středa 7. června 2017

Spotřebováno a novinky v květnu


Milé čtenářky,

v květnu jsem se soustředila spíše na spotřebu a nákupy byly celkem minimální. Květen byl celkem hektický a červen nebude lepší vzhledem k tomu, že se začínáme stěhovat, budu pomalu uzavírat pracovní záležitosti atd. Jinak se mi daří dobře, Zuzka utěšeně roste a už o sobě dává pravidelně vědět :-).

Spotřebováno




Balea suchý šampon: MOŽNÁ: Není špatný, ale ten na blond vlasy byl výrazně lepší a úplně nejlepší je Batiste :-).

Antiperspirant Eclat Femme weekend: ANO: Velmi příjemný, jemný a účinný antiperspirant v praktickém malém balení, ideální na cesty.

Maska na vlasy Garnier Damage repair: ANO: Masky na vlasy od Garnier jsou asi to nejlepší, co jsem z drogerie vyzkoušela. Nádherně voní, vlasy dobře vyživí a nezatíží. 

Nivea make-up starter pro suchou pleť: ANO: Tento krém jsem si koupila na zkoušku, a rozhodně si jej pořídím znova, byla jsem s ním velmi spokojená. Podrobně jsem jej recenzovala zde: Nivea make-up starter.

Parfém DKNY Be Delicious: ANO: Jeden z mých nejoblíbenějších parfémů, rozhodně si jej koupím někdy znova.

Sprchový gel Verace Bright Crystal absolu: MOŽNÁ: Tento malinký sprchový gel byl součástí dárkové sady, asi bych si ho sama nekoupila, ale byl fajn.

Bioderma Atoderm Mains: ANO: Bezesporu nejlepší a můj nejoblíbenější krém na ruce :). recenzi najdete zde.

Blue cap cream: ANO: Jediný krém, který používám na ekzémy (účinkuje i bez kortikoidů), dlouholetý oblíbenec, už mám doma nový.

Micelární voda Garnier: ANO: Ani nevím, kolikáté spotřebované balení to bylo. Vyrovná se vodě Sensibio od Biodermy a stojí polovinu.


Dove nourishing secrets sprchový gel s levandulí a rozmarýnem: ANO: Dove uvedl novou řadu Nourishing secrets. Tento sprchový gel je z řady Relaxing ritual. Jak je u Dove zvykem, vyniká úžasnou (a opravdu věrnou) levandulovou vůní, je příjemně osvěžující a nevysušuje pokožku. Na léto vám jej rozhodně doporučuji.

Odlakovač Cien: ANO: Mega balení skvělého a účinného odlakovače s pumpičkou stojí asi 25 Kč, co chtít víc? A nevysušuje nehty.

Nivea šampon Blonde care: ANO: Ani nevím, jestli je ještě tento šampon k dostání, tenhle jsem si koupila ve výprodeji. Nemám na šampony žádné zvláštní nároky, tento byl příjemný, pěkně voněl a vlasy účinně umyl.

Jessa intimní sprchový gel Extra Sensitiv: ANO: Tento sprchový gel neobsahuje sulfáty, parabeny, parfém, mýdlo ani barviva. Tohle je myslím druhé nebo třetí spotřebované balení. Nijak mě nedráždí, nevysušuje a velmi mi vyhovuje i v momentálním citlivém období :).

Novinky



Koupila jsem si pár výrobků v cestovních baleních. Tmavě fialový odlakovač ebelin je skvělý, musím se podívat, zda ho prodávají i ve větší velikosti. V Lidlu měli všechny mini kosmetické výrobky za 10 Kč, tak jsem si na zkoušku vzala antiperspirant, tělové mléko a krém na ruce. Antiperspirant je docela dobrý, tělové mléko je boží a krém na ruce je spíše podprůměrný. Také jsem si koupila nový podkladový lak.


A opět a zase tělová kosmetika, ta dekorativní mě teď nějak nebaví. Balea tělový krém s bambuckým máslem mám moc ráda a doufám, že jej Balea nepřestane vyrábět :). Palmolive sprchový gel So dynamic jsem nám koupila s mužem dohromady, ta vůně je opravdu nakopávací. Dove sprchový gel Glowing ritual s lotosovým květem a rýžovým mlékem je výsledkem touhy vyzkoušet více výrobků z řady Nourishing secrets. Těhotenský pěsticí olej aktuálně nepoužívám, mám ještě rozdělaný Dove tělový olej, ale určitě na něj dojde řada.
Aloe vera gel jsem už úplně dodělala, a doma mi nesmí chybět, takže jsem si logicky objednala nový. A blue cap cream je náhrada za spotřebovaný kus.

Celkem je to 13 spotřebovaných a 11 nových výrobků, celková bilance je tedy minus dva výrobky.

Co vy a vaše květnové nákupy? A jak prožíváte jaro/léto?

2 komentáře:

  1. Já se teď s nákupy mírním a snažím se dopotřebovat co mám, jsem ráda, že je konečně teplo a můžu na sebe vzít kraťase nebo sukni. Co se týče produktů: Balea suchý šampon teď používám a vyhovuje mi, DKNY parfém si plánuji pořídit k narozeninám, růžovou Garnier mám také ráda a Jessu intimní gel jsem nedávno dopotřebovala, nebyl špatný, ale konzistence mi přišla jako sopel :D nemůžu si pomoct.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
  2. Cien odlakovač jsem si koupila poprvé minulý týden a lituji, že jsem ho neobjevila dřív, je snad lepší než můj milovaný Dermacol odlakovač.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).