čtvrtek 15. prosince 2016

Spotřebováno a novinky v listopadu


Milé čtenářky,

prosinec je zatím dost šílený po všech stránkách, ale dnes mám trochu volna, tak jsem tady s pravidelnou kosmetickou statistikou :).

Spotřebováno



Sprchový gel oriflame Swedish spa: NE: Mám ráda modrou variantu tohoto gelu, fialovou jsem dostala jako dárek, ale dost mě vysušoval, přidala jsem do něj tělový olej a bylo to lepší, za mě tedy ne.

Sephora sprchový krém a tělové mléko Monoi: NE a ANO: Oba tyto výrobky byly také dárek, sprchový krém mě moc nenadchl (divná vůně, nulová hydratace, špatně se dostával z tuby), tělové mléko bylo naopak moc fajn (praktické balení, vůně velmi příjemná, mnohem lepší než u krému, ačkoli jsou ze stejné řady, moc pěkně hydratovalo, doporučuji).

Balea kondicionér na blonďaté vlasy: ANO: Nejlepší kondicionér z drogerie, ani nevím kolikáté spotřebované balení.

Korektor Lumi od L´oréal Paris: ANO: Tento rozjasňovač a korektor v jednom je jedním z mých velkých oblíbenců, podle mě umí to samé co třikrát dražší YSL Touche Eclat, který jsem měla možnost vyzkoušet. Krásně projasní oční okolí, neslévá se do vrásek, nevysušuje, drží, vypadá přirozeně. Mám ráda i praktické klikací balení, Kupuji jej zásadně se slevou, tento mě vyšel na stovku, plná cena je kolem 300 Kč. Už mám doma nový :). 

Báze Eden od Urban Decay: ANO: Tato báze pod oční stíny je skvělá, ale absolutně jsem neměla šanci spotřebovat celé balení, asi třetina tam ještě zbyla, ale už jsem ji měla otevřenou dva roky, tudíž jsem ji raději vyhodila. Kupovala jsem ji na Havaji, v USA vyjde asi na 400 Kč, teď jsem si v Sephoře koupila to poloviční balení, a mám zase na rok vystaráno.

Řasenka Colossal Volume express od Maybelline: ANO: Jedna z mých nejoblíbenějších řasenek, určitě si ji zase pořídím. Dělá nádherné, dlouhé, oddělené řasy, neslepuje a vydrží dlouho v dobrém stavu od otevření. 

Řasenka Bourjois Volume 1 Seconde: NE: Tuto řasenku jsem dostala od kamarádky, ale bohužel mi nevyhovovala. Měla poměrně divný kartáček a hodně slepovala řasy, s čímž jinak nemám vůbec problém. První řasenka od Bourjois, která mi fakt nesedla.

Deodorant Nivea Fresh comfort: ANO: Na podzim a v zimě mi bohatě stačí deodorant, a tento pro mě jako stvořený. Jemná a nevtíravá vůně, nedráždivé složení, nedělá skvrny, účinkuje celý den, nebije se s parfémem. Doporučuji :).

Denní omlazující krém s vojtěškou a SPF 10 Love nature od oriflame: MOŽNÁ: Z této řady mám rozhodně radši noční krém, ale ani ten denní není špatný. Je ale prostě průměrný, hydratace není nijak závratná a trochu na pleti žmolkuje.

Tělový peeling Swedish spa: ANO: Každé zbytečné slovo je zbytečné, můj nejoblíbenější tělový peeling :).

Zesvětlující šampon Marion: MOŽNÁ: Chtěla jsem na zimu trochu oživit barvu a byla jsem zvědavá, jaký efekt udělá tento šampon. Všimla jsem si zesvětlení asi o půl odstínu a mnohem výraznějšího lesku, takže jsem celkem spokojená.

Novinky


Nákupy byly ve znamení vlasové, tělové a pleťové kosmetiky. Kondicionéry Herbal essences jsem ulovila v mé oblíbené drogerii Jasmín ve výprodeji za 14 Kč/kus :). Sprchový olej Balea a hydratační krém Dove jsou výsledkem touhy po větší hydrataci, deodorant byl náhradou za spotřebovaný a hydratační krém a sérum na obličej od Biodermy... už jsem zmiňovala, že v zimě potřebuju hlavně hydrataci :-D? Sérum mi došlo a potřebovala jsem nové, krém jsem chtěla vyzkoušet, ale moc odvázaná z něj nejsem, více v samostatné recenzi. Poslední věcí je Nivea Make-up starter pro suchou pleť, který je naprosto geniální :). 


V drogeriích jsem nakupovala hodně vánočních dárků, ale udělala jsem radost i sobě :). Nový rozjasňovač od L´oréal je náhradou za ten spotřebovaný, rozjasňujicí tužka od Catrice přesně splňuje moje požadavky, oboustranná tužka od essence mě zaujala kombinací podkladové tužky pod stíny a druhého rozjasňujicího konce (široké tužky mám zkrátka moc ráda). Koupila jsem si také první gelový lak od essence (jsem z něj nadšená, rozhodně není poslední) a nový krycí lak. Ačkoli to tak na fotce nevypadá, lak perfektně ladí s tvářenkou od Yves Rocher, která je výsledkem dlouhého hledání matné a malé (velkou bych nezvládla spotřebovat) tvářenky. Více se dozvíte v budoucích článcích :).

Celkem je to 12 spotřebovaných věcí a 15 novinek, takže velmi rozumný počet plus tři výrobky :).

A co vy a vaše listopadová spotřeba a novinky? A už máte všechny dárky? :)



1 komentář:

  1. Ahoj Páji, moc mě zaujaly ty kondicionéry HE. Bydlím (studuju) taky v Brně a drogerii Jasmín sice znám (na Kobližné), ale moc tam nechodím. Kdy a v jaké pobočce jsi ty kondicionéry koupila? Třeba by tam ještě nějaké na mě zbyly :-)), případně neprodávají další produkty od HE? Díky za odpověď a pěkný den :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).