pondělí 8. května 2017

Spotřebováno a novinky v dubnu

Milé čtenářky,

v dubnu byla spotřeba i nákupy poměrně vyrovnané, koupila jsem si jen pár věcí, dala jsem přednost kvalitě před kvantitou. Jinak se mám pořád dobře, velmi jsem si užila dva volné pondělky po sobě a hezky jsem si odpočinula. Dnes jsme byli s manželem na výletě na Macoše a bylo tam nádherně. Tak, co zajímavého mi ubylo a přibylo na kosmetickém stolku a v koupelně?

Spotřebováno


Antibakteriální gel nature secrets od oriflame: ANO: Věc téměř denní potřeby, používám jej na dezinfekci rukou, telefonu, klávesnice počítače (samozřejmě ho tam neliju, ale otřu klávesnici kapesníkem namočeným v tomto gelu). Krásně voní, nelepí po aplikaci a nevysušuje ruce.

Tělové máslo Swedish Spa s mandlovým olejem od oriflame: ANO: Nyní se potřebuji opravdu hodně mazat, na což jsem předtím nebyla zvyklá, tudíž se logicky zvýšila spotřeba tělových mlék a krémů. Toto máslo je opravdu hodně hutné, stačí ho troška, pěkně se vpíjí a pokožku hydratuje opravdu dlouho, velmi příjemná vůně je vítaným bonusem. Z kategorie tělových másel jedno z nejlepších, jaké jsem kdy vyzkoušela. Koupit jej můžete například zde: tělové máslo oriflame.

Palmolive Aroma Sensations Feel the massage peelingový sprchový gel: ANO: Tento osvěžující sprchový peelingový gel jsem si oblíbila nejen já, ale i manžel, ubýval nám tedy poměrně rychle. Má krásnou unisexovou svěží vůni, která jde z pokožky cítit i dlouho po sprše, peelingové částečky jsou dostatečně jemné pro každodenní použití. Rozhodně si (nám) jej koupím znova, na léto je ideální.

Herbal essences kondicionér break's over: NE: Tento kondicionér jsem koupila ve výprodeji, bohužel už normálně není k sehnání, tudíž vám ho nemůžu doporučit, i když je dobrý.

Astor lip butter odstín cheeky cherry: MOŽNÁ: Toto máslo na rty jsem měla moc ráda, je to nádherný červený odstín, hydratuje a vyživuje rty a příjemně voní. Problém je ale bohužel v obalu, víčko nedrží příliš dobře. Může se stát (jako se to stalo mně), že se vám otevře v kabelce, zapatlá vše ve svém dosahu, a vám zbude špinavá kabelka a vypatlaná rtěnka....

Herbalife aloe vera gel: ANO: Mega balení skvělého aloe vera gelu za úžasnou cenu :). Jiný nepoužívám, má široké využití - drobná poranění, štípance, opary, beďary, popáleniny, opruzeniny, ekzémy.... Na vše pomáhá a je opravdu účinný, navíc stoprocentně přírodní. Už mám objednaný nový :).

Sally Hansen Hard as nails posilující lak: ANO: Tento lak jsem díky jeho řídké konzistenci s úspěchem používala na ředění barevných laků, a rozhodně si jej k tomuto účelu pořídím znova.

Tužka na oči Bourjois smokey effet a vzorek parfému Salvatore Ferragamo: NE: Tuto tužku na oči už neseženete (bohužel) a od parfému, ačkoli mi velmi voněl, bohužel už nemám papírek s názvem :-D. 

Novinky


Novinky jsou, jak už jsem avizovala, celkem skromné. Koupila jsem si akorát nový intimní gel Jessa, nový parfém na léto Calvin Klein Eternity summer (bude článek) a tak nějak se mi sešly čtyři produkty na rty. Červený balzám od Sephory je náhradou za vypatlaný Astor (má mnohem pevnější zavírání a už mám doma jeho růžovou variantu, se kterou jsem velmi spokojená), koupila jsem si také konturovací tužku na rty od essence a dvě rtěnky Zuii organic byly takový nečekaný dárek :). Jsou boží!


Dalšími novinkami je velké balení božího krému na ruce od značky Ahava (dárek od maminky), tělový olej Dove z řady DermaSpa, sprchový gel adidas fresh a zubní pasta Sensodyne Whitening (moje nejoblíbenější zubní pasta). Ráda bych se zastavila u tělového oleje. Jak už jsem zmínila, potřebuji se teď hodně mazat (obzvláště oblasti, které se v těhotenství tak nějak přirozeně zvětšují), zařadila jsem tedy do svého večerního rituálu i mazání tímto olejem. Je naprosto dokonalý, rychle se vpíjí, krásně vyživuje pokožku, měl by ji zpevňovat a zlepšovat její pružnost - velmi vítané účinky, má dobré složení a neuvěřitelně nádherně voní, cítím ho z kůže i ráno po probuzení. V drogeriích už jej asi neseženete, ale na notino.cz ho mají, určitě si jej odtamtud objednám. Najdete jej tady: Dove DermaSpa tělový olej.

To by bylo ze spotřebována a novinek vše, doporučuji vám zejména to tělové máslo a tělový olej, rozhodně neprohloupíte :). Celkem to máme 9 spotřebovaných kusů a 10 novinek, krásně vyrovnaný stav.

Co vy, co jste si koupily nového, s čím jste spokojené? Vítám tipy zejména z oblasti tělové péče :).





3 komentáře:

  1. Ta letní Ethernity mě zaujala mám klasickou a stále dokola si ji objednávám. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Můj oblíbenec je určitě vincentka ve spreji, krásně osvěží obličej a mám pocit, že i "desinfikuje" :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).