středa 16. srpna 2017

theBalm: The Manizer Sisters


Milé čtenářky,

dnes bych Vám ráda představila produkt, který používám téměř při každém líčení a který jsem si velmi oblíbila díky jeho univerzálnosti a mnoha možnostem použití. Jedná se o trio rozjasňovačů od značky theBalm: The Manizer Sisters. Značku TheBalm Vám asi nemusím nějak blíže představovat, jejich rozjasňovače jsou již legendární. Já jsem si chtěla nějaký pořídit už hodně dlouho, ale měla jsem trochu pochybnosti, zda bych zvládla spotřebovat celé velké balení (teď už vím, že zvládla :-D), tudíž se mi velice líbila možnost koupit si a vyzkoušet tři různé odstíny v menším balení. The Manizer Sisters vlastním a používám od letošní zimy, takže otestované je mám víc než dostatečně :).

Jak jsem s nimi tedy spokojená a co se mi líbí, případně nelíbí?

Balení:

Balení je typické pro značku theBalm, takže papírové a retro. Přestože je papírové, je poměrně odolné a moc se neodírá, po poměrně častém tahání v kabelce a kosmetické taštičce má jen lehce odřené rožky. Obsahuje tři rozjasňovače: Mary-Lou Manizer (světle béžový univerzální odstín), Cindy-Lou Manizer (růžovozlatavý odstín) a Betty-Lou Manizer (zlatohnědý odstín). Součástí balení je i praktické zrcátko, se kterým v pohodě zvládnete celé líčení. Zavírání je na magnet a je velmi spolehlivé, nikdy se mi nechtěně neotevřelo.

Balení

Odstíny, na kterých jasně můžete vidět četnost používání :). 

Zrcátko
Odstíny, konzistence, použití:

Jak už jsem napsala výše, líbí se mi možnost vyzkoušet si tři odstíny a rozhodnout se, který z nich si případně koupíte v plném balení. Balení obsahuje 3 g od každého. Jak můžete vidět už na fotkách výše, mým favoritem je Mary-Lou Manizer (dále jen Mary), druhým nejoblíbenějším je Cindy-Lou Manizer (dále jen Cindy) a nejméně používám Betty-Lou Manizer (dále jen Betty). Všechny odstíny jsou shodné, co se kvality, konzistence a pigmentace týče. Práší minimálně a na štětec se dostane valná většina produktu. Doporučuji je tedy  nanášet lehkou rukou a spíše měkčím štětcem (mně se osvědčily štětce od oriflame a od Sephory) a raději nanést více tenkých vrstev. Samozřejmě že se odstíny dají používat samostatně i kombinovat, já používám Mary na rozjasnění pod obočí a na vršek lícních kostí, přes tvářenku nebo na zjemnění barev očních stínů. Cindy používám místo tvářenky nebo v kombinaci s některou z mých tvářenek, a rozjasnění a zjemnění. Betty používám příležitostně, a to na konturování na spodek lícních kostí. Betty není nijak zvlášť tmavý odstín, ale jelikož nejsem letos moc opálená, nechávám si jej spíše na příští léto :).

Níže jsem nafotila odstíny v různém světle, na zápěstí mám naneseny čtyři vrstvy od každého.

Zleva Mary, Cindy a Betty






Výsledné nalíčení:

Ukázka, jak tyto rozjasňovače vypadají na obličeji, za různých světelných podmínek:

Pod obočím Mary, na tvářích Cindy a Betty


Mary



Pod obočím Mary, na tváři kombinace Mary a Cindy



Jak už jsem psala na začátku, bez těchto rozjasňovačů si v podstatě neumím představit žádné nalíčení a už teď vím, že si určitě brzy pořídím Mary-Lou Manizer v plném balení, protože jej určitě plně využiji. Je to opravdu nádherný a univerzální odstín, kvalitou nesrovnatelný s rozjasňovači z drogerie. Toto trojbalení tedy splnilo svůj účel, vyzkoušela jsem si, že líčení ihned dostane nový rozměr a že je velice snadné vypadat svěže a odpočatě :). Také jsem si našla svůj oblíbený odstín a ověřila si, že používání rozjasňovačů je poměrně snadné a s minimálním úsilím dosáhnete s těmoti kvalitními rozjasňovači skvělých výsledků.

Rozhodně Vám tedy doporučuji některý z rozjasňovačů od theBalm vyzkoušet, je jen na Vás, zda dáte přednost monobalení nebo tomuto trojbalení, které je velmi praktické do kabelky i na cestování díky tomu, že v jedné malé a skladné paletce najdete hned tři univerzální odstíny.

Co vy a theBalm, jaké máte s touto značkou zkušenosti? A jaké jsou Vaše oblíbené výrobky?





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).