigmentace a celodenní výdrže. Stíny jsem nafotila na vnitřní straně ruky, nejprve nanesené štětcem nasucho, poté namokro a nakonec na bázi. Líbí se mi, že paletka obsahuje šest stínů se shimmerem a dva úplně matné (černý a hnědý stín dole) a žádný ze stínů neobsahuje velké třpytky. Jak tedy stíny vypadají na ruce?

Stíny nasucho

Aplikace namokro

Stíny na bázi Urban Decay



Nemůžu říci, který odstín mám nejraději, často je při líčení různě kombinuji. Všechny barvy (světle béžová, světle zlatá, středně hnědá, měděno-zlatá, olivově zelená, trávově zelená, matná černá, matná tmavěhnědá) mám ráda a najdu pro ně využití. Na závěr mám pro vás ukázku líčení. Na oči jsem použila bázi Urban Decay, oba nejsvětlejší stíny, středně hnědý stín a trochu olivově zeleného a tmavě hnědý stín do vnějšího koutku. Stíny jsem nanášela štětcem, ale velmi dobře se s nimi pracuje i když použijete prsty :). Řasenka je Colossal Volume Express od Maybelline, linku jsem udělala tmavě hnědou tužkou od Bourjois.





Celé líčení

Použité produkty

Tuto paletku oriflame nabízí ještě v dalších třech variantách, kde najdete spíše studené odstíny (viz zde, najdete je na straně 66), aktuálně za 249 Kč. Já jsem s ní velmi spokojená a musím říci, že mě velmi příjemně překvapila. Vytvoříte s ní nenápadné i výraznější líčení, pigmentace i výdrž je skvělá, zkrátka po dlouhé době mě dekorativní kosmetika od oriflame vyloženě nadchla.

Znáte/máte tuto paletku? Zaujala vás? A jak se vám líbí? :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).